Hmm.. Mulla siis 3gs ja päivitin yöllä ios5:n.
Ensinnäkin, ei mulla näy lukitulla ruudulla mitään suoraa pääsyä kameraan? Eikös sellaisen pitänyt tulla, vai onko se vaan uudemmille malleille?
Ja toisekseen muistutuksissa mulla näkyy tasan yksi sivu: suoritetut. Sille ei pysty tekemään mitään, eikä tosiaan liu'uttamalla tai muullakaan keinoin löydy mitään kohtaa mistä voisin lisätä muistutuksia? Ei ole esim kuvissa näkyvää + merkkiä. Mitäs hittoa?
Eli näemmä mulla on sama ongelma, josta tässä kirjoitetaan, lukuunottamatta tietty noita vanhojen juttujen hakuja, kun ei ole vanhoja muistutuksia, joita etsiä http://www.todaysiphone.com/2011/09/rem ... rk-for-me/
Viimeksi muokannut Arsinoe, 13.10.2011 klo 13.06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Guerilla kirjoitti:iPadillä tuntikausia kestäneen päivityksen, "varmistuksen" ja "palautuksen" jälkeen tallennustila laitteella lisääntyi gigakaupalla. Näemmä ainakin BooxTV:n ladatut tallennukset katosivat tai ainakin lakkasivat toimimasta.
Lukee jossain, että ihan tarkoituksella tallenteita ei varmisteta, koska useat backupit veisi helposti satoja gigoja koneella tilaa.
Ja nyt poistin iCloudista tilin tarkoituksella, ja pistin minun virallisen Apple ID:n tuonne, ja ihan normaalisti toimii mutta sitten tulloo ilmoitus ''Ongelmia iCloud-varmuuskopinoinnin käyttöönotossa.''
Viimeksi muokannut Nikon, 13.10.2011 klo 13.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arsinoe kirjoitti:Hmm.. Mulla siis 3gs ja päivitin yöllä ios5:n.
Ensinnäkin, ei mulla näy lukitulla ruudulla mitään suoraa pääsyä kameraan? Eikös sellaisen pitänyt tulla, vai onko se vaan uudemmille malleille?
Tuplaklikkaa lock screenissä kotinäppäintä niin pääset avaamaan kameran.
Puonti kirjoitti:iTunes pitää aikaisemmat backupit tallessa, ei ainoastaan viimeisimmän. En tiedä kuinka monta edellistä backuppia tallennetaan.
Jaahans. Ja Applemaiseen tyyliin tästä ei turhaa käyttäjää informoida tai anneta mahdollisuutta vaikuttaa asiaan, mutta jätetään kuitenkin varmistamatta merkittävä määrä dataa, jota ei voi itse erikseen varmistaa tai hankkia uudelleen. Todella uskomatonta paskaa.
Mansku kirjoitti:Lukee jossain, että ihan tarkoituksella tallenteita ei varmisteta, koska useat backupit veisi helposti satoja gigoja koneella tilaa.
Missä jossain? Jos laitteella on tallennustilaa maksimissaan n. 60 gigaa, niin sen varmistaminen ei vie satoja gigoja koneella, vaikka mitä tekisi.
iTunes pitää aikaisemmat backupit tallessa, ei ainoastaan viimeisimmän. En tiedä kuinka monta edellistä backuppia tallennetaan.
Mulla näkyy iTunesissa tällä hetkelle seitsemän backuppia. Jos olisivat kaikki sen noin 60 gigaa, niin olishan siinä jo satoja gigoja. Tuskin se kuitenkaan niin suuria backuppeja montaa säilöisi.
Mansku kirjoitti:Lukee jossain, että ihan tarkoituksella tallenteita ei varmisteta, koska useat backupit veisi helposti satoja gigoja koneella tilaa.
Missä jossain? Jos laitteella on tallennustilaa maksimissaan n. 60 gigaa, niin sen varmistaminen ei vie satoja gigoja koneella, vaikka mitä tekisi.
Siis ihan Booxin omilla sivuilla tms luki joskus. Et ole vissiin huomannut, mutta iTunes säilyttää useita varmistuksia eri ajoilta, jolloin esim 30 gigana tallenteet voi muutamaan kertaan varmistettuna viedä sen 300 gigaa, joka on aika paljon esim. jollekin MacBookille. Noissa isoissa varmistuksissa oli myös joskus vielä Applenkin puolelta rajoituksia, ettei voinut tai saanut isoja tiedostoja varmistaa.
Tuplaklikkaa lock screenissä kotinäppäintä niin pääset avaamaan kameran.
Mansku kirjoitti:Siis ihan Booxin omilla sivuilla tms luki joskus.
Yritin käydä katsomassa sieltä, mutta ei löytynyt tuollaista lausuntoa mistään. iTunesissa ei ole tosiaan silmiin osunut paikkaa, missä backupien määrä ja niiden viemä tila näkyisi. Ei olisi paha rasti kysyä käyttäjältä mitä tehdään jos levytila alkaa loppua, ja arkistoissa on vaikkapa 5 edellistä backupia. Mieluummin varmistaisin KAIKKI datani laitteelta ja päätän itse kuinka monta versiota backupeista haluan säilyttää.
K: Kuinka kauan lataamani ohjelmat pysyvät puhelimessani?
V: Aivan kuten kauan itse haluat, eli niin kauan kuin poistat ne esim. Suosikit- näkymästä.
Mansku kirjoitti:Siis ihan Booxin omilla sivuilla tms luki joskus.
Yritin käydä katsomassa sieltä, mutta ei löytynyt tuollaista lausuntoa mistään. iTunesissa ei ole tosiaan silmiin osunut paikkaa, missä backupien määrä ja niiden viemä tila näkyisi. Ei olisi paha rasti kysyä käyttäjältä mitä tehdään jos levytila alkaa loppua, ja arkistoissa on vaikkapa 5 edellistä backupia. Mieluummin varmistaisin KAIKKI datani laitteelta ja päätän itse kuinka monta versiota backupeista haluan säilyttää.
K: Kuinka kauan lataamani ohjelmat pysyvät puhelimessani?
V: Aivan kuten kauan itse haluat, eli niin kauan kuin poistat ne esim. Suosikit- näkymästä.
Ja toisekseen muistutuksissa mulla näkyy tasan yksi sivu: suoritetut. Sille ei pysty tekemään mitään, eikä tosiaan liu'uttamalla tai muullakaan keinoin löydy mitään kohtaa mistä voisin lisätä muistutuksia? Ei ole esim kuvissa näkyvää + merkkiä. Mitäs hittoa?
Eli näemmä mulla on sama ongelma, josta tässä kirjoitetaan, lukuunottamatta tietty noita vanhojen juttujen hakuja, kun ei ole vanhoja muistutuksia, joita etsiä http://www.todaysiphone.com/2011/09/rem ... rk-for-me/
Jälkimmäinen ongelmakin näemmä ratkesi. En tiedä kumpi näistä (vai kummatkin) vaikutti mutta nyt ilmaantui + merkki ja muut.
Eli mulla oli mailissa vielä vanha mobileme tili. Se ei kylläkään ollut käytössä mutta poistin sen nyt kokonaan mailin asetusten kautta.
Sitten kävin vielä samaisen mail asetusten kautta icloud tilin tiedoissa (olin käynyt jo aiemmin mutta mitään erikoista ei näkynyt). Nyt siellä olikin yht'äkkiä, että virhe tilin tiedoissa ja kirjoitin salasanan uudelleen. Sen jälkeen mystisesti ilmaantui nuo kadoksissa olleet ominaisuudet muistutuksiin.
Paikkamuistutuksia ei kylläkään voi mullakaan lisätä, vaikka mitä yritän.
Viimeksi muokannut Arsinoe, 13.10.2011 klo 14.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jostain syystä ios5 päivityksen ohessa kaikki musiikit katos ja playlistit itunesista... Noh tässäku yritti lisätä sitten takas niiin muutaman kansion sai lisättyä... Sen jälkeen nyt Itunes näyttää "Laitteet > Musiikki" kohdassa biisejä harmaana, joita ei kuitenkaan itse luurissa oo. Miten ne saa poistettua sieltä ? Ja kun lisäsin uutta kansioo niin tulee vaan näkymään "Määritellään tauottoman toiston tietoja" ja sitten "Analysoidaan" .... Miten ton laitteet ja musiikki kansion saa kokonaan tyhjäks, että vois alottaa kokonaan alusta lisäämään biisejä ??
Legge kirjoitti:Pystynkö jotenkin vaihtamaan iMessagen tavalliseen tekstiviestiin. Nyt laite haistaa automaattisesti iOS5 vempeleet ja tyrkyttää aina väkisin iMessagea. Mistäs hemmetistä voin tietää, onko kaverin kone juuri sillä hetkellä Wi-Fissä kiinni.
3G'kin riittää...?
Nerokasta...jostain sain päähäni, että tämä vaatii Wi-Fin FT:n tapaan.
Ei se vaadi edes 3G:tä, riittää että on datayhteys. Edge ja jopa GPRS riittävät siis myös.
AAARGH..! No nyt on 1/5 osa yhteystiedoista iCloudissa, loput tietokoneen ja puhelimen muistissa. Kaikki (Macistani) ja Kaikki (iCloud)-vaihtoehdot näkyvät puhelimen yhteystiedot-ohjelmassa.
Miten saan kaikki vaan samaan syssyyn??? Ettei ole väliä mikä on missäkin vaan että kaikki on samassa valikossa samassa paikassa niinku kuuluu..?
Toimiiks porukoilla s-postit ok? Mulla tilien "saapuneet" osiossa ei päästä eteenpäin vaan on mentävä "tilit" kohdan kautta "saapuneisiin" ja/tai" "kaikki saapuneet" kohtaan, jotta voin lukea viestejä
kyllä eilen 2,5h taistelulla ja noin 15 yrityksen jälkeen päivitys meni sisään. Nyt ihmettelen tuota lock screeniä kun asetusten mukaan olen ruksinut sinne pääle vaikka mitä, kuitenkaan mitään ei näy! Onko kellään hyvää vinkkiä mitä mä nyt vielä teen väärin? Puhelimena siis 4
freeal kirjoitti:kyllä eilen 2,5h taistelulla ja noin 15 yrityksen jälkeen päivitys meni sisään. Nyt ihmettelen tuota lock screeniä kun asetusten mukaan olen ruksinut sinne pääle vaikka mitä, kuitenkaan mitään ei näy! Onko kellään hyvää vinkkiä mitä mä nyt vielä teen väärin? Puhelimena siis 4
LockScreenillä näkyy vain ilmoitukset, jotka ovat tulleet sillä välin, kun puhelin on ollut lukittuna. Eivätkä esim. kalenteritiedot lainkaan, vain hälytykset.
freeal kirjoitti:kyllä eilen 2,5h taistelulla ja noin 15 yrityksen jälkeen päivitys meni sisään. Nyt ihmettelen tuota lock screeniä kun asetusten mukaan olen ruksinut sinne pääle vaikka mitä, kuitenkaan mitään ei näy! Onko kellään hyvää vinkkiä mitä mä nyt vielä teen väärin? Puhelimena siis 4
LockScreenillä näkyy vain ilmoitukset, jotka ovat tulleet sillä välin, kun puhelin on ollut lukittuna. Eivätkä esim. kalenteritiedot lainkaan, vain hälytykset.
Juurikin näin, lock screenillä näkyvät vain nuo ilmoitukset, eli entiset siniset kuplat.
Viimeksi muokannut Armadillo, 13.10.2011 klo 14.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.