Heppu saanee palkan.Touho kirjoitti:Noinkohan sulla on käytössä joku erñoaaninen kalenteri sen tavanomaisen gregoriaanisen sijaan?Erño kirjoitti:Huomenna on joulu!

Viesti Kirjoittaja amanita »
Heppu saanee palkan.Touho kirjoitti:Noinkohan sulla on käytössä joku erñoaaninen kalenteri sen tavanomaisen gregoriaanisen sijaan?Erño kirjoitti:Huomenna on joulu!
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oli, mutta uusia jaksoja tulee liian vähän.Aadee kirjoitti:South parkin uusin jakso The Last of the Meheecans oli aivan loistava!!!!!! 8)
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Voi ei, taasko?iDock kirjoitti:Viikonloppu
Lisääntyvätkö ne itsekseen?Mailia kirjoitti: Mangoni tuplaantuivat.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tässä nimimerkki myötäilee sopivasti oikeinkirjoitustaitoa...Latvastalaho kirjoitti:Kuuntelen Piirpauke yhtyettä... on se Hasse Valli ja Juha Björninen virtuooseja. Suomessa on ollut hyviä muusikkoja ja laulajia (Carola, Laila Kinnunen, Olavi Virta esim.) Nyt kaijuttimista soi AnssiTikanmäki... Kiutaköngäs.... (:
P.S. Suojaudun Kauljimelta....
Olen ehdottomasti samaa mieltä Hompun moderaattoreiden kanssa. Suomen kieltä pitää vaalia. Edellinen viesti oli hieman provosoiva. Minä pyydän sitä anteeksi. Halusinkin taas herättää keskustelun siitä kuinka hieno kieli suomi on. Tottakai monet ihmiset haluaisivat yhden ja ainoan kielen (englanti) mutta minä taas olen sitä mieltä että suomella pitää olla oma kieli. Jokainenhan voi opetella minkä kielen haluaa... Ei se ole ongelma. Minä en vain halua että suomenkieli häviää... Se ei ole paljon pyydetty.amanita kirjoitti: Tässä nimimerkki myötäilee sopivasti oikeinkirjoitustaitoa...
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Varmaankin.Kain kirjoitti:Lisääntyvätkö ne itsekseen?Mailia kirjoitti:Mangoni tuplaantuivat.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja valokalle »