Jamac kirjoitti:
Mä tykkään tosta, sitä voisi kuvailla minun mielestä oksennukseksi mikä näyttää pirun hyvältä!
Yskänpuuuskan keskeltä yritän saada kirjoitettua jotain, meni ompunpala kurkkuun, voi Yrjö mikä loistovertaus!
Jamalla luulisi mainosmaailmassa olevan kysyntää, tuon asteinen kyvykkyys pitäisi jo laajemminkin palkita, nyt vain pääsee "Hompun Viikon Vertauskuvaajaksi."
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
^ Lienet erehtynyt ongelmasta. Tankki on selvästi puhki. Tuolla autolla tuskin selviää enää ihmisten ilmoille. Kyseessä ei ole mikään sattuma, vaan Kohtalo. Mitäs änkyrä lähdit kerjäämään ikävyyksiä sinne korpeen! Kaikki normaalit ihmiset viettävät kesälomansa kesäaikaan joko jossain mökillä tai sitten he matkustavat putkessa istuen etelään hankkimaan eksoottisia tauteja itselleen.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:^ Lienet erehtynyt ongelmasta. Tankki on selvästi puhki. Tuolla autolla tuskin selviää enää ihmisten ilmoille. Kyseessä ei ole mikään sattuma, vaan Kohtalo. Mitäs änkyrä lähdit kerjäämään ikävyyksiä sinne korpeen! Kaikki normaalit ihmiset viettävät kesälomansa kesäaikaan joko jossain mökillä tai sitten he matkustavat putkessa istuen etelään hankkimaan eksoottisia tauteja itselleen.
Tai sitten viettävät aikaansa koneensa äärellä homputellen.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
hatey kirjoitti:Yritin tankata autoon enämpi bensaa, kuin tankkiin mahtuu. Ei se ylinmääräinen mahdu sinne, se valuu jostain ylivuotoputkesta ulos.
Taidat pyöriä rahoissa, koska autossa tankin täyteen saaminen vaatii jo tilipäivän. 1.38€/litra x 80litran tankki = 110€, mutta tankin pohjalla on muutama litra. Silti se 100€ heilahtaa, että saa edes jotain elettä viisariin. 20€ ei nouse edes vielä punaisen yli.
Kain kirjoitti:Miksiköhän TV:ssä näytetään aina samoja ohjelmia mitä eilen näytettiin? Tuntuu kuin eläisi ikuista eilisyyttä.
Mutta joillekkin ne ei ole uusintoja. Nämä uudet nuoret eivät ole nähneet niitä sarjoja vielä. Itse olen nähnyt esim bondit monesti, mutta ei kaikki. Toisaalta uusinnat ärsyttää.
Viimeksi muokannut M.P.T, 19.10.2011 klo 19.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:Yritin tankata autoon enämpi bensaa, kuin tankkiin mahtuu. Ei se ylinmääräinen mahdu sinne, se valuu jostain ylivuotoputkesta ulos.
Taidat pyöriä rahoissa, koska autossa tankin täyteen saaminen vaatii jo tilipäivän. 1.38€/litra x 80litran tankki = 110€, mutta tankin pohjalla on muutama litra. Silti se 100€ heilahtaa, että saa edes jotain elettä viisariin. 20€ ei nouse edes vielä punaisen yli..
Misä noin halpaa bensaa on?
Tuun heti sinne tankkaamaan. Altassa Norjassa oli 1.89 € litra ja Pielavedelläkin oli 1.66 €/litra.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
^Oon aina ollu sitä mieltä, että pitää olla jollain tapaa pervo tai muuten vain vinksahtanut henkisesti, jotta alkaa tullimieheksi. Miten muuten ketään voi kiinnostaa penkoa toisten matkalaukkuja tai availla toisten paketteja?
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:^Oon aina ollu sitä mieltä, että pitää olla jollain tapaa pervo tai muuten vain vinksahtanut henkisesti, jotta alkaa tullimieheksi. Miten muuten ketään voi kiinnostaa penkoa toisten matkalaukkuja tai availla toisten paketteja?
Niistä epäilyttävistä matkalaukuista ja paketeistahan löytyvät ne parhaat tavarat. Miksei sellaisten penkominen kiinnostaisi? 8)
Kain kirjoitti:Miksiköhän TV:ssä näytetään aina samoja ohjelmia mitä eilen näytettiin? Tuntuu kuin eläisi ikuista eilisyyttä.
Mutta joillekkin ne ei ole uusintoja. Nämä uudet nuoret eivät ole nähneet niitä sarjoja vielä. Itse olen nähnyt esim bondit monesti, mutta ei kaikki. Toisaalta uusinnat ärsyttää.
Niin mutta kun sama ohjelma tulee esimerkiksi viisi kertaa viikossa.
Niin mutta kun sama ohjelma tulee esimerkiksi viisi kertaa viikossa.
Joo, aikaisemmin uusintoja tuli muutamien vuosien välein. Ja ne oli aina merkitty TV-ohjelmasivulle "Uusinta" -tekstillä. Nykyisin sama ohjelma tosiaan tulee monta kertaa viikossa. Miksi ihmeessä maksamme TV-lupia ?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:Joo, aikaisemmin uusintoja tuli muutamien vuosien välein. Ja ne oli aina merkitty TV-ohjelmasivulle "Uusinta" -tekstillä. Nykyisin sama ohjelma tosiaan tulee monta kertaa viikossa. Miksi ihmeessä maksamme TV-lupia ?
Tuo on uusinta uutta TV-rintamalla että sama ohjelma tulee muutaman kerran lähekkäin.
arttula kirjoitti:Joo, aikaisemmin uusintoja tuli muutamien vuosien välein. Ja ne oli aina merkitty TV-ohjelmasivulle "Uusinta" -tekstillä. Nykyisin sama ohjelma tosiaan tulee monta kertaa viikossa. Miksi ihmeessä maksamme TV-lupia ?
Tuo on uusinta uutta TV-rintamalla että sama ohjelma tulee muutaman kerran lähekkäin.
Uusinta uutta on se, että katoin TV:tä.
Kuitenkin hyvin vastahakoisesti.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.