![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pakkasin kaverin upouuden pyjaman treenikassiin toisen samanlaisen, mutta käytetyn (omani) kanssa. Oman uuden pyjamani viikasin vaatekaappin odottamaan ekaa pesua.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kunpa minäkin suhtautuisin kouluun noin tunteella…Tauvo kirjoitti:Menetin hermot Parallels Windowsin kanssa. Tai en niinkään Windowsin, vaan sille tehdyn ohjelman kanssa. Hirveän vaivan tein ja poistuin painaen yhden kerran liian vähän "ok". Siinä meni parin tunnin sähläys hukkaan. Huomenna uusi yritys.
Viesti Kirjoittaja hatey »
He he...kuva puhuu puolestaan.Tauvo kirjoitti:Menetin hermot Parallels Windowsin kanssa. Tai en niinkään Windowsin, vaan sille tehdyn ohjelman kanssa. Hirveän vaivan tein ja poistuin painaen yhden kerran liian vähän "ok". Siinä meni parin tunnin sähläys hukkaan. Huomenna uusi yritys.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Onko sellainenkin mies olemassa? Sen tahtoisin nähdä. Peritkö pääsymaksua sen katsomisesta?Kain kirjoitti:Piti neuvoa aikuista miestä, miten vaihdetaan autosta renkaat.
Jos noin yksinkertaista toimenpidettä ei pysty tekemään ilman kikkailuja, niin jotakin on kyllä pahasti pielessä?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Eipä ole minullakaan, mutta kyllä semmoinen toimenpide osata, jos joskus tien päällä kuljeskelet.vinouma kirjoitti:En mä ainakaan osaa vaihtaa autoon renkaita.No, ehkä se johtuu siitä, ettei minulla ole sellaista.
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kyllä mä jätän ajamiset muille henkilöille, kuten bussi- ja taksikuskeille. Ihan muiden tielläliikkujien turvalllisuutta ajatellen.Kain kirjoitti:Eipä ole minullakaan, mutta kyllä semmoinen toimenpide osata, jos joskus tien päällä kuljeskelet.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Se on osittain sua itteeshatey kirjoitti:Pyyhin pölyjä. Ärsyttävä kampe tuo pöly.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Meinaatko että hätsii on pelkkää pölyä? Onko kyse kuvainnollisesta ilmaisusta, jonka tarkoitus on kertoa, mitä hätsii sinulle merkitsee, vai pitääkö tämä ottaa ihan kirjaimellisesti?Anniel kirjoitti: Se on osittain sua ittees
Mee sä nyt vaan tomuttamaan ittees, senkin muumio!KunkkuJ kirjoitti:Meinaatko että hätsii on pelkkää pölyä? Onko kyse kuvainnollisesta ilmaisusta, jonka tarkoitus on kertoa, mitä hätsii sinulle merkitsee, vai pitääkö tämä ottaa ihan kirjaimellisesti?Anniel kirjoitti: Se on osittain sua ittees
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei piä paikkaansa. Olen puhtain ihminen täällä. Minusta ei voi irrota pölyä. Joku salakuljettaa sitä tänne.Anniel kirjoitti:Se on osittain sua itteeshatey kirjoitti:Pyyhin pölyjä. Ärsyttävä kampe tuo pöly.
Ei kun tuhisee unissaan tuossa vieressäKunkkuJ kirjoitti:^ Jopas sinä nyt olet äksyllä päällä. Ukko matkoilla ja ikävä vaivaa? Jouduinko sijaiskärsijäksi?
Ei toi Ramses oo käynyt viime aikoina kylässä?hatey kirjoitti:Ei piä paikkaansa. Olen puhtain ihminen täällä. Minusta ei voi irrota pölyä. Joku salakuljettaa sitä tänne.Anniel kirjoitti:Se on osittain sua itteeshatey kirjoitti:Pyyhin pölyjä. Ärsyttävä kampe tuo pöly.