Apple updates Apple TV to version 4.4.1 9A335a – (Don’t Update!)
Judging by the comments, this update is bricking more than a few readers’ machines!
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Judging by the comments, this update is bricking more than a few readers’ machines!
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Miten tuo tekstitys tuki?Tege kirjoitti:Plex vaatii sen serverin mutta xbmc taas osaa toistaa suoraan jaostakin. Molemmat vaativat jb:n, muuten kotijaon kautta.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Muistelisin, että plex tukee vain sub-tekstejä kun taas XBMC tukee molempia. Plexia en ole itse vielä kokeillut mutta XBMC jos subi ei ole samassa kansiossa kuin leffa ja samanniminen pitää se valita erikseen, muuten nappasee automaattisesti sen samannimisen.Juhal79 kirjoitti:Miten tuo tekstitys tuki?Tege kirjoitti:Plex vaatii sen serverin mutta xbmc taas osaa toistaa suoraan jaostakin. Molemmat vaativat jb:n, muuten kotijaon kautta.
Tukeeko Plex ja XBMC noita .sub tekstejä? Ja miten käytönnössä? Voinko valita videon ja tositettavan subi tiedoston? Vai toistaako automaattisesti jos subi nimetty samaksi kuin video?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikäku tais olla nimenomaan tuo .srt mikä pelaa. Vai olisiko jo tullut jotain päivityksiä tuohon, ei osaa sanoa ihan varmaksi.Tege kirjoitti:Muistelisin, että plex tukee vain sub-tekstejä kun taas XBMC tukee molempia.
Viesti Kirjoittaja enr1que »
Viesti Kirjoittaja Calvin »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=50&t=160712Calvin kirjoitti:Onko kellään muulla ollut ATV:n kanssa ongelmia nettiyhteyden kanssa? Mulla nimittäin yhteys pätkii ihan törkeesti. Kertaakaan en ole pystynyt katsomaan esim. elokuvatraileria alusta loppuun ilman, että yhteys pätkäisisi vähintään kerran jolloin ATV heittää takaisin päävalikkoon ja ilmoittaa, että ei internetyhteyttä. Sama kun katsoo vaikka Youtubesta jotain videota tai kuuntelee nettiradiota. Myös Airplay pätkii ihan törkeesti iPadistä kuunnellessa. Alkaa palamaan käpy sen kanssa pikku hiljaa.
Mulla on samassa kerroksessa (melkein näköyhteydessä) ATV:n kanssa uusi AP Extreme joten sen ei pitäisi olla huonosta signaalista kiinni. Sitten taas mun alakerrassa oleva AP Express toimii kuin junan vessa. Ei pätki musaa yhtään vaikka käytän tunteja airplayn kautta iPadistä.
Oon testannut ettei langattomissa kanavissa ole päällekkäisyyttä iSublerin kanssa. Naapurin langaton verkko on eri kanavalla ja muita ei paritalossa ole edes "näkyvillä". Olen myös vaihtanut AP Extremestä kaikki langattoman yhteyden vaihtoehdot (Multicast rate - low/medium/high) ja käyttääkö tukiasema niitä leveitä kanavia vai ei.
Nyt loppui osaaminen ja ymmärrys. Tiedän, ettei välttämättä ole suoraan ATV ongelma, mutta epäilen sitä suuresti juuri sen takia, että yhteys muuten skulaa niin kuin kuuluukin.
Hjälp!
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja hexus9 »
Ilman tunnareita ainakin pelattujen matsien n. 4 min highlightseja pääsee katsomaan.Crimson kirjoitti:Voisko joku AppleTV 2:n omistaja testata tuon NHL Gamecenterin toimivuutta? Ilmeisesti NHL ilmestyy valikkoon, kun valitsee AppleTV:n maaksi United States. Näkeekö sieltä mitään ilmaiseksi / ilman Gamecenter-tunnareita? Saako tunnreilla näkymään enemmän / kaikki mahdolliset?
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
Siis uusin päivitys on 4.4 ei mikään 5.Blastbeat kirjoitti:Nyt olisi kaksi kiireellistä kysymystä!
1. Miten iOS 5 päivitys ladataan tohon? Tuo väittää että 4.3 on sisällä ja järjestelmät ajan tasalla!
2. Yritän tehdä kotijakoa koneeni ja appletv:n välillä. Saan kotijaon päälle appletv:stä, mutta kun yritän tehdä sen iTunesissa kone jää vaan yhdistämään iTunes storeen. Yli puoli tuntia on jo yrittänyt yhdistää! Eli onko kellään hajua mistä moinen hitaus johtuu?
(ostin juurio toisen sukupolven apple TV:n humac peoplesta)
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
Viesti Kirjoittaja Giwes »
Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.Juhal79 kirjoitti:Tulipa itsekkin tilattua Apple TV 2 resoluutio rajoittuneisuudestaan huolimatta.
ATV:tä en ole vielä saanut, mutta tässä nyt hiukan ihmettelen tuota iTunes homma, jonka kautta siis leffat pitää streamata. Tai ongelma lähinnä on tämä Handbreak ja vastaavien softien käyttö. Tekstitykset kun olisi kiva saada leffoihin mukaan, mutta eikö tosiaan mikään softa osaa polttaa .sub tiedostoja kuvaan?
Tai onko OSX:lle saatavissa pikku softaa joka osaa muuntaa .sub:t .srt muotoon?
Vai miten tässä nyt pitää menetellä?
Vai onko tuo JailBreak ainoa fiksu tapa saada homma toimimaan?
Jos esim tuon Plexin JailBreakkaa ATV:hen, niin pitääkö läppäriltä koneelta löytyä toi Plex server?
Tarkoitus siis olisi Airport Extremessä kiinni olevasta kiintolevystä saada leffoja ym. ATV:n kautta videotykille.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Eikö noi tekstit saa samalla Handbrakellakin? Taitaa tosin tukea vain .srt-tekstityksiä.Giwes kirjoitti: Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.
Viesti Kirjoittaja jeppe »
En tiedä mistä videoista puhe, mutta ainakin kaikki testaamani 720p videot netistä ovat kääntyneet ilmaisella Sublerilla m4v muotoon ja toimineet ilman mitään uudelleenkoodauksia. Sillä saa myös tekstityksen videoon ja sen voi valita näkyviin tai pois halutessaan. Koodaapa vielä äänetkin uusiksi jos eivät ole ATV2 ymmärtämässä muodossa. Parin tunnin leffan kääntö ja siirto -> iTunes kestää Sublerilla noin 2min ja sen jälkeen eikun katsomaan.Crimson kirjoitti:Eikö noi tekstit saa samalla Handbrakellakin? Taitaa tosin tukea vain .srt-tekstityksiä.Giwes kirjoitti: Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.
Viesti Kirjoittaja Giwes »
Handbrakessa tosiaan tuo ongelma, että tukee vain .srt tekstejä. Voisi tuota Subleriakin tosiaan kokeilla, joskus ensi viikolla, paremmalla ajalla.Crimson kirjoitti:Eikö noi tekstit saa samalla Handbrakellakin? Taitaa tosin tukea vain .srt-tekstityksiä.Giwes kirjoitti: Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.
Viesti Kirjoittaja Marshal »
Mulla oli ihan sama ongelma jo 4.3 päivityksessä. Itte ajattelin että liittyis Jailbrakeen. En oo ajanu 4.4 sisään, ku ei kai oo viel Jailbrakee siihen, siis kaienr1que kirjoitti:Onko muilla booxtv:n kanssa ongelmia? Yritän iPad1:ltä toistaa booxsista tallenteita, mutta atv2 heittää vaan virhettä.. Suosikit ja suorat lähetykset toistuu ongelmitta, mutta ns. tallenteet ei sitten millään. Ongelma ilmeni kun päivitin atv:n softan.
Viesti Kirjoittaja Marshal »
Tusannu nyt tolla Sublerilla, enkä saa perhana hommaa millään toimimaan. Omasta mielstäni teen juuri niinku ohjeissa käsketään, mutta ei tuu mitään. Lisään siihen listalle .mkv leffan, jonka myötä tulee kolme fileä, yks kuva ja kaks ääntä. Sitte lisään .srt tekstifilen. Sen jälkeen ku panee painaa Save, ni tekee ainoastaan 482 tavua olevan .m4v filen, jota ei aukee millään ohjelmalla. Voisko joku nyt nopaa heitää ohjeen kuinka toi Subler toimii ja saan luotua .mkv leffasta ja .srt tekstistä yhden toimivan .m4v filen jonka voin sitte siirtää iTunesiin. Kiitos!jeppe kirjoitti:En tiedä mistä videoista puhe, mutta ainakin kaikki testaamani 720p videot netistä ovat kääntyneet ilmaisella Sublerilla m4v muotoon ja toimineet ilman mitään uudelleenkoodauksia. Sillä saa myös tekstityksen videoon ja sen voi valita näkyviin tai pois halutessaan. Koodaapa vielä äänetkin uusiksi jos eivät ole ATV2 ymmärtämässä muodossa. Parin tunnin leffan kääntö ja siirto -> iTunes kestää Sublerilla noin 2min ja sen jälkeen eikun katsomaan.Crimson kirjoitti:Eikö noi tekstit saa samalla Handbrakellakin? Taitaa tosin tukea vain .srt-tekstityksiä.Giwes kirjoitti: Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.
Viesti Kirjoittaja jeppe »
Itse käytän sitä Save As, kannattaa myös hakea ne album artit yms ennen tallennusta uuteen formaattiin. Pystytkö kokeilemaan toisella videolla jos ongelma onkin siinä?Marshal kirjoitti:Tusannu nyt tolla Sublerilla, enkä saa perhana hommaa millään toimimaan. Omasta mielstäni teen juuri niinku ohjeissa käsketään, mutta ei tuu mitään. Lisään siihen listalle .mkv leffan, jonka myötä tulee kolme fileä, yks kuva ja kaks ääntä. Sitte lisään .srt tekstifilen. Sen jälkeen ku panee painaa Save, ni tekee ainoastaan 482 tavua olevan .m4v filen, jota ei aukee millään ohjelmalla. Voisko joku nyt nopaa heitää ohjeen kuinka toi Subler toimii ja saan luotua .mkv leffasta ja .srt tekstistä yhden toimivan .m4v filen jonka voin sitte siirtää iTunesiin. Kiitos!jeppe kirjoitti:En tiedä mistä videoista puhe, mutta ainakin kaikki testaamani 720p videot netistä ovat kääntyneet ilmaisella Sublerilla m4v muotoon ja toimineet ilman mitään uudelleenkoodauksia. Sillä saa myös tekstityksen videoon ja sen voi valita näkyviin tai pois halutessaan. Koodaapa vielä äänetkin uusiksi jos eivät ole ATV2 ymmärtämässä muodossa. Parin tunnin leffan kääntö ja siirto -> iTunes kestää Sublerilla noin 2min ja sen jälkeen eikun katsomaan.Crimson kirjoitti:Eikö noi tekstit saa samalla Handbrakellakin? Taitaa tosin tukea vain .srt-tekstityksiä.Giwes kirjoitti: Minä muutan Handbrakella videot ensin .m4v muotoon ja sen jälkeen vielä koodaan tekstitykset iSubtitlella (15.99€ App Store) videoon kiinni. iSubtitle myös koodaa kaiken muun tarpeellisen kiinni videoon HD-tagit ja sen sellaiset, käyttäminenkin on erittäin helppoa. Tukee tosiaan kaikkia tekstitysmuotoja.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”