http://code.google.com/p/subler/wiki/UsingSubler
Viesti Kirjoittaja jeppe »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Seasonpassin uusin versio hadlaan tuon 4.4.1 asti mutta se on sitten tethered jb. Ainakin eilen vielä oli 4.3 signaus päällä, että dfu moodissa sain palautettua siihen takaisin kun vahingossa ajoin 4.4 sisään.Marshal kirjoitti:Mulla oli ihan sama ongelma jo 4.3 päivityksessä. Itte ajattelin että liittyis Jailbrakeen. En oo ajanu 4.4 sisään, ku ei kai oo viel Jailbrakee siihen, siis kaienr1que kirjoitti:Onko muilla booxtv:n kanssa ongelmia? Yritän iPad1:ltä toistaa booxsista tallenteita, mutta atv2 heittää vaan virhettä.. Suosikit ja suorat lähetykset toistuu ongelmitta, mutta ns. tallenteet ei sitten millään. Ongelma ilmeni kun päivitin atv:n softan.![]()
Saaks ton Sublerin tiputeltua ihan joltain sivuilta vai onko appstore kamaa?
Viesti Kirjoittaja Marshal »
Kuten kirjoitin: "omasta mielestäni tein juuri niin kuin ohjeissa käskettiin". Ilmeisesti oli jotain vikaa itte .mkv filessä. Kokeilin toisella ja se teki 5.65gb kokosen .m4v filen. tuo ei taas vaan suostu toistumaan millään ohjelmalla, ei ees VLC:llä. Heh. On tää varsinaista säätämistä ja kohta menee hermot. Helpoimmalla pääsis ku vuokrais suoraan itunesista leffat mitä haluu kattoa, ni ei tarttis tapella näitten muunnosten ja eri softien kanssajeppe kirjoitti:Ja helpin käyttäminen softasta on sallittu
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Millä niksillä sait toimimaan jaot XBMChen? Olen kokeillut Ftptä pikaisesti mutta meni hermot Remotella naputtamiseen niin nyt olen käyttänny jaettuihin tiedostoihin Plexiä....XBMC toimii TV-kaista appsina tällähetkellä...Juhal79 kirjoitti:... mutta kotijaot itselle aika vieraita niin joutui vähän aikaa ihmettelemään, että sai Airport Extremen perässä olevan USB-kovon näkymään. Mutta nyt näyttäisi toimivan hienosti.
SMB jaolla tuo onnistui kunhan perustin käyttäjätilin Airport Extreme levylle. Sitten vain käyttäjätunnus ja salasana XBMC asetuksiin.IIIMacci kirjoitti:Millä niksillä sait toimimaan jaot XBMChen? Olen kokeillut Ftptä pikaisesti mutta meni hermot Remotella naputtamiseen niin nyt olen käyttänny jaettuihin tiedostoihin Plexiä....XBMC toimii TV-kaista appsina tällähetkellä...Juhal79 kirjoitti:... mutta kotijaot itselle aika vieraita niin joutui vähän aikaa ihmettelemään, että sai Airport Extremen perässä olevan USB-kovon näkymään. Mutta nyt näyttäisi toimivan hienosti.
Eihän - onko tämä joku 10.7.2 juttu vai toimiiko SMB-jako vain Airportin kautta... se siis lakkas toimimasta Lionin myötä Macilta suoraan...Juhal79 kirjoitti:SMB jaolla tuo onnistui kunhan perustin käyttäjätilin Airport Extreme levylle. Sitten vain käyttäjätunnus ja salasana XBMC asetuksiin.IIIMacci kirjoitti:Millä niksillä sait toimimaan jaot XBMChen? Olen kokeillut Ftptä pikaisesti mutta meni hermot Remotella naputtamiseen niin nyt olen käyttänny jaettuihin tiedostoihin Plexiä....XBMC toimii TV-kaista appsina tällähetkellä...Juhal79 kirjoitti:... mutta kotijaot itselle aika vieraita niin joutui vähän aikaa ihmettelemään, että sai Airport Extremen perässä olevan USB-kovon näkymään. Mutta nyt näyttäisi toimivan hienosti.
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
En nyt jaksa lukea montaa sivua taaksepäin, mutta itse olen saanut kaikki tekstit paikalleen Handbrakella ja jos tekstit on SUB -muodossa niin silloin mennään sub2srt -softan kautta. Handbrake on kyllä aika hidas mutta toimii. Subleria joskus pyörittelin mutten ihan tainnut osata.Marshal kirjoitti:Kuten kirjoitin: "omasta mielestäni tein juuri niin kuin ohjeissa käskettiin". Ilmeisesti oli jotain vikaa itte .mkv filessä. Kokeilin toisella ja se teki 5.65gb kokosen .m4v filen. tuo ei taas vaan suostu toistumaan millään ohjelmalla, ei ees VLC:llä. Heh. On tää varsinaista säätämistä ja kohta menee hermot. Helpoimmalla pääsis ku vuokrais suoraan itunesista leffat mitä haluu kattoa, ni ei tarttis tapella näitten muunnosten ja eri softien kanssajeppe kirjoitti:Ja helpin käyttäminen softasta on sallittu
No sitä en tiedä kun en Macilta jaa. Vaan sieltä verkkovalevyltä. Ja ainakin XBMC:ssä laitoin sen SMB protokollan käyttöön.IIIMacci kirjoitti:Eihän - onko tämä joku 10.7.2 juttu vai toimiiko SMB-jako vain Airportin kautta... se siis lakkas toimimasta Lionin myötä Macilta suoraan...Juhal79 kirjoitti:SMB jaolla tuo onnistui kunhan perustin käyttäjätilin Airport Extreme levylle. Sitten vain käyttäjätunnus ja salasana XBMC asetuksiin.IIIMacci kirjoitti:Millä niksillä sait toimimaan jaot XBMChen? Olen kokeillut Ftptä pikaisesti mutta meni hermot Remotella naputtamiseen niin nyt olen käyttänny jaettuihin tiedostoihin Plexiä....XBMC toimii TV-kaista appsina tällähetkellä...Juhal79 kirjoitti:... mutta kotijaot itselle aika vieraita niin joutui vähän aikaa ihmettelemään, että sai Airport Extremen perässä olevan USB-kovon näkymään. Mutta nyt näyttäisi toimivan hienosti.
Viesti Kirjoittaja pessotto »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
pessotto kirjoitti:Hello, saisko tänne uudelle atv 2 omistajalle ymmärrettävän tiivistelmän mitä kaikkea atv 2 pystyy tekemään. Voitte myös kertoa miten itse otatte parhaan hyödyn irti omasta atv:sta? Itsellä samassa tilassa atv 2 ja iMac omilla kaukosäätimillä niin saako niitä jotenkin tottelemaan vain toista laitetta, koska aika ärsyttävää kun käyttää esim. atv 2 niin samalla iMac hörähtää käyntiin ja volume levelli menee edes takaisin kun selaa valikkoja atv 2:ssa?
Atv 2:ssa uusin firmis sisässä joten ei taida tuo jailbreak onnistua millä ilmeisesti saisi jotain lisäboostia atv 2:een?
Kiitosta paljon, nyt loppujomppeli kirjoitti:pessotto kirjoitti:Hello, saisko tänne uudelle atv 2 omistajalle ymmärrettävän tiivistelmän mitä kaikkea atv 2 pystyy tekemään. Voitte myös kertoa miten itse otatte parhaan hyödyn irti omasta atv:sta? Itsellä samassa tilassa atv 2 ja iMac omilla kaukosäätimillä niin saako niitä jotenkin tottelemaan vain toista laitetta, koska aika ärsyttävää kun käyttää esim. atv 2 niin samalla iMac hörähtää käyntiin ja volume levelli menee edes takaisin kun selaa valikkoja atv 2:ssa?
Atv 2:ssa uusin firmis sisässä joten ei taida tuo jailbreak onnistua millä ilmeisesti saisi jotain lisäboostia atv 2:een?
Mene iMacilla järjestelmäasetuksiin ---> Suojaus ja yksityisyys ja laitta täppi kohtaan "estä kaukosäätimen infrapunan vastaanotto"
Kuinka hommasit jenkkitunnukset?k@ke kirjoitti:Tuli kans hommattua tää ATV2. Hetken räpellettyäni tämän kanssa, totesin että täytynee tehdä jenkkitunnukset ja katsoa mitä ATV2 silloin tarjoaa. Kun sain jenkkitunnukset sisään, niin muuttuihan se tarjonta melkoisesti. Leffoja tuli jonkun verran lisää, TV-Sarjat tuli tarjolle ja mukavana lisänä tuo NHL GameCenter, mistä voi katsoa otteluiden kohokohdat ja nhl-tunnuksilla (5$/kk) näkee matsit suorana (ilmeisesti).
Suomitunnuksilla ei kuitenkaan tuo tekstitettyjen leffojen tarjonta ole kummoinen, niin pitäydyn jenkkipuolella mistä alkaakin jo löytyä kaikkea kivaa tylsiin hetkiin.
Jailbreak ei ainakaan tällä hetkellä ole mielessä. Mitä hyötyjä se toisi? Multa löytyy kaikki leffat iTunesista, niin ei tarvi säätää niiden kanssa, vaan homma toimii ku junanvessa.
Myös Airplay mirrorin on aika hieno ominaisuus. iPadista voi peilata esim. Kaiken suomitarjonnan iTunesista ATV2:lle, joten sekin tarjonta on koko ajan nopeasti saatavilla. Joitakin TV-sovelluksiakin jo kokeilin: BooxTV oli aika pettymys. En saanut koko kuvaa taulutelkulle ja kuvanlaatu oli suttuinen. BBC:n iPlayer sovellus taas antaa terävän, kokonäytön kuvan taulutelevisiolle. Pieni viive (millisekunteja) tuossa Airplay mirrorin käytössä on taulutelevisiossa, joten tuskin sitä pelikäyttöön voi kunnolla käyttää. Pitää vielä testata.
Kaiken kaikkiaan ihan mukava viihdekeskus tää ATV2. Toivottavasti suomipuolen elokuva ja tv-sarja tarjonta paranee nopeasti.
Viesti Kirjoittaja ExBoy »
Viesti Kirjoittaja Nro47 »
Itse tein jenkkitunnukset tämän ohjeen mukaan: http://www.ausbt.com.au/how-to-get-a-us-itunes-accountpessotto kirjoitti:Kuinka hommasit jenkkitunnukset?k@ke kirjoitti:Tuli kans hommattua tää ATV2. Hetken räpellettyäni tämän kanssa, totesin että täytynee tehdä jenkkitunnukset ja katsoa mitä ATV2 silloin tarjoaa. Kun sain jenkkitunnukset sisään, niin muuttuihan se tarjonta melkoisesti. Leffoja tuli jonkun verran lisää, TV-Sarjat tuli tarjolle ja mukavana lisänä tuo NHL GameCenter, mistä voi katsoa otteluiden kohokohdat ja nhl-tunnuksilla (5$/kk) näkee matsit suorana (ilmeisesti).
Suomitunnuksilla ei kuitenkaan tuo tekstitettyjen leffojen tarjonta ole kummoinen, niin pitäydyn jenkkipuolella mistä alkaakin jo löytyä kaikkea kivaa tylsiin hetkiin.
Jailbreak ei ainakaan tällä hetkellä ole mielessä. Mitä hyötyjä se toisi? Multa löytyy kaikki leffat iTunesista, niin ei tarvi säätää niiden kanssa, vaan homma toimii ku junanvessa.
Myös Airplay mirrorin on aika hieno ominaisuus. iPadista voi peilata esim. Kaiken suomitarjonnan iTunesista ATV2:lle, joten sekin tarjonta on koko ajan nopeasti saatavilla. Joitakin TV-sovelluksiakin jo kokeilin: BooxTV oli aika pettymys. En saanut koko kuvaa taulutelkulle ja kuvanlaatu oli suttuinen. BBC:n iPlayer sovellus taas antaa terävän, kokonäytön kuvan taulutelevisiolle. Pieni viive (millisekunteja) tuossa Airplay mirrorin käytössä on taulutelevisiossa, joten tuskin sitä pelikäyttöön voi kunnolla käyttää. Pitää vielä testata.
Kaiken kaikkiaan ihan mukava viihdekeskus tää ATV2. Toivottavasti suomipuolen elokuva ja tv-sarja tarjonta paranee nopeasti.
Viesti Kirjoittaja ExBoy »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Saahan Suomesta jo leffoja vuokrattua jonkin verran. Mutta AirPlay on kyllä yliveto.ExBoy kirjoitti:Tuli hommattua tämä... ja eipä ole vähään aikaan tullut hankittua yhtä hauskaa turhaketta. Kaupasta kannettuna ei Airplayn lisäksi paljon muuta iloa Suomessa irtoa, mutta Jailbreak+Nito+XBMC muuttaa laitteen luonteen tyystin.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja sigfrid »
Tyhmä kysymys: mitä kaikkea tuo mahdollistaa normitoimintojen lisäksi? Ja lisäksi:millä ohjeilla tuon J+N+X pläjäyksen teit? Olen jossain kohtaa joitain ohjeita hyvin ylimalkaisesti katsonut ja vaikutti tälläiselle asiaan vihkiytymättömälle hieman haastavalta:).ExBoy kirjoitti:Tuli hommattua tämä... ja eipä ole vähään aikaan tullut hankittua yhtä hauskaa turhaketta. Kaupasta kannettuna ei Airplayn lisäksi paljon muuta iloa Suomessa irtoa, mutta Jailbreak+Nito+XBMC muuttaa laitteen luonteen tyystin.
Viesti Kirjoittaja timppii »
Mulle riitti pelkästään se, että se soittaa melkein minkä tahansa videotiedoston. Ja tämän Extremessä kiinni olevalta kovalevyltä, ilman tietokoneen hereilläoloa..sigfrid kirjoitti: Tyhmä kysymys: mitä kaikkea tuo mahdollistaa normitoimintojen lisäksi? Ja lisäksi:millä ohjeilla tuon J+N+X pläjäyksen teit? Olen jossain kohtaa joitain ohjeita hyvin ylimalkaisesti katsonut ja vaikutti tälläiselle asiaan vihkiytymättömälle hieman haastavalta:).
Viesti Kirjoittaja TomBear »
Mulla meni laite päivityksen jälkeen tilaan jossa se vain boottaili itseään. Omppulogo ilmestyy ruutuun ja sitten boottaa itsensä. mCaren huollossa odottaa onneksi uusi takuuvaihdettu laite.jomppeli kirjoitti:Eilen atv taas heräili henkeen itsestään. Luin kirjaa ja oli tv ja sun muut kaikki pois päältä enkä koskenut edes iPhoneen kun atv heräili noin 10-15min välein itse (valo syttyi) ja aikaa ottamatta arvioltan 1-2min oli päällä ja sit sammutti itsensä. Mistä tuo johtuu tai mitä se siis tekee? Atv on päivitetty uusimpaan käyttäjä versioon.
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”