![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kunnon fanittajiaHanttapuli kirjoitti:Pesin tänään uuden autoni. Liimasin puhtaaseen takalasiin ison Omppu-tarran joka tuli Minin mukana. Ajoin tuossa klo 21 aikaan Oulun torinrannassa ja noin 15 teinityttöä ajoi laumassa pyörillä samaan suuntaan. Huomasivat tarran ja huutelivat koko ajan "Apple näkyy! Apple näkyy!" Homputtamisesta eivät kyllä kysyneet mitään
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai Matsburgerista? Olen joskus vuosi sitten siellä käynyt. Niillä oli muistaakseni logot ja värit identtisiä Hesburgerin kanssa. H:n tilla oli M.Jouna- kirjoitti:Tänää oli joku jannu MBP:n ja iföönin kanssa Humppilan kenkämaailmassa.
btw, sieltä saa kyllä maittavia burgereita.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Joku sellane se on joo. Siellä kyllä tulee käytyä aina kun ohi ajan. nam namTauvo kirjoitti:Ai Matsburgerista? Olen joskus vuosi sitten siellä käynyt. Niillä oli muistaakseni logot ja värit identtisiä Hesburgerin kanssa. H:n tilla oli M.Jouna- kirjoitti:Tänää oli joku jannu MBP:n ja iföönin kanssa Humppilan kenkämaailmassa.
btw, sieltä saa kyllä maittavia burgereita.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Jusutus »
Kuopiossa on 2 ABC:tä. Pitkälahden ja Niiralan. Anteeksi mutta oli pakko. Jatkakaa.Kain kirjoitti:Ihan kuin oisin nähnyt mustan Macbookin tänään Kuopion ABC:lla?
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kai sä kovasti hehkutit meitä?tuomaril kirjoitti:Eilen lentokoneessa istui joku mimmi mun vieressä joka katteli leffaa MacBookilla.Ei ollut kuulemma edes kuullut Hompusta kun kysäsin häneltä....
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kyllä. Yritin vähän näyttää Homppua iPhoneen auki jääneestä sivusta, mutta leidi kuulosti siltä että ei hirveesti kiinnosta.Anniel kirjoitti:Kai sä kovasti hehkutit meitä?tuomaril kirjoitti:Eilen lentokoneessa istui joku mimmi mun vieressä joka katteli leffaa MacBookilla.Ei ollut kuulemma edes kuullut Hompusta kun kysäsin häneltä....
Tulkitsen tuon huonoksi iskuyritykseksi.tuomaril kirjoitti:Kyllä. Yritin vähän näyttää Homppua iPhoneen auki jääneestä sivusta, mutta leidi kuulosti siltä että ei hirveesti kiinnosta.Anniel kirjoitti:Kai sä kovasti hehkutit meitä?tuomaril kirjoitti:Eilen lentokoneessa istui joku mimmi mun vieressä joka katteli leffaa MacBookilla.Ei ollut kuulemma edes kuullut Hompusta kun kysäsin häneltä....
Olen jo varattu. Valitan.Kain kirjoitti:Tulkitsen tuon huonoksi iskuyritykseksi.tuomaril kirjoitti:Kyllä. Yritin vähän näyttää Homppua iPhoneen auki jääneestä sivusta, mutta leidi kuulosti siltä että ei hirveesti kiinnosta.Anniel kirjoitti:Kai sä kovasti hehkutit meitä?tuomaril kirjoitti:Eilen lentokoneessa istui joku mimmi mun vieressä joka katteli leffaa MacBookilla.Ei ollut kuulemma edes kuullut Hompusta kun kysäsin häneltä....
tuomaril kirjoitti:Olen jo varattu. Valitan.Kain kirjoitti: Tulkitsen tuon huonoksi iskuyritykseksi.
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Viesti Kirjoittaja redhat »