Hieno asenne! Vaikka armeijaa arvostankin niin ei se sentään kaikki kaikessa ole. Tsemppiä jatkoprojekteihin, toivottavasti tuo kuulo-ongelmasi ei vaikeuta niitäredhat kirjoitti:Kutsuntoihin lähin asenteella että sinne mennään mihin määräävät. Nyt kävi näin.
[Kysely] Oletko käynyt armeijan/Et käynyt?
-
Anniel
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hävetkää, jos osaatte.vinouma kirjoitti:Aseistakieltäytyminen rulez! Ja vapautus, mikä sen parempaa! Mua ei juuri häiritse, jos ihmiset tappaa toisiaan, mutta jos ns. kansalaisvelvollisuus ei koske kaikkia kansalaisia, niin sitten mä istun linnassa. Piste.![]()
/V
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jos ei kiinnosta noudattaa lakiamme nimeltään asevelvollisuuslaki, niin aina voi muuttaa vaikkapa Ruotsiinhatey kirjoitti:Hävetkää, jos osaatte.vinouma kirjoitti:Aseistakieltäytyminen rulez! Ja vapautus, mikä sen parempaa! Mua ei juuri häiritse, jos ihmiset tappaa toisiaan, mutta jos ns. kansalaisvelvollisuus ei koske kaikkia kansalaisia, niin sitten mä istun linnassa. Piste.![]()
/V
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja sitäkin nopeammin pitäisi hankkia Ruotsin kansalaisuus.iDock kirjoitti:Jos ei kiinnosta noudattaa lakiamme nimeltään asevelvollisuuslaki, niin aina voi muuttaa vaikkapa Ruotsiinhatey kirjoitti:Hävetkää, jos osaatte.vinouma kirjoitti:Aseistakieltäytyminen rulez! Ja vapautus, mikä sen parempaa! Mua ei juuri häiritse, jos ihmiset tappaa toisiaan, mutta jos ns. kansalaisvelvollisuus ei koske kaikkia kansalaisia, niin sitten mä istun linnassa. Piste.![]()
/V
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Olen jouluna vienyt kynttilän kaatuneitten lisäksi myös Pekurisen haudalle.
Itse olen vm.palveluksen suorittanut.
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.iDock kirjoitti:Jos ei kiinnosta noudattaa lakiamme nimeltään asevelvollisuuslaki, niin aina voi muuttaa vaikkapa Ruotsiin
/V
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eli sinä kuulut niihin selittelijöihin, jotka haluavat aina piileskellä toisten selän takana, kun tosipaikka tulee.vinouma kirjoitti: Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.
/V
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kiitän. Tuo korkeiden äänien leikkautuminen ei pahemmin haittaa, en kuule lähinnä heinäsirkkoja ja joidenkin linnunpoikasten viserrystä jne. Ei siis ns. puhealueella. Korvatulpat kaivan heti jos joutuu olemaan melussa, tuo sanojen erottaminen hälinässä haittaa eniten elämää.Anniel kirjoitti:Näiden sotajäärien kanssa on pakko tuoda keskusteluun vähän "äiti-Amma"-asennetta:
Hieno asenne! Vaikka armeijaa arvostankin niin ei se sentään kaikki kaikessa ole. Tsemppiä jatkoprojekteihin, toivottavasti tuo kuulo-ongelmasi ei vaikeuta niitäredhat kirjoitti:Kutsuntoihin lähin asenteella että sinne mennään mihin määräävät. Nyt kävi näin.
Ymmärrän ettei valtio / puolustusvoimat halua maksaa korvauksia jos kuulo huononee entisestään. Sanoivat että menee jo työkykyä haittaavaksi.
Eikös tällä foorumilla ollut joku jolta kuulo heikentynyt armeijassa?
http://sisainenaani.com
-
darthmother
Lähtisikö Kunkku taistelemaan esim. islamin leviämisen edistämiseksi jos käskettäisiin?KunkkuJ kirjoitti:Eli sinä kuulut niihin selittelijöihin, jotka haluavat aina piileskellä toisten selän takana, kun tosipaikka tulee.vinouma kirjoitti: Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.
/V
-
app13
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
Kunkusta en tiedä mutta minä lähtisin taistelemaan Kristinuskon puolestadarthmother kirjoitti:Lähtisikö Kunkku taistelemaan esim. islamin leviämisen edistämiseksi jos käskettäisiin?KunkkuJ kirjoitti:Eli sinä kuulut niihin selittelijöihin, jotka haluavat aina piileskellä toisten selän takana, kun tosipaikka tulee.vinouma kirjoitti: Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.
/V
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
darthmother
You missed the pointapp13 kirjoitti:Kunkusta en tiedä mutta minä lähtisin taistelemaan Kristinuskon puolestadarthmother kirjoitti:Lähtisikö Kunkku taistelemaan esim. islamin leviämisen edistämiseksi jos käskettäisiin?KunkkuJ kirjoitti:Eli sinä kuulut niihin selittelijöihin, jotka haluavat aina piileskellä toisten selän takana, kun tosipaikka tulee.vinouma kirjoitti: Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.
/V
-
app13
- Porttikiellossa
I know, just wanted to bragdarthmother kirjoitti:You missed the point
iMac early 2008, 24"
_______
_______
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Krhm, lisää näitä Jeesus-ihmisiä hompussa.app13 kirjoitti:Kunkusta en tiedä mutta minä lähtisin taistelemaan Kristinuskon puolestadarthmother kirjoitti:Lähtisikö Kunkku taistelemaan esim. islamin leviämisen edistämiseksi jos käskettäisiin?KunkkuJ kirjoitti:Eli sinä kuulut niihin selittelijöihin, jotka haluavat aina piileskellä toisten selän takana, kun tosipaikka tulee.vinouma kirjoitti: Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.
/V
-
hatey
Oletteko yhteiskunnan vapaamatkustaja?vinouma kirjoitti:Heti kun naiset, ahvenanmaalaiset ja jehovat suorittavat asevelvollisuuden, niin lupaan mennä myös! Ruotsia en osaa... valitettavasti.iDock kirjoitti:Jos ei kiinnosta noudattaa lakiamme nimeltään asevelvollisuuslaki, niin aina voi muuttaa vaikkapa Ruotsiin
/V
-
vinouma
En. Oletko sinä?hatey kirjoitti:Oletteko yhteiskunnan vapaamatkustaja?
/V
-
hatey
Toisen korvan kuulo meni: Työkyvyn alentuma alle 10%, valtionkonttori ei korvaa. Sen jälkeen ollut vielä 50 vrk kertauksia.redhat kirjoitti:
Kiitän. Tuo korkeiden äänien leikkautuminen ei pahemmin haittaa, en kuule lähinnä heinäsirkkoja ja joidenkin linnunpoikasten viserrystä jne. Ei siis ns. puhealueella. Korvatulpat kaivan heti jos joutuu olemaan melussa, tuo sanojen erottaminen hälinässä haittaa eniten elämää.
Ymmärrän ettei valtio / puolustusvoimat halua maksaa korvauksia jos kuulo huononee entisestään. Sanoivat että menee jo työkykyä haittaavaksi.
Eikös tällä foorumilla ollut joku jolta kuulo heikentynyt armeijassa?
-
hatey
En suinkka, te taidatte kuitenkin puheistanne päätellen olla?vinouma kirjoitti:En. Oletko sinä?hatey kirjoitti:Oletteko yhteiskunnan vapaamatkustaja?
/V
-
vinouma
Kivaa kun teititellään.hatey kirjoitti:En suinkka, te taidatte kuitenkin puheistanne päätellen olla?
/V
-
hatey
Ja sekö että on vapaamatkustajana, on ylpeyden aihe?vinouma kirjoitti:Kivaa kun teititellään.hatey kirjoitti:En suinkka, te taidatte kuitenkin puheistanne päätellen olla?Ja sanotaanko näin, että olen lusinut aikani valtion paskapolitiikan takia...
/V
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Myös anarkistituttuni yliopistolla meni lusimaan. Arvostan häntä, kuten arvostan myös teitä!vinouma kirjoitti:Kivaa kun teititellään.hatey kirjoitti:En suinkka, te taidatte kuitenkin puheistanne päätellen olla?Ja sanotaanko näin, että olen lusinut aikani valtion paskapolitiikan takia...
/V
-
app13
- Porttikiellossa
Eipäs dissata!Thoth kirjoitti:Krhm, lisää näitä Jeesus-ihmisiä hompussa.
iMac early 2008, 24"
_______
_______
-
vinouma
Olen ylpeä ratkaisustani. Erittäin. Eikös tällä logiikalla myös juuri mainitsemani väestöryhmät ole vapaamatkustajia?hatey kirjoitti:Ja sekö että on vapaamatkustajana, on ylpeyden aihe?
/V
-
hatey
-
vinouma
/V
-
vinouma
Et vastannut kysymykseeni! Sitä paitsi, kyllä, haluan tietää mitä mieltä olet naisista, jehovista ja ahvenanmaalaisista.hatey kirjoitti:^Sinä et oikeasti halua tietää, mitä mieltä olen vapaamatkustajista..
/V
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka