Kovasti on mainosta ko. lafkasta liikkeellä. Kellää todellista kokemusta tuosta viaplay palvelusta.
Sen totesin että Safari lyö puniasta ruksia järjestelmävaatimusten kohdalle

Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kyllähän tuosta asiasta ihan virallista informaatiotakin on tiedossa. Eli on ihan Viasatin palvelu kyseessä.MacFinn kirjoitti:Onkohan tuo oikeasti Viasatin tuote vai joku vierasmaalainen huijaus? On se.
Firefoxin näyttäis vaativan Macille.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No niinhän mä yritin sanoo. Ficorasta tarkastin kuka domainin omistaa ja Viasathan se.Cathi777 kirjoitti:Kyllähän tuosta asiasta ihan virallista informaatiotakin on tiedossa. Eli on ihan Viasatin palvelu kyseessä.MacFinn kirjoitti:Onkohan tuo oikeasti Viasatin tuote vai joku vierasmaalainen huijaus? On se.
Firefoxin näyttäis vaativan Macille.
Viesti Kirjoittaja ZeiEizh »
Valikoima oli aika nihkee. Ei tuu kauppoja.Voinko katsoa sisältöä Macintoshilla?
Viasat OnDemandin sisältöä voi toistaiseksi katsoa vain, jos sinulla on Macintosh, jossa on Intel-suoritin ja järjestelmävaatimukset täyttävä Windows-käyttöjärjestelmä, jossa on Windows Media Player. Windows Media Playerin Mac-version muut käyttöjärjestelmät eivät tue asetuksia, joita käytämme sisältömme suojaamiseksi laittomalta käytöltä. Voit toki katsoa trailereita, jos sinulla on asennettuna Flash-liitin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja ismo70 »
Viesti Kirjoittaja tpl2 »
Anyone?ismo70 kirjoitti:Onko kukaan saanut toimimaan iPadilla tai iPhonella? Itse en ole saanut toimimaan.
Viesti Kirjoittaja Infant »
Palataanpa aiheeseen, en huomannut uudempaakaan ketjua.tpl2 kirjoitti:Anyone?ismo70 kirjoitti:Onko kukaan saanut toimimaan iPadilla tai iPhonella? Itse en ole saanut toimimaan.
Macbookilla toimii hienosti...Ja nyt tän saa kuukaudeksi ilmaiseks.
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”