Mäksä kirjoitti:Eipä toi Siri oikeen ymmärrä mun rallienglantia.
Kysyin ehkä 15 kertaa et mitä kello on, kunnes se tajus sen.
Kai kysyit "How much is the clock?", kokeile "What time it is?".
Nimenomaan jälkimmäistä yritin.
Siri sanoi ettei ymmärrä lausetta "what what what (joku epämääräinen sana) fat"
Koitti työkaveritkin ja yhtä huonolla tuloksella. Vaikka miten rauhassa sanoi. Sit sanoin et Call my wife, ni ymmärsi heti ja kysyi vaimon nimeä. Koitin lausua suomalaisittain ja ei ymmärtänyt yhtään mitään ni väänsin englanniksi "zhanzaa" (Tanja) ja heti ymmärsi. sit kysyi et koti vai työ..koitin lausua monella tapaa englanniksi Work, mutta ei tajunnut. Lopulta karjaisin että "no v*ttu WORK" ihan kuten kirjoitetaan ja heti ymmärsi.
loistavat naurut täällä töissä kyl saanut jo tuosta.
Omani hain juuri Kouvolan Sonera Kaupasta. Ei ollut jonoja ja laitteita sai suoraan hyllystä. Elämäni ensimmäinen iPhone, katsotaan miten onnistuu siirtyminen Symbianista omppumaailmaan. Alku on ainakin lupaava.
Marston kirjoitti:Tilaus käsittelyssä WTF sonera! Kyllä ennakkotilanneille olisi pitänyt saada edes postiin tähän mennessä!
Varmaan pian tulee viestiä muillekkin. Meni kyllä aika reisille jos se nyt maanantaina tulee vasta. Tilasin kuitenkin puhelimen maanantaina jo klo.10:40. Ei se kyll varmaan millään tänän tule hämeenlinnaan
Mulla olisi jo laite hallussa jos en olisi ennakkotilannut. Kävin sonera kaupassa ja sanoivat että tilausta ei pysty muuttamaan eli en saa ottaa liikkeestä koska postissa tulevaa ei saa palauttaa.
Tarjolla varaus iPhone 4S 16GB musta luurista Kampin Elisa Shopittiin (luuri pitää noutaa tämän päivän aikana). Laita YV:tä, lähetän ensimmäiselle nimeni (luultavasti riittää?).
Viimeksi muokannut mercury, 26.5.2013 klo 14.44. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Eipä paljon jonoja näkynyt Sonera-kaupan edessä. Myös DNA:n liikkeellä oli hiljaista kun siitä ohi ajoin. Soneralla oli varauduttu kyllä jonoihin, mutta olin liikkeen ainut asiakas (vähän kahdeksan jälkeen).
Näin siis Oulussa.
Viimeksi muokannut larpa, 28.10.2011 klo 9.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisiko Elisa varauksesta pitänyt tulla vahvistus sähköpostiin? Mulle ei ole tullut, mielestäni kuitenkin varaus tuli tehtyä, pitääkö nyt vaan luottaa omaan muistiinsa?
Survival kit contents check. .45-cal automatic, 2 boxes ammunition, sleeping pills… $100 in rubles, 1 issue of prophylactics, 3 lipsticks, 3 pair of nylon stockings... Shoot, a fella could have a pretty good weekend in Vegas with all that stuff!
tiburon kirjoitti:Olisiko Elisa varauksesta pitänyt tulla vahvistus sähköpostiin? Mulle ei ole tullut, mielestäni kuitenkin varaus tuli tehtyä, pitääkö nyt vaan luottaa omaan muistiinsa?
Liikekohtaista. Jotkut laittaneet eilen tekstarin tai sähköpostin, jotkut ei mitään.
tiburon kirjoitti:Olisiko Elisa varauksesta pitänyt tulla vahvistus sähköpostiin? Mulle ei ole tullut, mielestäni kuitenkin varaus tuli tehtyä, pitääkö nyt vaan luottaa omaan muistiinsa?
Mulle tuli ainakin eilen illalla mailia Elisalta että noudettavissa tänään ja pitävät 31.10 asti varattuna
Mulle tuli ainakin eilen illalla mailia Elisalta että noudettavissa tänään ja pitävät 31.10 asti varattuna
Tarkoitin siis vahvistusta siitä että varaus(pyyntö) on ylipäätään mennyt perille... tyylin kiitoksia varauksestasi, ilmoitamme heti kun iPhone on noudettavissa.
Survival kit contents check. .45-cal automatic, 2 boxes ammunition, sleeping pills… $100 in rubles, 1 issue of prophylactics, 3 lipsticks, 3 pair of nylon stockings... Shoot, a fella could have a pretty good weekend in Vegas with all that stuff!
Onko kenellekään vielä tullut Hämeenkadun shopitista minkäänlaista ilmoitusta? Nimim. valkoinen 16 gigainen varattu viime pe-aamuna ja mielelläni ottaisin puhelimen jo tänään..
Jim-Bone-Eye kirjoitti:Pystyykö Soneran liikkeessä vaihtamaan normi SIM:n micro SIM:ksi? Luuri tulossa tänään postitse ja lyön vanhan liittymän 3GS:stä sisään.
Sulla tulee kuitenkin uusi microsimi mukana? Jos tulee niin kynällä piirrät vanhaan ääriviivat microsimistä ja iso terävä veitsi käteen ja kortista palat pois.. Netistä löytyy ohjeita.. Pelotti aluksi mutta hyvä tuli!!
Nyt valkonen 16 giganen hyppysissä! Itiksen Elisan eteen tuli jonoon mun lisäksi yksi ihminen
legace kirjoitti:Tarjolla varaus iPhone 4S 16GB musta luurista Kampin Elisa Shopittiin (luuri pitää noutaa tämän päivän aikana). Laita YV:tä, lähetän ensimmäiselle nimeni (luultavasti riittää?).
Kyllä ainakin Itiksessä liitti pelkkä nimi laitteen saamiseksi, ei muita tietoja kateltu.
Itsellä oli ennakkovaraus, eikä tullut mitään viestiä Elisalta päin. Mutta puhelin löytyi liikkeestä niinkuin pitikin