Tässä sulle soundi Erño, et ole kyyninen. Kyynisyys tappaa elämän.Erño kirjoitti:Tapan aikaa töissä. Lasken minuutteja vuoron loppuun. Pakko päästä salille!
http://www.youtube.com/watch?v=1Guok8SalFA
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Tässä sulle soundi Erño, et ole kyyninen. Kyynisyys tappaa elämän.Erño kirjoitti:Tapan aikaa töissä. Lasken minuutteja vuoron loppuun. Pakko päästä salille!
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kuka turmion tuo?Kain kirjoitti:Pakko siivota, muuten tulee turmio.
Korkea-arvoinen vieras.hatey kirjoitti:Kuka turmion tuo?Kain kirjoitti:Pakko siivota, muuten tulee turmio.
Semmoinen henkilö, joka päättää minun puolesta minun asioista.hatey kirjoitti:^ Olen sanaton.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Äiti?Kain kirjoitti:Semmoinen henkilö, joka päättää minun puolesta minun asioista.hatey kirjoitti:^ Olen sanaton.
Kaukana äidistä, eikä muutoin ole isäkään.Thoth kirjoitti:Äiti?Kain kirjoitti:Semmoinen henkilö, joka päättää minun puolesta minun asioista.hatey kirjoitti:^ Olen sanaton.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Valtion määräämä edunvalvoja.Kain kirjoitti:Semmoinen henkilö, joka päättää minun puolesta minun asioista.hatey kirjoitti:^ Olen sanaton.
No ei ihan.Erño kirjoitti:Valtion määräämä edunvalvoja.Kain kirjoitti:Semmoinen henkilö, joka päättää minun puolesta minun asioista.hatey kirjoitti:^ Olen sanaton.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hyvä ihminen, lopeta se TV:n katselu top tykkänään.hatey kirjoitti:Telkkarissa tulee joku elokuva jossa miehet örisee ja öhkyy, sekä ampuvat toisiaan. Ovat varmaan syöneet liikaa punaista lihaa. Ei voi ymmärtää, joten alan katsomaan Komisario Palmu -elokuvaa, se on sentään mustavalkoinen.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Onko se e viimeinen värillinen Palmu? Aivan paska leffa.Anniel kirjoitti:Palmu on aina oivallinen valinta. Paitsi se vodka-juttu, se oli typerä elokuva.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä.Jamac kirjoitti:Onko se e viimeinen värillinen Palmu? Aivan paska leffa.Anniel kirjoitti:Palmu on aina oivallinen valinta. Paitsi se vodka-juttu, se oli typerä elokuva.
Värilliset elokuvat ovatkin huonoja. Mustavalkoiset ovat paljon parempia. No..värillisistä ehkä Navaronen tykit -on kohtalaisen hyvä elokuva.Anniel kirjoitti:Kyllä.Jamac kirjoitti:Onko se e viimeinen värillinen Palmu? Aivan paska leffa.Anniel kirjoitti:Palmu on aina oivallinen valinta. Paitsi se vodka-juttu, se oli typerä elokuva.