Aika kätevä systeemi Gigantilla kun eivät voi aspasta kertoa onko myymälöissä niitä, eikä myymälöihin voi soittaa. Eli pitäisi itse alkaa ravaamaan pitkin pääkaupunkiseutua.Commander Cool kirjoitti:Ilmeisesti ja todennäköisesti ei. Eli netin kautta vaan tilaus ja haet Valtsusta sen huomenna.xii kirjoitti:Onko kellään tietoa, sattuuko noita olemaan Suomenojan Gigantissa?
iPhone 4S
-
Re: iPhone 4S
Viesti Kirjoittaja xii »
-
Viesti Kirjoittaja enpu »
-
Viesti Kirjoittaja Commander Cool »
Mun käsityksen mukaan http://www.gigantti.fi kertoo jos tuotetta on myymälöissä. Eli jos Suomenojalla olisi niitä, voisit toimitusvaiheessa valita toimitustavaksi "Nouto myymälästä / Suomenoja". Nythän se tarjoaa vain Lähellä-pakettia ja kotiinkuljetusta.xii kirjoitti:Aika kätevä systeemi Gigantilla kun eivät voi aspasta kertoa onko myymälöissä niitä, eikä myymälöihin voi soittaa. Eli pitäisi itse alkaa ravaamaan pitkin pääkaupunkiseutua.Commander Cool kirjoitti:Ilmeisesti ja todennäköisesti ei. Eli netin kautta vaan tilaus ja haet Valtsusta sen huomenna.xii kirjoitti:Onko kellään tietoa, sattuuko noita olemaan Suomenojan Gigantissa?
-
Viesti Kirjoittaja jereme »

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
- Jäähyllä
Viesti Kirjoittaja snhtn »
-
Viesti Kirjoittaja Hetsis »
Nopein vastaus tuli klo 9:53. Eli "arvonta" päättynyt ja "voittajalle" ilmoitettu.Hetsis kirjoitti:Mulla on 16 GB valkoinen varattuna Myyrmannin shopitissa. Päädyinkin soneraan paremman kuuluvuuden vuoksi. Onko epäeettistä antaa se homppulaisille kiertoon? Jos ei ole, annan nimeni YV:tä vastaan nopeimmalle. Jos tällainen toiminta saa vastustusta, niin unohdetaan sitten.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Vastattu YV:henHeavyJazzer kirjoitti:Le Corbusier kirjoitti:Mulle tuli viesti Tapiolan Elisalta.
32 valkoinen S haettavissa tänään. Jää kyllä hakematta kun surinan kytky on niin paljon halvempi.
Eli jos kiinnostaa niin tuollaisen voi kiinnostunut käydä hakemassa.
Laitoin yv:tä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja xii »
Eikun soitin aspaan ja neiti siellä totesi että "mene itse kauppaan katsomaan, en mä nää täältä mitään lukuja".Commander Cool kirjoitti:Mun käsityksen mukaan http://www.gigantti.fi kertoo jos tuotetta on myymälöissä. Eli jos Suomenojalla olisi niitä, voisit toimitusvaiheessa valita toimitustavaksi "Nouto myymälästä / Suomenoja". Nythän se tarjoaa vain Lähellä-pakettia ja kotiinkuljetusta.
-
Viesti Kirjoittaja ajokoira »
Ei mitään ilmoitusta edes mustasta, ja kauan sitten varattu. Mikkelin Elisassa ovat olleet Android-miehiä ainakin myyntipuheista päätellen. Jos ei viestiä kohta kuulu, saavat pitää tunkkinsaValentino kirjoitti:Onko kenellekään tullut valkoisista iPhoneista ilmoitusta Mikkelin myymälästä? Luulis, että tännekin ois eriä tippunu jos Kuopioonkin on viety. Itse varasin puhelimen sillo 21.päivä.

-
Viesti Kirjoittaja mtk »

-
Viesti Kirjoittaja sebulban »

Pointsit Soneralle
iMac 2008 24/2.8/4/SSD/nvidia - iPhone 3GS 32gb - iPhone 4S 64gb - iPad 2 16gb
MBA 2011 13/ i7/1.8/4/256 with Thunderbolt dsp -MBP Retina
-
Viesti Kirjoittaja henkka82 »
ajokoira kirjoitti:Ei mitään ilmoitusta edes mustasta, ja kauan sitten varattu. Mikkelin Elisassa ovat olleet Android-miehiä ainakin myyntipuheista päätellen. Jos ei viestiä kohta kuulu, saavat pitää tunkkinsaValentino kirjoitti:Onko kenellekään tullut valkoisista iPhoneista ilmoitusta Mikkelin myymälästä? Luulis, että tännekin ois eriä tippunu jos Kuopioonkin on viety. Itse varasin puhelimen sillo 21.päivä.
Sama vika Riihimäellä!!! Kävin kysymässä luuria, ensin jonotin about 20min oli 9 hemmoo ennen mua ja YKSI suttura "hoitamassa" asiakkaita.
Hermot meni ja kysyin erään asiakkaan välissä onko tullut 4S, jos ei ole tullut viestiä sitten ei ole luuria...
p...kele... tota elisan touhua.... kaverit varas mun jälkee ja ne on saanu saakeli luurit....
Kävin sitten Gigantissa ja siel oli mustaa heti.... sieltä haen tänää jos ei elisan tunkiolta kuulu mitää....
-
Viesti Kirjoittaja juhiss »
-
Viesti Kirjoittaja xii »
Onnistuiko teillä/muilla noi varauksen vaihtamiset? Kaverilla olis myös ylimääränen, mutta ei viitsis lähteä turhaan enää kauppaan jos ne myy vaan sille jolle se viesti on tullut?Le Corbusier kirjoitti:Vastattu YV:henHeavyJazzer kirjoitti:Le Corbusier kirjoitti:Mulle tuli viesti Tapiolan Elisalta.
32 valkoinen S haettavissa tänään. Jää kyllä hakematta kun surinan kytky on niin paljon halvempi.
Eli jos kiinnostaa niin tuollaisen voi kiinnostunut käydä hakemassa.
Laitoin yv:tä..
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
Viesti Kirjoittaja hyeenus »
-
Viesti Kirjoittaja ismo99 »
Limingantullin prismasta.Olliha kirjoitti:Mistä shopitista varasit? Itselle ei ole tullut vieläkään mitään ilmoitusta.ismo99 kirjoitti:Nyt tuli viesti. Luuri on varattuna 29.10. saakka.Olliha kirjoitti:Eivät oo viestittäneet mitään.ismo99 kirjoitti:Onko kukaan saanut viestiä oulun elisan myymälöistä?
-
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Emännälle kävi seuraavasti. Tilasi 4. Sonerakaupasta, ja otti kytkyn vanhaan numeroon. Valitsi siihen haluamansa paketit. Ja tilaus menemään. Kävi kuitenkin varmuuden vuoksi vaihtamaan sim-> micro sim jotta saa puhelimen toimimaan heti kun tulee.Warlord kirjoitti:Aspan setä sanoi juuri, että tulee mukana.petroc kirjoitti:Tätä mietimme hetki sitten aspan tädin kanssa. Ei ollut hänelläkään tietoa, aikoi lähettää iphonen perään micro-simin, jos ei paketissa mukana tule. Kilauta siis aspaan ellei joku tietäväinen ilmoittaudu tällä foorumilla.Warlord kirjoitti:Tuleeko Soneran kytkyn mukana myös micro-sim? Siis postilla samalla kun tulee puhelin? Olen Soneran asiakas entuudestaan.
Puhelin tulikin Perjantaina ja asentamaan, sen tarkemmin tarkistamatta mukaan tullutta kirjekuorta. Puhelin asetui nätisti 3GS backupista ja siihen päälle sitten iOS5 ilman ongelmia. noin 20min? sen jälkeen oli liittymä död ei 3G ei kenttää ei palvelua. Johon tietty WTF onko luuri sökö vai mitä ? Hän siinä sitten rupesi selaamaan mukaan tullutta kirjekuoressa olevaa matskua. Ja huomasi Että OLIVAT LAITTANEET MICRO SIM-KORTIN mukaan Soneralta, ilman mitään ilmoitusta. Ja se kortti oli aktivoitu puhelimen imei-koodiin, ja hänen vaihtamansa micro sim ei enää toiminut kun luuri oli aktivoitunut ja hakenut kentän.
Oli jokseenkin nyrpeä emäntä kun tulin Perjantaina työreissulta kotiin.
Joten, on mahdollista että tilaamasi puhelimen mukaan tulee valmiiksi micro-sim.
Olen tästä ilmoittanut kahteen kertaan Soneralle että laittaisivat infoa jos he automaattisesti lähettävät micro-simin mukaan
mutta ei ole responssia tullut.
-
Viesti Kirjoittaja Loman »
-
Viesti Kirjoittaja PetriW »
Mulle tuli Soneralta ilmoitus s-postiin, että toimittavat mukana micro-SIM:in. Tämä siis samassa meilissä, jossa ilmoitettiin että luuri on postitettu. Tai itseasiassa sain kaksi viestiä postituksesta, tämä oli jälkimmäisessä.ChrisuN kirjoitti:Olen tästä ilmoittanut kahteen kertaan Soneralle että laittaisivat infoa jos he automaattisesti lähettävät micro-simin mukaan
mutta ei ole responssia tullut.
-
Viesti Kirjoittaja Valentino »
Kävin siellä liikkeessä ja heille oli tullut vain 6kpl mustia puhelimia (käsittääkseni kaikki olivat jo menneet?). Mun nimi oli ekana listalla, mut kun valkoisia ei tullu niin pakko ois varmaan odottaa ens viikkoon. En gigantissa jaksanu käydä jos siellä ei sit olis puhelimia ollenkaan. Lupasivat mulle ilmottaa sieltä heti kun seuraava erä saapuu, mutta sanoivat, että miinusta näyttää kovasti varastotilanne eli ei välttämättä ens viikon alussakaan sitä sieltä saa. Jos joku käy Mikkelin Gigantissa niin voisiko kertoa mikä tilanne on siellä.ajokoira kirjoitti:Ei mitään ilmoitusta edes mustasta, ja kauan sitten varattu. Mikkelin Elisassa ovat olleet Android-miehiä ainakin myyntipuheista päätellen. Jos ei viestiä kohta kuulu, saavat pitää tunkkinsaValentino kirjoitti:Onko kenellekään tullut valkoisista iPhoneista ilmoitusta Mikkelin myymälästä? Luulis, että tännekin ois eriä tippunu jos Kuopioonkin on viety. Itse varasin puhelimen sillo 21.päivä.
-
Viesti Kirjoittaja Warlord »
Samoin näytti tulleen mullekin, ja OIKEAT ohjeet uuden simin aktivoimiseksi.PetriW kirjoitti:Mulle tuli Soneralta ilmoitus s-postiin, että toimittavat mukana micro-SIM:in. Tämä siis samassa meilissä, jossa ilmoitettiin että luuri on postitettu. Tai itseasiassa sain kaksi viestiä postituksesta, tämä oli jälkimmäisessä.
-
Viesti Kirjoittaja ju-mahana »
Kummallista. Ite tilasin viime perjantaina mustan 64:n ja mitään ei ole kuulunut.Loman kirjoitti:Katohan, postimies kiikutti juuri uutuuden karhean mustan 64:n käteen asti. Täydet pisteet Elisalle, tilattu siis joskus maanantaina iltapäivästä.
Tilasitko yrityksenä vai yksityisenä ja missäpäin Suomea?
-
Viesti Kirjoittaja Peke »
-
Viesti Kirjoittaja Loman »
Yritykselle, 5kplju-mahana kirjoitti:Kummallista. Ite tilasin viime perjantaina mustan 64:n ja mitään ei ole kuulunut.Loman kirjoitti:Katohan, postimies kiikutti juuri uutuuden karhean mustan 64:n käteen asti. Täydet pisteet Elisalle, tilattu siis joskus maanantaina iltapäivästä.
Tilasitko yrityksenä vai yksityisenä ja missäpäin Suomea?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka