iPhone 4S: Mihin menet jonottamaan huomenna?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone 4S: Mihin menet jonottamaan huomenna?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Käyttökokemuksia sitten vaan tähän ketjuun.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Itellan paikkahan tuo toijala on..mika_t kirjoitti:No ei varmaankaan kaikki, mutta tilaus oli sisällä noin 30min siitä kun se myynti alkoi ja tuossa vaiheessa kaikkia malleja oli runsaasti tarjolla. Mistäköhän syystä tuo varasto lisäksi pitänyt jonnekin Toijalaan viedä? Maa ollut varmaan tonttikilpailussa halvin?
Mutta jonossa oli aamulla henkilö joka oli tilannut aamulla 10.07 ja oli vasta tilaus vastaanotettuna, kun itsellä oli jo yöllä turussa paketti ja samaan aikaan tilattu.
eli varmaan usea henkilö käynyt tilauksia läpi niin ei oo sen takia menny aikajärjestyksessä täysin tms. en tiedä..mut alkuviikosta ne tulloo toivonmukaan.

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kävelin Kampin Sonera-kauppaan tuossa hetki sitten ja helposti löytyi haluamani iPhone 4S (64GB musta). Kello oli herättämässä 5:00, mutta nukuin sen ohi. Mahdollisesti tähän vaikutti se, että menin illalla klubille.
Eli ei tarvinnut jonottaa.
Lisäksi minulla oli varaus Elisalta, mutta eipä sieltä ole kuulunut mitään.

Lisäksi minulla oli varaus Elisalta, mutta eipä sieltä ole kuulunut mitään.
Viimeksi muokannut Thoth, 28.10.2011 klo 13.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja esc »
Kävin Espoon Sellossa kello 9 aamulla hakemassa emännälle iPhone 4s. Ei ollut jonoa. Itse otin 16G valkoisen iPhone 4s mutta muitakin malleja ja värejä oli ainakin tuohon aikaan vielä runsaasti.
En odottanutkaan, että tämä 4s mitään ostoryntäystä saisi aikaan. Itse en edes päivitä omaa tai pojan iPhone 4:sta. Emännällä taas oli 3GS ennestään niin 4s on hänelle hyvä parannus
En odottanutkaan, että tämä 4s mitään ostoryntäystä saisi aikaan. Itse en edes päivitä omaa tai pojan iPhone 4:sta. Emännällä taas oli 3GS ennestään niin 4s on hänelle hyvä parannus
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
High five! Minä melkein myös. Oli vaan toimittaja saanut kirjoitusvirheen minun kopipeistattuun kommenttiinMäksä kirjoitti:http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2011/ ... 1115700/66
Meikähän on taas melkein julkkis.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Eli Sonera onnistui tämän lopulta sitten ryssimään tälläkin kertaa. Useampien henkilöiden käyttökään ei ole muu kuin tekosyy, jokainen tilaus on järjestys/viitenumeron omaava, ne on helppo jakaa käsittelijöille.Mäksä kirjoitti:Itellan paikkahan tuo toijala on..
Mutta jonossa oli aamulla henkilö joka oli tilannut aamulla 10.07 ja oli vasta tilaus vastaanotettuna, kun itsellä oli jo yöllä turussa paketti ja samaan aikaan tilattu.
eli varmaan usea henkilö käynyt tilauksia läpi niin ei oo sen takia menny aikajärjestyksessä täysin tms. en tiedä..mut alkuviikosta ne tulloo toivonmukaan.
Kyllä se maanantaina on perillä, makoilee nyt viikonlopun näköjään Vantaan logistiikkakeskuksessa, on lajiteltu siellä iltapäivällä. Meinasin jo lähteä sitä hakemaan sieltä, mutta tulin järkiini, viitsi turhaan ajaa Vantaalle. 8)
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Ainakin Tampereella on Soneralla varasto ja tuo Toijala tulee noihin tietoihin vain paperilla.mika_t kirjoitti:Sonera ei sitten saanut toimitetuksi sitä tälle päivälle postitse vaikka alunperin niin lupailikin. Näkyy tänään vasta lähteneen jostain kerpeleen Toijalan junttilasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tuohan näyttää sille, että joukkoomme on pesiytynyt juornalisti.Mäksä kirjoitti:http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2011/ ... 1115700/66
Meikähän on taas melkein julkkis.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Taisi myös minun aamiais-lista päästä tuohon uutiseen myöskinHanttapuli kirjoitti:High five! Minä melkein myös. Oli vaan toimittaja saanut kirjoitusvirheen minun kopipeistattuun kommenttiinMäksä kirjoitti:http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2011/ ... 1115700/66
Meikähän on taas melkein julkkis.Ja voi hyvänen aika nuita kommentteja. Jos suomalaisten kateutta voisi jotenkin käyttää energian tuotantoon, niin siinä jäisi aurinkokin toiseksi.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPhone 5 64GB (White) haettu 28.9. Edelliset mallit 3GS 32GB, 4 32GB ja 4S 64GB.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka