Loman kirjoitti:Katohan, postimies kiikutti juuri uutuuden karhean mustan 64:n käteen asti. Täydet pisteet Elisalle, tilattu siis joskus maanantaina iltapäivästä.
Tilasin viikko sitten perjantaina noin klo. 13. Mustan 64:n. Ei tullut ilmoitusta mutta kävin
kuitenkin elisan liikkeestä kysymässä niin lupailivat ehkä ensiviikon lopulle.
Tilasin tänään gigantista ja pitäisi olla huomenna nuodettavissa siwasta.
Tilaus järjestyksellä ei ilmeisesti ollut merkistystä.
itse hain tampereen humac peoplesta kun hämpin elisasta ei kuulunut. puol kahentoista aikaan oli vajaa kymmenen laitetta jäljellä..
uutuus muuten kiva mutta ei pysy olleenkaan verkossa. onkohan vika laitteessa vai sim kortissa?
olishan tolla ihan kiva soittaakkin
heluna90 kirjoitti:itse hain tampereen humac peoplesta kun hämpin elisasta ei kuulunut. puol kahentoista aikaan oli vajaa kymmenen laitetta jäljellä..
uutuus muuten kiva mutta ei pysy olleenkaan verkossa. onkohan vika laitteessa vai sim kortissa?
Ota asetuksista pin-kysely pois päältä. Siitä oli muistaakseni tässä ketjussa aikaisemmin puhetta että alkaa silloin toimimaan.
Valentino kirjoitti:Onko kenellekään tullut valkoisista iPhoneista ilmoitusta Mikkelin myymälästä? Luulis, että tännekin ois eriä tippunu jos Kuopioonkin on viety. Itse varasin puhelimen sillo 21.päivä.
Ei mitään ilmoitusta edes mustasta, ja kauan sitten varattu. Mikkelin Elisassa ovat olleet Android-miehiä ainakin myyntipuheista päätellen. Jos ei viestiä kohta kuulu, saavat pitää tunkkinsa
Sama vika Riihimäellä!!! Kävin kysymässä luuria, ensin jonotin about 20min oli 9 hemmoo ennen mua ja YKSI suttura "hoitamassa" asiakkaita.
Hermot meni ja kysyin erään asiakkaan välissä onko tullut 4S, jos ei ole tullut viestiä sitten ei ole luuria...
p...kele... tota elisan touhua.... kaverit varas mun jälkee ja ne on saanu saakeli luurit....
Kävin sitten Gigantissa ja siel oli mustaa heti.... sieltä haen tänää jos ei elisan tunkiolta kuulu mitää....
Surullista, ei kuulunut puoleenpäivään mennessä Elisasta mitään. Hyppäsinpä siis fillarin selkään ja hain Mikkelin Gigantista laitteen. Vieläpä vähän paremman (32 GB) + releet, lasku palttiarallaa 800,- Surullista, että tästäkin kaupasta kymmenykset valuivat pääosin ulkomaille..kampailkaa vaan karvahattujanne rauhassa, elisalaiset!
heluna90 kirjoitti:itse hain tampereen humac peoplesta kun hämpin elisasta ei kuulunut. puol kahentoista aikaan oli vajaa kymmenen laitetta jäljellä..
Ota asetuksista pin-kysely pois päältä. Siitä oli muistaakseni tässä ketjussa aikaisemmin puhetta että alkaa silloin toimimaan.
kiitos.. oon tällä hetkellä niin kiukuissani etten löydä ees mistä ton saa pois.
Oulun keskustan shopittiin oli tullu vaan muutama kipale. Mulla on varaus, mutta luultavasti aivan jonon hännillä, niin ei irtoa puhelinta tänään. Lisää tulee ens tiistaina ja perjantaina.
Onko DNA:n nettikaupan toimituksista kuulunut mitään, esim. seurantakoodia sähköpostilla tms? Täällä on tullut tilausvahvistus, mutta toimittamisesta ei ole kuulunut mitään. Soneralla ainakin näyttää postitoimitukset pelaavan loistavasti.
Itse hain aamulla 9 jälkeen hämeenkadun elisalta 32gigse valkoisen jonossa oli 2 ennen mua ja nämä kyselivät puhelinta ja eivät saaneet koska eivät olleet varanneet... 9.20 onnellisena jo puhelinta hypistelin täytyy kyl sanoa jos tänään ei olisi saanut et olis hermo menny siihen mallii et olis elisa lähtenyt ikkunasta ku kuppa töölöstä tässä taloudesta...
mh68 kirjoitti:Onko DNA:n nettikaupan toimituksista kuulunut mitään, esim. seurantakoodia sähköpostilla tms? Täällä on tullut tilausvahvistus, mutta toimittamisesta ei ole kuulunut mitään. Soneralla ainakin näyttää postitoimitukset pelaavan loistavasti.
Laitoin palautetta, johon täti vastasi "Nimelläsi löytyi tilaus laitteesta Apple iPhone 4S 32Gb. Laite pyritään toimittamaan sinulle mahdollisimman pian." Ei muuta. Hyvä DNA!
Kun ei Tampereen Hämppi ykkösen myymälästä kuulunut mitään, katsoin parhaaksi mennä notkumaan ovenkahvaan jo ennen yhdeksää. Muutama puhelin siellä kaapissa oli ja sain sieltä varaamani mustan 64 gigaisen. Kyseli vain, että eikö tullut mitään viestiä - olisi kuulemma pitänyt tuoltakin semmoisten lähteä. Joten jos tuolta Hämppi ykkösestä varanneille ei ole tullut viestiä, niin nopeasti vaan hakemaan omansa pois vielä kun niitä on. Olisiko niitä joku parikymmentä yhteensä ollut ja tuota mustaa 64 gigaistakin sai pidemmän aikaa kaivella...
Mutta on tämä hyvä kone tämä! Eniten on tähän mennessä hämmästyttänyt GPS fiksi - guuglemaps päräyttää oikean sijainnin silmänräpäyksessä. Myös sisätiloissa! Ja Siri on puupää - "Call wife" "Could not find contact life" "Send message to wife" "To whom shall I send message 'don't wife' ?"...Siitä sitten baarireissulta sanelemaan komentoa
kiitos.. oon tällä hetkellä niin kiukuissani etten löydä ees mistä ton saa pois.
aapeli-- kirjoitti:Onkohan kukaan kuullut mitään Elisan kaivopihan liikkestä ?
Ei ole kuulunut, tilasin omani PE 21.10 klo 01.31, eli aika varmasti ensimmäisten joukossa...
Itselleni vastaten: Kävin kaivopihan liikkeessä kun ei mitään kuulunut ja yllätykseni puhelin odotteli hyllyssä noutamista. Ei kuulemma ole kerinnyt ilmoitella...
Asetukset -> Puhelin -> SIM-kortin PIN
kiitos paljon.
eipä tuokaan näköjään auttanut. puhelin löytää verkon aina välillä sit kun yrittää avata safaria tai soittaaa niin kadottaaa saman tein.. mitähän seuraavaks kokeilis.? vai tuliko ostettua aika kallis ipod..
Tyhymä kysymys tähä vällii. Kun käyn hakemassa luurin postista niin onnistuuko niin että vanhan SIM:n vaihdan microon ja tuuppaan sen sisälle luuriin? Sitte sen pakollisen pöytälaatikkoliittymä -simin tungen sinne mihin se kuuluu.
Vastaanottajan puhelinnumero virheellinen tai puuttuu, yhteydenottopyyntö postitettu.
Rekisteröinti:28.10.2011 klo 10:03:05
Paikka:ITELLA LOGISTIIKKA KULJETUS 90000
Vastaanottajalle yritetty soittaa.
Rekisteröinti:28.10.2011 klo 10:02:45
Vastaanottajalle yritetty soittaa.
Rekisteröinti:28.10.2011 klo 09:38:32
AAAAAARGH... Postin AsPaan soitettu ja kerrottu oikea numero. En ymmärrä mistä järjestelmästä Sonera laittanu vanhan työnumeron tuonne mikä ei oo enää käytössä... Toivottavasti soittavat ja toimittavat vielä tänään...
Vida jos tämmösen takia ei saa puhelinta tänään.... AAAARGH!!!!
Varasin viikko sitten perjantaina valkoisen 64GB, kävin puolilta päivin eräässä Tampereen shopitissa kyselemässä, sanoivat että yksi on varattu, yksi on myyty, mun nimi listalla edelleen ja ilman puhelinta lähdin kotiin. Go Shopit Go!
Ja ei kuulemma ole edes ensimmäinen kerta kun noita varattuja puhelimia ollaan myyty. Vihasuhde shopittiin jatkuu edelleen Sanoivat että laittavat viestiä sitten kun puhelin saapuu liikkeeseen, eli katsotaan parin viikon kuluttua..
Kävin Espoon Sellossa kello 9 aamulla hakemassa emännälle iPhone 4s. Ei ollut jonoa. Itse otin 16G valkoisen iPhone 4s mutta muitakin malleja ja värejä oli ainakin tuohon aikaan vielä runsaasti.
En odottanutkaan, että tämä 4s mitään ostoryntäystä saisi aikaan. Itse en edes päivitä omaa tai pojan iPhone 4:sta. Emännällä taas oli 3GS ennestään niin 4s on hänelle hyvä parannus
esc kirjoitti:Kävin Espoon Sellossa kello 9 aamulla hakemassa emännälle iPhone 4s. Ei ollut jonoa. Itse otin 16G valkoisen iPhone 4s mutta muitakin malleja ja värejä oli ainakin tuohon aikaan vielä runsaasti.
En odottanutkaan, että tämä 4s mitään ostoryntäystä saisi aikaan. Itse en edes päivitä omaa tai pojan iPhone 4:sta. Emännällä taas oli 3GS ennestään niin 4s on hänelle hyvä parannus
Itekkin kävin tuolla varatun hakemassa 11 aikaan, ei mitään jonoja tai muutakaan ongelmia. Varastossa kuulemma oli runsaasti varaamattomia.
esc kirjoitti:Kävin Espoon Sellossa kello 9 aamulla hakemassa emännälle iPhone 4s. Ei ollut jonoa. Itse otin 16G valkoisen iPhone 4s mutta muitakin malleja ja värejä oli ainakin tuohon aikaan vielä runsaasti.
Itekkin kävin tuolla varatun hakemassa 11 aikaan, ei mitään jonoja tai muutakaan ongelmia. Varastossa kuulemma oli runsaasti varaamattomia.
Itselläni on varaus nimenomaan tuonne Selloon Elisakauppaan. Mitään ei ole kuulunut, kävin paikan päällä ja sanoivat ettei kappaleita riitä kaikille ennakkovaraajille. Soitin vielä Elisan asiakaspalveluun, jossa katsoivat koneelta ettei Sellon kaupasta ole myyty yhtään ainutta kappaletta ilman varausta, ja että varasto on nyt tyhjä. Jo on markkinat jos näin räikeästi valehtelisivat
Tässä oma kokemukseni tämän aamuisesta Elisa-shopit käynnistä,
Olin varannut kaksi kappaletta iPhone 4S 16GB Whitea Forumin Elisa-shopittiin, en varmastikaan ensimmäisten joukossa. Mitään viestiä en saanut eilen/tänään, vaan ajattelin käydä Elisan kautta kysäsemässä tilannetta kello 09:45, samalla kun menin töihin. Kysyin, onko vapaita puhelimia, johon myyjä vastasi että ei ole, ja kysyi samalla, olenko varannut. Vastasin että olin, ja hän löysi nimeni pitkästä listasta. Sain kaksi puhelinta mukaan. Kivutonta!
Kaverilla olikin varaus tyhjänpanttina Kampin keskuksen Elisaan ja sain sen sitten itse ostettua. Myyjä sanoi että niillä on vapaanakin niitä, että ilman varaustakin saisi ilmeisesti.
DNA Prolta myös kiva ylläri eli vaimon 4s tulikin postiin tovi sitten, vaikka lupailivat toimitusta vasta ensi viikolle
Tilaus lähti Soneralle 24.11. klo 11.35, mutta paketti on vielä Toijalassa. Eihän maailma tuohon viikonlopun yli odottelemiseen kaadu, mutta jotenkin turhauttavaa että ennakkoon tilanneet (tai ainakin osa heistä) saavat puhelimensa myöhemmin kuin kaupasta normaalisti ostavat...