Ei ruuhka-aikaan ole pakko lähteä autoilemaan. Itse suosin pyörää. Ja vertaan sauhuttelun aiheuttamaa työajan hukkumista. Mikään ei ole junttimaisempaa kuin lähteä tunnin välein tupangitauolle työpäivän aikana.Kain kirjoitti:Mutta ruuhkassa odottaminen ei syö ollenkaan työaikaa?Erño kirjoitti:Mutta autoista on sentään edes jotain hyötyä. Sauhuttelijoista ei. Sauhuttelu syö tehokasta työaikaa monella tavalla.vinouma kirjoitti:Raitis ilma my ass. Noi autot päästelevät ilmoille miljuuna kertaa enemmän sontaa kuin joku random sauhuttelija!
/V
Ja vähän kummastuttaa kun vertaat autoja ihmisiin.
Junttimaisinta mitä tiedät
-
Re: Junttimaisinta mitä tiedät
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Työajat menevät miten pomo sanoo, ei silloin kun on vähiten liikennettä.Erño kirjoitti:Ei ruuhka-aikaan ole pakko lähteä autoilemaan. Itse suosin pyörää. Ja vertaan sauhuttelun aiheuttamaa työajan hukkumista. Mikään ei ole junttimaisempaa kuin lähteä tunnin välein tupangitauolle työpäivän aikana.Kain kirjoitti:Mutta ruuhkassa odottaminen ei syö ollenkaan työaikaa?Erño kirjoitti:Mutta autoista on sentään edes jotain hyötyä. Sauhuttelijoista ei. Sauhuttelu syö tehokasta työaikaa monella tavalla.vinouma kirjoitti:Raitis ilma my ass. Noi autot päästelevät ilmoille miljuuna kertaa enemmän sontaa kuin joku random sauhuttelija!
/V
Ja monenko hitsaajan olet nähnyt menevän pyörällä keskitalvella, jos matkaa on yli 20 km ja tehdään 8 tuntia ja enemmänkin töitä?
Ja sekin on aika junttimaista, kun mennään joka tunti taukotupaan kahville kälättämään niitä näitä.
Foxconn kunniaan.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllähän sitä tulee itsekkin moitittua ja arvosteltua muita, koska ne arvostelee minuakinErño kirjoitti:Tuo on häviäjän puhetta.M.P.T kirjoitti:
Eikös junttimaista ole juuri toisten arvostelu, kiusaaminen ja toisen moittiminen.Minä arvostelen avoimesti kaikkia ympärilläni, mitäs kyselevät mielipidettäni. Kiusaa en ja moitin vain aiheesta.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mutta tupakan sytyttäminen seurassa ilman lupaa on junttimaista. Näitä juntteja näkee monesti porukka matkoilla. Yritetään sytyttää tupakka jo bussissa ja ollaan humalassa ennen kuin saavutaan perille. Matkoilla juopottelu ja tupruttelu on typerää ja junttimaista. Siinä sitten matkat venyy ja moni pahoittaa mielensä. Tupakoida saa sitten kun ollaan taukopaikalla. Osa sytyttää tupakan liian helposti, esim busipysäkillä ja ei välitetä lapsista tai muista savuttomista. Onneksi en ole bussipysäkillä kuin varmaan kerran kaksi vuodessa.Kain kirjoitti:Se että tupakoiko vai ei on jokaisen oma valinta.lsippu kirjoitti:1) Tupakointi 2) Röökaaminen 3) Tupruttelu
Se että joku tekee oman valinnan tupakoida, ei riitä tekemään hänestä junttia.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Ruuhkalle ei voi mitään, tupakoinnille voi. Osannet kertoa yhden hyvän syyn miksi tupakoida?Kain kirjoitti:Mutta ruuhkassa odottaminen ei syö ollenkaan työaikaa?Erño kirjoitti:Mutta autoista on sentään edes jotain hyötyä. Sauhuttelijoista ei. Sauhuttelu syö tehokasta työaikaa monella tavalla.vinouma kirjoitti:Raitis ilma my ass. Noi autot päästelevät ilmoille miljuuna kertaa enemmän sontaa kuin joku random sauhuttelija!
/V
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
Autoilu syö luonnonvaroja ja pilaa ilmakehämme. Autoilu laiskistaa ihmiset, altistaa ylipainolle ja aiheittaa useita kuolonuhreja joka vuosi. Suosikaa plikat pyöräilyä ja julkisia!Erño kirjoitti:Mutta autoista on sentään edes jotain hyötyä. Sauhuttelijoista ei. Sauhuttelu syö tehokasta työaikaa monella tavalla.
/V
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Toihan nyt on sama ku heroinistilta kysyttäisiin heroiinin käytön hyviä puolia "Sillä lähtee vieroitusoireet"vinouma kirjoitti:Tupakka maistuu hyvälle ja rauhoittaa. Siinä kaksi syytä.
/V
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
/V
-
Julkisia ei ole kouluaikojen ulkopuolella ja ne kulkee muutenkin työaikojen ulkopuolella. Hyötyä niistä ei siis ole ollenkaan ainakaan työtätekeville ihmisille.vinouma kirjoitti:Autoilu syö luonnonvaroja ja pilaa ilmakehämme. Autoilu laiskistaa ihmiset, altistaa ylipainolle ja aiheittaa useita kuolonuhreja joka vuosi. Suosikaa plikat pyöräilyä ja julkisia!/VErño kirjoitti:Mutta autoista on sentään edes jotain hyötyä. Sauhuttelijoista ei. Sauhuttelu syö tehokasta työaikaa monella tavalla.
Autolla pääsee kauppaan ja töihin. Ei sitä iMac konettakaan raahata bussiin helposti tai viikon ruokaostoksia. Ilman autoa sitä ei pääsisi minnekkään ja joutuisi muuttamaan kerrostaloon. Silloin ei työntekokaan innostaisi, koska olisi taloudellisempaa jäädä lusmuilemaan. Toisaalta nytkin minun olisi parempi muuttaa vuokralle ja olla työtön kuin asua omakotitalossa ja käydä töissä. Toisaalta en tahdo olla junttimainen työtön saati asua vuokralla.
-
/V
-
Onhan tuo traktorikin kieltämättä olemassa ja onhan se turvallisempikin liikkua, kuin auto/mopo. Mopedi taas talvella liian hidas, mutta on se trakrorikin, mutta siinä on sentään hytti. Hopeisenomenan tarrat takalasiin ja katsotaan tunnistaako kukaan homppulaistavinouma kirjoitti:Elämä on valintoja täynnä. En ole koskaan tarvinnut autoa, vaikka maalla olen asunut puolet elämästäni. Aina löytyy vaihtoehto. Eikä sitä iMaccia ole pakko itse hakea. Kuriiripalvelut ovat sitä varten./V
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
On totta, että autoa ei tarvitse, jos ei tarvitse eteistä pidemmälle koskaan mennä. Julkiset on surkea vitsi. Itse en liiku ikinä millään julkisella.vinouma kirjoitti:Elämä on valintoja täynnä. En ole koskaan tarvinnut autoa, vaikka maalla olen asunut puolet elämästäni. Aina löytyy vaihtoehto. Eikä sitä iMaccia ole pakko itse hakea. Kuriiripalvelut ovat sitä varten.
/V
Kuriiripalvelukin muuten käyttää fossiilisia polttoaineita......

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Juuh, just näin! Ilman naista voi elää ja olla onnellinen, mutta ilman autoa? Eih!M.P.T kirjoitti: Itse en osaisi edes kuvitella elämää ilman autoa. Auto on välttämätön minulle ja ilman sitä voisi vaikka kuolla.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tuollaista se on maaseudun jyväjemmarien keskuudessa.hatey kirjoitti: On totta, että autoa ei tarvitse, jos ei tarvitse eteistä pidemmälle koskaan mennä. Julkiset on surkea vitsi. Itse en liiku ikinä millään julkisella.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
hatey kirjoitti: On totta, että autoa ei tarvitse, jos ei tarvitse eteistä pidemmälle koskaan mennä. Julkiset on surkea vitsi. Itse en liiku ikinä millään julkisella.
Niin autoilu laiskistaa!hatey kirjoitti:Kuriiripalvelukin muuten käyttää fossiilisia polttoaineita......
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
/V
-
Ajan omalla autolla ja tarvittaessa vuokraan lentokoneen ja lennän itse. Merellä aiemmin kipparoin omaa venettä (myin sen tarpeettomana)
Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)
-
Niin just!hatey kirjoitti: Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)

/V
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä kuljen ajoittain julkisilla, en ole ituhippi, en ole rahvas, enkä asu hellsnikin keskustassa.hatey kirjoitti: Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)
Olen lähes täydellinen ihminen ja mies, syön lihaa ja kasveja, tienaan vuodessa työnteolla huomattavan summan rahaa ja
asun laitakaupunnilla.
Väitteesi ei siis pidä
-
Väitteeni pitää aina. Olen aina oikeassa. Luulen että te ette syö oikeaa lihaa, vaan tofua ja soijanakkeja, koska tunnustatte liikkuvanne julkisilla.darthmother kirjoitti:Minä kuljen ajoittain julkisilla, en ole ituhippi, en ole rahvas, enkä asu hellsnikin keskustassa.hatey kirjoitti: Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)
Olen lähes täydellinen ihminen ja mies, syön lihaa ja kasveja, tienaan vuodessa työnteolla huomattavan summan rahaa ja
asun laitakaupunnilla.
Väitteesi ei siis pidä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kuulkaahan njyt hyvä frouvahatey kirjoitti:Väitteeni pitää aina. Olen aina oikeassa. Luulen että te ette syö oikeaa lihaa, vaan tofua ja soijanakkeja, koska tunnustatte liikkuvanne julkisilla.darthmother kirjoitti:Minä kuljen ajoittain julkisilla, en ole ituhippi, en ole rahvas, enkä asu hellsnikin keskustassa.hatey kirjoitti: Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)
asun laitakaupunnilla.
Väitteesi ei siis pidä

-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Tupakka ei pahemmin rauhoita, se vain hillitsee vieroitusoireita...vinouma kirjoitti:Tupakka maistuu hyvälle ja rauhoittaa. Siinä kaksi syytä.
/V
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
Ja tappaa hitaasti.Pomzzi kirjoitti:Tupakka ei pahemmin rauhoita, se vain hillitsee vieroitusoireita...vinouma kirjoitti:Tupakka maistuu hyvälle ja rauhoittaa. Siinä kaksi syytä.
/V
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
pus.darthmother kirjoitti:Kuulkaahan njyt hyvä frouvahatey kirjoitti:Väitteeni pitää aina. Olen aina oikeassa. Luulen että te ette syö oikeaa lihaa, vaan tofua ja soijanakkeja, koska tunnustatte liikkuvanne julkisilla.darthmother kirjoitti:Minä kuljen ajoittain julkisilla, en ole ituhippi, en ole rahvas, enkä asu hellsnikin keskustassa.hatey kirjoitti: Julkisilla kulkee vain ituhipit ja rahvas. (tai hellsink:in keskustassa asuvat)
asun laitakaupunnilla.
Väitteesi ei siis pidä
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Huppari, olkoonkin kuinka kallis ja amerikkalainen tahansa, on aina juntimpi, kuin halpa puku.mikaw_ kirjoitti:Kyse on siitä, että pukua pidetään yleensä "hienona" asuna. No mitä hienoa on puvussa, joka on halvempi kuin peakin huppari ja dieselin farkut yhdistelmä?
-
Olette harvinaisen oikeassa. Huppari ei ole kelpo asuste kenelläkään, koskaan, eikä missään.Maza kirjoitti:Huppari, olkoonkin kuinka kallis ja amerikkalainen tahansa, on aina juntimpi, kuin halpa puku.mikaw_ kirjoitti:Kyse on siitä, että pukua pidetään yleensä "hienona" asuna. No mitä hienoa on puvussa, joka on halvempi kuin peakin huppari ja dieselin farkut yhdistelmä?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka