Veikkaisin että "kyllä".Aries kirjoitti:Jos auton rekisteriotteen 2. osaan on merkitty 2. omistaja, vaaditaanko molemmilta omistajilta allekirjoitus, jotta auton voi myydä?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Hyvä pointti. Kurkussakin on 90% vettä. Eli kurkusta menee paljon vettä alas. Jos minun pitäisi tuo Kerabitin 4,7 litraa nestettä virtsata päivässä, olisin kyllä kurkkua myöten täynnä vessassa juoksua. Kerabitin vanhuudelle on onneksi, että kyseessä on kosteuseristyksen ammattilainen.Jamac kirjoitti:Mahtoiko se nyt olla niin että hiilihydraatteja kun käytetään energiaksi kropassa, niin sivutuotteena jää vettä. Vai oliko se proteiini. Hiilari tais olla. Yks lääkäri tommosia mutisi. Eli jos syö paljon vaikkapa raskaan työn takia, iin itse ruuassa on vettä abaut 80–90% ja sitten että siihenkö vielä tuo vedenmuodostuminen.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Minulla ei ole pätevyyttä tässä kommentoida tuota virtsamäärääsi, totuus kuitenkin on että mitä enemmän juo niin sitä enemmän kusettaa. Asiaan vaikuttaa sekin, mitä juo. Näyt juovan aika paljon kahvia. Kofeiini, kuten myös esim. alkoholi, on oikeastaan diureetti ts. nestettä poistava neste. Tästä syystä taannoin niitä energiajuomiakin melko lailla demonisoitiin mediassa ja ne ovatkin ihan vääriä juomia treenaamiseen tai janoon, juuri tuon diureettisen vaikutuksensa takia. Kannattaa juoda myös ihan oikeaa vettä ja kivennäisvettä, pysyy suola- ja nestetasapaino kunnossa. Muutoin en olisi siis huolissani. Ainakin, jos näissä veri- ja virtsakokeissa ei mitään vialla ole.kerabit kirjoitti:Aamukahvi kotona. Töissä 1l termari menee kahvia ja litra mehua kotona illalla muutama kuppi kahvia. 2 mukia maitoa ja 2dl jogurttia. Siinäpä se juominki puoli. Ja muokkaan ei ole diabetestä ainakaan todettu.
Joku oikea lääkäri kommentoikoot lisää jos linjoilla sellainen on?
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minun tuttuni on eläinlääkäri, joten minä lienen pätevä kommentoimaan? Tuttuani lainaten "ämpärillistä pienempiä nestemääriä ei kannata huomioida lainkaan".paulaw kirjoitti:Joku oikea lääkäri kommentoikoot lisää jos linjoilla sellainen on?
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Sehän riittää! Ja jos sulla on vielä tuntemusta rehuista, niin onkin jo professoritasoa. Ts. kaikki on hyvin ja normaalisti, uskottava on.KunkkuJ kirjoitti:Minun tuttuni on eläinlääkäri, joten minä lienen pätevä kommentoimaan? Tuttuani lainaten "ämpärillistä pienempiä nestemääriä ei kannata huomioida lainkaan".paulaw kirjoitti:Joku oikea lääkäri kommentoikoot lisää jos linjoilla sellainen on?
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kannattaa katsoa ne huomiset tulokset ennen kuin ryhdyt mihinkään radikaaleihin toimenpiteisiin.kerabit kirjoitti:Päätän päiväni tähän.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tua noin sano porilainen, kirjoittele lisää, kun olet saanut varmuuden, että kaikki kusi on kadonnut tarpeettomista paikoista, äläkä nyt hyvä ihminen vielä päiviäsi päätä! Kyllä se siittä, katsele kohtalotovereita, niitä pissiksiä...kerabit kirjoitti:Kiitoksia kaikille iloiseen virtsa keskusekseluun osallistuneille. Huomenna kuulen tulokset. Päätän päiväni tähän.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Siitä, tai siittää.amanita kirjoitti:Tua noin sano porilainen, kirjoittele lisää, kun olet saanut varmuuden, että kaikki kusi on kadonnut tarpeettomista paikoista, äläkä nyt hyvä ihminen vielä päiviäsi päätä! Kyllä se siittä, katsele kohtalotovereita, niitä pissiksiä...kerabit kirjoitti:Kiitoksia kaikille iloiseen virtsa keskusekseluun osallistuneille. Huomenna kuulen tulokset. Päätän päiväni tähän.
-
Eipä kestä, ilo on ollut puolellamme. Olethan todellinen runsauden sarvi. Toivottavasti kommenteistamme ei jäänyt se kuva, että yritämme kusettaa.kerabit kirjoitti:Kiitoksia kaikille iloiseen virtsa keskusekseluun osallistuneille. Huomenna kuulen tulokset. Päätän päiväni tähän.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Miten saisin sen käymään kuumana?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Kain kirjoitti:Kone käy turhan alhaisilla lämpötiloilla, että kahvi jäähtyy töitä tehdessä.
Miten saisin sen käymään kuumana?
Itsellä kone ollut siinä 85-90C ja tuuletin huutaa täysillä yli viikon. Välillä mietin että pitäiskö antaa päivän levähtää mutta se on kohta 2v saanut levätä ja joutuu nyt tekeen duunii.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Osaako joku puhua kissaa? Kissa karjahtelee joskus ja en tiedä mitä hän haluaa. Voipi olla, että tahtoo lenkille, mutta tiedä sitä. Voi olla, että muistuttaa lumileopardin vaihtamista leijonaan.
Tästä saisimme mukavan matemaattisen asian laskettavaksi. Oliko se määrä 4.5 litraa mitä tuli päivään? Jos tuon määrän pystyisi jokainen tuottamaan ja se voitaisiin valmistaa polttoaineeksi. Sehän olisi mukavaaLare kirjoitti:Eipä kestä, ilo on ollut puolellamme. Olethan todellinen runsauden sarvi. Toivottavasti kommenteistamme ei jäänyt se kuva, että yritämme kusettaa.kerabit kirjoitti:Kiitoksia kaikille iloiseen virtsa keskusekseluun osallistuneille. Huomenna kuulen tulokset. Päätän päiväni tähän.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
Mikä näissä nykyajan kakaroissa on oikein mennyt pieleen, kun niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan? Vapaan kasvatuksen tulostako tämä kaikki on?hatey kirjoitti:^Sinä olet museo.
-
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mikä näissä nykyajan vanhuksissa on oikein mennyt pieleen, kun niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta nuorempia ihmisiä kohtaan?KunkkuJ kirjoitti:Mikä näissä nykyajan kakaroissa on oikein mennyt pieleen, kun niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan? Vapaan kasvatuksen tulostako tämä kaikki on?
/V
-
Täysi-ikäinen? Sinä? Mikä on täysi-ikä? Ensimmäinen etappi siihen suuntaan voisi olla sata vuotta. Etkä sinä ole sitä lähelläkään, senkin äidin pikku piltti.hatey kirjoitti:Nyt sotket minut nuoriso-osastoon. Olen täysi-ikäinen so. aikuinen.
-
Mitä kunnioitettavaa on hamppua polttavissa vastuuta pakoilevissa yhteiskunnan vapaamatkustajissa?vinouma kirjoitti:... niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta nuorempia ihmisiä kohtaan? /V

-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Olen hieman eri mieltä hamppukäsityksestäsi. Alkoholi on paljon vaarallisempi päihde, vaikka sitä tässä kulttuurissa ei tunnustetakkaan. Itse en ole koskaan hamppua polttanut, mutta jos Damiin joskus matkustan, niin takuulla kokeilen. Radio Rockhan tekee kuuntelija matkoja Damiin ja miksiköhän?KunkkuJ kirjoitti:Mitä kunnioitettavaa on hamppua polttavissa vastuuta pakoilevissa yhteiskunnan vapaamatkustajissa?vinouma kirjoitti:... niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta nuorempia ihmisiä kohtaan? /V
- Salamijakk
-
Minä kerran olin passiivipolttaja. Olin Tavalla Wigwamin keikalla (kyllä, olen joskus ollut kuuntelemassa livemuzahkiaSalamijakk kirjoitti:Olen hieman eri mieltä hamppukäsityksestäsi. Alkoholi on paljon vaarallisempi päihde, vaikka sitä tässä kulttuurissa ei tunnustetakkaan. Itse en ole koskaan hamppua polttanut, mutta jos Damiin joskus matkustan, niin takuulla kokeilen. Radio Rockhan tekee kuuntelija matkoja Damiin ja miksiköhän?KunkkuJ kirjoitti:Mitä kunnioitettavaa on hamppua polttavissa vastuuta pakoilevissa yhteiskunnan vapaamatkustajissa?vinouma kirjoitti:... niillä ei ole minkäänlaisia tapoja ja kunnioitusta nuorempia ihmisiä kohtaan? /V
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
^ Tässä jokeltaa yli-ikäinen, happamoitunut, katkerankarvas, leimavanha käntty.KunkkuJ kirjoitti: Täysi-ikäinen? Sinä? Mikä on täysi-ikä? Ensimmäinen etappi siihen suuntaan voisi olla sata vuotta. Etkä sinä ole sitä lähelläkään, senkin äidin pikku piltti.
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Ostin iPadille (ja iPhonelle kans) picturekan, joka löytyy meiltä vain kortti/matkaversiona.
Toi on jumankaut lastenpeli, mutta edes enkkua osaava miäs ei ymmärrä ihan täysin ohjeita.
Multa loppuu aika eikä se oo ainaskaa sairaana yhtäään kivaa. Auttaako joku selittämään edes jotenki säännöt?

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka