ihmetytti että dna:n takuutodistuksissa luki mustan mallin takuuna 24kk ja valkoisen 12kk.

Viesti Kirjoittaja kouppa »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Naavanka_ »
Viesti Kirjoittaja Furio »
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
Hmm, tämä siis kytkytön? Paljonko 32 GB?Laguns kirjoitti:Mut en sit malttanu ja hyvä niin, Dnalla maksoi 618 ja toimii heti!
Viesti Kirjoittaja henkka82 »
Viesti Kirjoittaja Limonadi »
Viesti Kirjoittaja Valentino »
Viesti Kirjoittaja Nuvi »
Sama takuu kaikissa. Hajoavat myös yhtä helposti.Valentino kirjoitti:Onkohan se valkoisen kuori sitten hauraampi jos takuu on vain 12kk? Pitäisiköhän sitä sit hankkia mustana ja valkoiset suojakuoret. Saatan hankkia ne suojakuoret muutenkin, joten käytännössä ei olisi väliä minkä värinen laite niiden alla olisi.
Viesti Kirjoittaja Bumpula »
Viesti Kirjoittaja janio »
Sama 12kk takuu niissä kummassakin pitäis olla, käyny vaa joku virhe kun sattunu toisee 24kk.Valentino kirjoitti:Onkohan se valkoisen kuori sitten hauraampi jos takuu on vain 12kk?
Viesti Kirjoittaja Salzi »
Viesti Kirjoittaja Anatta »
Viesti Kirjoittaja iProblem »
Viesti Kirjoittaja Dotzki »
Viesti Kirjoittaja randomm »
Viesti Kirjoittaja JLuu »
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Mä kävin eilen aamulla hakemassa veikonkoneesta iphonen, sehän on soneran valtuutettu myyjä.. Luulis että niillä niitä luurejakin löytyy, käy liikkeessä jos vaikka saat heti sen luurin..randomm kirjoitti:Kannattaaks tuolt veikon koneen nettikaupasta tilata iphone? Aattelin tilata mut mietin et pitääks toi toimitusaika 3-5 pv paikkaansa vai joutuuko odottamaan kauemmin. Jos joku tietää ni ois kiva jos vois vähän valasta mua täst asiasta
Viesti Kirjoittaja Marston »
Viesti Kirjoittaja tmikki »
Viesti Kirjoittaja aapeli-- »
Viesti Kirjoittaja Ricce »
Viesti Kirjoittaja ef0p »
Itse kävin naapurista, eli Sonera kaupasta hakemassa iP4s Whiten 64gb kolmen aikoihin. Puoliso haki heti aamulla, jonkun verran oli ollut porukkaa. Olin aiempana päivänä käynyt varaamassa itselleni puhelimen... Tosin vaihdoin puolison kanssa kuitenkin puhelimet päikseen, otin siis itselle mustan. Valkea on tosi cool ja fressi, mut joku veti sit vielä mustan puoleen...jeppe kirjoitti:DNA Kaupasta Kuopiosta sain valkoisen iPhone4S luurin klo 15 maissa, enkä ollut millään jonottelulistalla tms... Näytti noita olevan ihan laatikkokaupalla siellä tarjolla.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”