Tuli pieni probleema tuon Iphonen kanssa kun päivitin siihen IOS 5.
Ostin Iphone 4 pari kuukautta sitten. Päivitin puhelimen jne. Sen jälkeen en ole käyttänyt Iphonea PC:ssä. Pari viikkoa sitten käytin tuttavan Iphonea tietokoneessa ja päiviteltiin ja latailtiin ohjelmia siihen. No nyt sitten aloin päivittämään omaan IOS 5:sta ja kappas. Minulla onkin ystäväni yhteystiedot puhelimessa ja omat ties missä. Yritin palauttaa varmuuskopiota, mutta se ei tarjonnut kun niitä ystäväni varmuuskopiota ja sitä kun ensinmäisen kerran kytkin Iphoneni tietokoneeseen. Kaikki yhteystietoni olen lisännyt vasta puhelimen oston jälkeen joten ekassa varmuuskopiossa ei ole mitään yhteystietoja ja toisessa on vain ne ystäväni yhteystiedot. Kun päivitin puhelinta IOS5:een puhelin väitti ottaneensa varmuuskopion puhelimen tiedoista. Yritin palauttaa sitä varmuuskopiota minkä se otti päivitystä ennen ja se laittoi puhelimeen vain ystäväni yhteystiedot. Kaikki minun muut ohjelmat, musiikit jne palautu, mutta yhteystiedot vaihtui ystävän tietoihin. Yhteystiedot löytyy Windows Contactista, mutta yllätykseksi sielläkin on vain ystäväni yhteystiedot.
Voiko minun omia yhteystietoja enää saada mistään takaisin vai alkaako numeroiden keräys uudestaan.
Yhteystieto-ongelmia IPhone 4:ssä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Yhteystieto-ongelmia IPhone 4:ssä
Viesti Kirjoittaja lordo »
Viimeksi muokannut amanita, 29.10.2011 klo 2.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
Re: Yhteystieto-ongelmia IPhone 4:ssä
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Jep, näin taitaa käydä. Sitä tuttavan puhelinta koneeseen liitettäessä olis pitänyt estää yhteystietojen synkkaus. Eli ensin automaattinen varmuuskopio seis ja sitten sieltä Tiedot-välilehdeltä yhteystietojen synkkaus pois.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja MCRamiStereo »
Jos tiedot on Mac-koneella Osoitekirjassa, niin siitä kannattaa ottaa aika-ajoin varmuuskopio. Silloin voi palata johonkin tiettyyn päivään ko. mokan sattuessa.
-
Harmi, nyt on kyse PC:stä, tämä taitaa olla toivoton tapaus.
Tuli muuten toinen ongelma samaan puhelimeen samassa yhteydessä. Päivitin ohjelmia tänään puhelimella ja se pyysi ystäväni Apple ID:n salasanan. Käyttäjän kohdalla oli kaverini sähköpostiosoite. Mistä saan vaihdettua takaisen oman AppleID:n siihen kysyessä.
Tuli muuten toinen ongelma samaan puhelimeen samassa yhteydessä. Päivitin ohjelmia tänään puhelimella ja se pyysi ystäväni Apple ID:n salasanan. Käyttäjän kohdalla oli kaverini sähköpostiosoite. Mistä saan vaihdettua takaisen oman AppleID:n siihen kysyessä.
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Asetukset > Store ja sieltä alareunasta klikkaat sitä Apple ID-kohtaa.lordo kirjoitti: Tuli muuten toinen ongelma samaan puhelimeen samassa yhteydessä. Päivitin ohjelmia tänään puhelimella ja se pyysi ystäväni Apple ID:n salasanan. Käyttäjän kohdalla oli kaverini sähköpostiosoite. Mistä saan vaihdettua takaisen oman AppleID:n siihen kysyessä.
Lorem ipsum
-
Kokeilin sieltä. Noh, siellä oli vain se minun oma käyttäjä jonka valita. Valitsin sen ja kirjaiduin sisään sen sieltä asetuksista. Siellä ei ollut kaverini AppleID:tä vain minun. Noh, kokeilin sitten päivitää ohjelmat ja kappas, AppleID:n kohdalla oli vieläkin ystäväni sähköposti ja pyysi siihen salasanaa. Eli sama ongelma vieläkin.Sparta kirjoitti:Asetukset > Store ja sieltä alareunasta klikkaat sitä Apple ID-kohtaa.lordo kirjoitti: Tuli muuten toinen ongelma samaan puhelimeen samassa yhteydessä. Päivitin ohjelmia tänään puhelimella ja se pyysi ystäväni Apple ID:n salasanan. Käyttäjän kohdalla oli kaverini sähköpostiosoite. Mistä saan vaihdettua takaisen oman AppleID:n siihen kysyessä.
-
Viesti Kirjoittaja Defame »
Sun pitää poistaa se apple-ID ensin. Itse jouduin tekemään saman jokin aika sitten kun vaihdoin apple-ID:n sähköpostiosoitetta. Hieman siinä sai kikkailla, mutta kyllä se onnistui.lordo kirjoitti:Kokeilin sieltä. Noh, siellä oli vain se minun oma käyttäjä jonka valita. Valitsin sen ja kirjaiduin sisään sen sieltä asetuksista. Siellä ei ollut kaverini AppleID:tä vain minun. Noh, kokeilin sitten päivitää ohjelmat ja kappas, AppleID:n kohdalla oli vieläkin ystäväni sähköposti ja pyysi siihen salasanaa. Eli sama ongelma vieläkin.Sparta kirjoitti:Asetukset > Store ja sieltä alareunasta klikkaat sitä Apple ID-kohtaa.lordo kirjoitti: Tuli muuten toinen ongelma samaan puhelimeen samassa yhteydessä. Päivitin ohjelmia tänään puhelimella ja se pyysi ystäväni Apple ID:n salasanan. Käyttäjän kohdalla oli kaverini sähköpostiosoite. Mistä saan vaihdettua takaisen oman AppleID:n siihen kysyessä.
-
Poistaa? Tarkoitatko sitä omaa AppleID:tä vai mitä? Mistä poisto onnistuu? Huomaa varmaan että olen aika käsi näitten vehkeitten kanssa. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut lordo, 30.10.2011 klo 19.18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka