Eli käytännössä kannattaa sitten vasta päivittää, kuin on uusi jb julkaistu?arttula kirjoitti:Voit päivittää normaalisti, mutta menetät silloin tuon jailbreikin, eikä ole yhtään varmaa, milloin - jos milloinkaan - saat sen uudelleen käyttöön. Eli jos on jailbreikattu luuri, ei sitä kannata ihan kevyin perustein päivittää.samilyyjynen kirjoitti:Mites, kun toi untethered julkastaan, voinko päivittää aina ohjelmiston applella? Vai pitääkö jb ottaa eka pois? Voisko joku kertoa näitä tietoja?
iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja samilyyjynen »
http://www.atk-it.fi/
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä.samilyyjynen kirjoitti:Eli käytännössä kannattaa sitten vasta päivittää, kuin on uusi jb julkaistu?arttula kirjoitti:Voit päivittää normaalisti, mutta menetät silloin tuon jailbreikin, eikä ole yhtään varmaa, milloin - jos milloinkaan - saat sen uudelleen käyttöön. Eli jos on jailbreikattu luuri, ei sitä kannata ihan kevyin perustein päivittää.samilyyjynen kirjoitti:Mites, kun toi untethered julkastaan, voinko päivittää aina ohjelmiston applella? Vai pitääkö jb ottaa eka pois? Voisko joku kertoa näitä tietoja?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kaakeli »
Sivuan hieman aihetta.tuomaril kirjoitti:Kyllä.samilyyjynen kirjoitti:Eli käytännössä kannattaa sitten vasta päivittää, kuin on uusi jb julkaistu?arttula kirjoitti:Voit päivittää normaalisti, mutta menetät silloin tuon jailbreikin, eikä ole yhtään varmaa, milloin - jos milloinkaan - saat sen uudelleen käyttöön. Eli jos on jailbreikattu luuri, ei sitä kannata ihan kevyin perustein päivittää.samilyyjynen kirjoitti:Mites, kun toi untethered julkastaan, voinko päivittää aina ohjelmiston applella? Vai pitääkö jb ottaa eka pois? Voisko joku kertoa näitä tietoja?
Useimmat teistä, kuten myös minä, ovat päivittäneet luurinsa ja Podinsa versioon 5. Kuten huomaatte, sille ei ole olemassa vielä untethered jailbreakia. Jos ette ole riippuvaisia Vitosen uusista ominaisuuksista, suosittelen päivittämistä aiempaan ohjelmistoversioon ja tekemään sille JB. Linkitän mukaan ohjeet kyseiseen "Downgrade"-operaatioon, jos ette niistä ota selkoa jättäkää suosiolla JB tekemättä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=16512
- Kaakeli
E: Hyvä versio downgradeta on 4.3.3, sille on olemassa selvästi helpoin JB (JailbreakMe by Comex).
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Jamom »
-
-
Viesti Kirjoittaja CiaoKim »
No tere tere Iphone 4 kyseessä ja firmis on uusin IOS 5. Edelleen odotan ohjeita ! olen todella todella kiitollinen jos joku ne pystyy minulle kertomaanarttula kirjoitti:Helpottaisi varman kovasti, jos kertoisit, mikä iPhone malli on kyseessä, ja mikä firmware siinä on tällä hetkellä. Kun meillä harvalla on tuota kristallipalloa...CiaoKim kirjoitti:Tervehdys!
Ostin kaverilta iphonen joka hänellä on ollut käytössään sonera kytkyllä,
Jailbraken tein puhelimeen, mutta miten saisin unlockattua niin että minun sim kävisi puhelimeen?
Käytän siis saunalahden liittymää ja minulta löytyy microsim.
Can Anyone help me Please???
-
Voit unlockata puhelimen Geveyllä. Geveyitä voi ostaa Ebaysta.CiaoKim kirjoitti:No tere tere Iphone 4 kyseessä ja firmis on uusin IOS 5. Edelleen odotan ohjeita ! olen todella todella kiitollinen jos joku ne pystyy minulle kertomaanarttula kirjoitti:Helpottaisi varman kovasti, jos kertoisit, mikä iPhone malli on kyseessä, ja mikä firmware siinä on tällä hetkellä. Kun meillä harvalla on tuota kristallipalloa...CiaoKim kirjoitti:Tervehdys!
Jailbraken tein puhelimeen, mutta miten saisin unlockattua niin että minun sim kävisi puhelimeen?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Onnistuu siis Iphone 4?, uusimmassa firmiksessä KÖ?tuomaril kirjoitti:Voit unlockata puhelimen Geveyllä. Geveyitä voi ostaa Ebaysta.CiaoKim kirjoitti:No tere tere Iphone 4 kyseessä ja firmis on uusin IOS 5. Edelleen odotan ohjeita ! olen todella todella kiitollinen jos joku ne pystyy minulle kertomaanarttula kirjoitti:Helpottaisi varman kovasti, jos kertoisit, mikä iPhone malli on kyseessä, ja mikä firmware siinä on tällä hetkellä. Kun meillä harvalla on tuota kristallipalloa...CiaoKim kirjoitti:Tervehdys!
-
-
Viesti Kirjoittaja Hjalmari »
Puhelin lukittu ulkomaiselle operaattorille. Mikä avuksi?
-
Ultrasnow ilmeisesti unohtui.Hjalmari kirjoitti:Kyseessä nelojen, johon asensin Cydian ja perään Semitether, molempien asennus mielestäni onnistui, mutta verkkoa ei löydy.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Toivottavasti ei vielä tule, kun juurikin on kuulemma tullut iOS 5.0.1 beta -jakeluun. Jos nyt julkaisevat, ehtii Apple varmaan tukkimaan tuon aukon, ja sitten ollaan taas ilman. Minusta fiksua toimintaa JB-porukoilta, jos odottelisivat stabiilia ja toimivaan versiota iOS5:stä ensin.SupiCas kirjoitti:Alkaisi nyt tulla se untethered.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Iphone 4 tällä hetkellä ios 4.3.3 ja gevey sisällä. Ja tietokone windows 7 !!
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Päivittäminen, ilman että baseband päivittyy: http://www.idownloadblog.com/2011/10/13 ... n0wbreeze/mihkeli kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti laittaa linkin, millä päivitän iphone 4:n ios 5:een ilman että baseband päivittyy!!![]()
Iphone 4 tällä hetkellä ios 4.3.3 ja gevey sisällä. Ja tietokone windows 7 !!Tietenkin myös jailbreak ohjeet kiinnostaa!! Itsellä puhelin aina auki, eli myös tetherned jailbreak sopii odotellessa untethernettiä.
Jailbreak: http://www.idownloadblog.com/2011/10/12 ... n0w-video/
-
Viesti Kirjoittaja Juuba »
-
iPhone 4S:ää ei saa vielä jailbreikattua.Juuba kirjoitti:Saako uutta iPhone 4S:ää breikattua? Vai käyttäytyyjö tuo samalla tavalla kuin iPhone 4. En tuosta S versiosta löytänyt mainintaa tuolta Icalrified sivuilta...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »

-
Viesti Kirjoittaja Hjalmari »
Kokeiltu on? JB ja Unlock uutta minulle, joten olen hieman pihalla asiasta. Modeemin firmware on 04.11.08, eli onko tätä edes mahdollista saada unlockattua? Jos se on mahdollista, paiskatkaa vaikka yv:llä ohjeita.Tege kirjoitti:Ultrasnow ilmeisesti unohtui.Hjalmari kirjoitti:Kyseessä nelojen, johon asensin Cydian ja perään Semitether, molempien asennus mielestäni onnistui, mutta verkkoa ei löydy.
-
Viesti Kirjoittaja samilyyjynen »
http://www.atk-it.fi/
-
Kyseistä basebandia ei voi unlockata millään keinolla.Hjalmari kirjoitti:Kokeiltu on? JB ja Unlock uutta minulle, joten olen hieman pihalla asiasta. Modeemin firmware on 04.11.08, eli onko tätä edes mahdollista saada unlockattua? Jos se on mahdollista, paiskatkaa vaikka yv:llä ohjeita.Tege kirjoitti:Ultrasnow ilmeisesti unohtui.Hjalmari kirjoitti:Kyseessä nelojen, johon asensin Cydian ja perään Semitether, molempien asennus mielestäni onnistui, mutta verkkoa ei löydy.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Missä vaiheessa Sn0wbreeze kaatuu?mihkeli kirjoitti:Just joo..Sn0wBreeze lakkasi toimimasta....Ei auta vaikka laittoi xp yhteensopivaksi ja avoin järjestelmänvalvojana!!Mikä avuksi??
-
Jailbreak ei poista SIM-lukitusta. Mikä iPhone sun pitäis saada unlockattua?samilyyjynen kirjoitti:Kun toi jb ilmestyy, niin lähteekö sim lock? Kun pitäs saada Elisa kortti toimimaan Sonera vehkeessä. Onko jb pakollinen?
-

Ooon ajanu toho se ios5 ja luulen et siin on myös uusin baseband. Enkä pistäis pahakseni jos joku kertois mitä nää unthetred

-
Onko sulla iPhone 3GS vai nelonen?CiaoKim kirjoitti:perkule että on vaikeetasiis saanko tolla geveyllä varmasti toimimaan sonera kytkyl oleva luuri ni saunalahen liittymällä?
Ooon ajanu toho se ios5 ja luulen et siin on myös uusin baseband. Enkä pistäis pahakseni jos joku kertois mitä nää unthetredvai mikä onkaa ja baseband tarkottaa suome kielellä
t: amatööri ;DD
Baseband=Puhelimen radioliikeenteestä huolehtiva rauta. Yleensä termillä viitataan tuon kommunikointipiirin firmwareen eikä niinkään itse fyysiseen piiriin.
Untethered jailbreak=Tämä tapa tarkoittaa, että iOS-laitetta ei tarvitse liittää joka kerta tietokoneeseen kun se käynnistetään vaan iOS-laite osaa itse ajaa tuon tarvittavan ”jailbreak”-koodin
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka