Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja vinouma »
- jag prata inte svenska
- när går nästa bussen till slussen
Ja
- vi ska åka upp med rulltrappan
Lauseiden oikeinkirjoituksista en sit tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Jag förstår inte.hatey kirjoitti:Jag kan inte alls tala svenska, eller jag vill inte vågar tala svenska på offentliga platser... hmm...vinouma kirjoitti:Helppo ja yksinkertainen my ass. Ikuna en ole ruotsia osannu enkä tarvinnu!iDock kirjoitti: Ja onneksi kyseessä on helppo ja yksinkertainen kieli.
/V
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Ei kasvakaan. Sain viestin, että eiköhän losauteta saman tien 750Gt, kun Thaimaan tulvat vaikeuttavat noiden pikku-muistien toimitusta ja nostavat hintoja.Tauvo kirjoitti:Tilasin läppäriin isomman kovalevyn 160Gt kasvaa puoleen teraan. Toivottavasti vahna luotettava ei sula, kun saa sen sisuksiinsa.
Vähän kyllä jännittää, ettei vaan tulisi mitään ylikuumenemisia tms. Levyn kun on vielä nopeaa mallia...
Onko jollain kokemuksia läppärin virittämisen tuloksista. Kyseessä on 2008 loppuvuoden mallia oleva alumiininen unibody 13" MacBookHobby.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Mutta kun uudenvuodenaattona ei Macit kuitenkaan toimi. Kellot ja kalenterit kun alkavat silloin Appleilemaan.KunkkuJ kirjoitti:^ Suosittelisin tyrkkäämään sen uuden levyn koneeseen vasta uudenvuodenaattona. Todennäköisestihän sinulla on hetkeä myöhemmin lattialle valunut alumiinikasa, joka ennustaa tulevaisuuttasi. Tai ainakin kehottaa kaivamaan rahapussin esille.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mä vaihdoin late 2008 15" MBP:n 250GB 5400rpm kiekon 500GB 7200rpm kiekkoon eikä oo sulanunna. Vähän värisee enemmän mutta sehän voi olla pelkästään etukin.Tauvo kirjoitti:Ei kasvakaan. Sain viestin, että eiköhän losauteta saman tien 750Gt, kun Thaimaan tulvat vaikeuttavat noiden pikku-muistien toimitusta ja nostavat hintoja.Tauvo kirjoitti:Tilasin läppäriin isomman kovalevyn 160Gt kasvaa puoleen teraan. Toivottavasti vahna luotettava ei sula, kun saa sen sisuksiinsa.
Vähän kyllä jännittää, ettei vaan tulisi mitään ylikuumenemisia tms. Levyn kun on vielä nopeaa mallia...
Onko jollain kokemuksia läppärin virittämisen tuloksista. Kyseessä on 2008 loppuvuoden mallia oleva alumiininen unibody 13" MacBookHobby.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja valokalle »
-
Yks kaveri teki saman joskus vuosia sitten, sillä erolla että myi asuntonsakin täältä ja lähti pysyvästi "kiertolaiseksi". Oli Norjassa aikansa sieltä jonnekin etelä eurooppaan, sieltä Israelin kautta Egyptiin, sinne jäljet päättyvät. En ole kuullut sittemmin.
-
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olette hieno lentoemo.hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Eli tässäkö on liikuntasi?hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Onko hätsii lentoemo? Mäkin haluan lentoemoksi!tuomaril kirjoitti: Olette hieno lentoemo.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
/V
-
Kuten sanoin, en harrasta jumppapuvussa hikisellä salilla ähinää, se ei ole minun juttu. Ulkona on mukavampaa kävellä ja katsella maisemia. Mutta jokainen tyylillään. Olkaa te kellarissa salilla.iDock kirjoitti:Eli tässäkö on liikuntasi?hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....
-
7-11km päivä, joka päivä on oikein loistava suoritus, jollei tosissaan harrasta kuntoilua.iDock kirjoitti:Eli tässäkö on liikuntasi?hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mutta "ettei muut näe"Tauvo kirjoitti:7-11km päivä, joka päivä on oikein loistava suoritus, jollei tosissaan harrasta kuntoilua.iDock kirjoitti:Eli tässäkö on liikuntasi?hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja eeroaw »
Samaa mieltä. Ruotsi - ainoa aine koko lukiossa jonka kursseja oon reputtanu. Kyseessä saattaa kylläkin olla jonkinlaatuinen asennevamma..vinouma kirjoitti:Helppo ja yksinkertainen my ass. Ikuna en ole ruotsia osannu enkä tarvinnu!iDock kirjoitti: Ja onneksi kyseessä on helppo ja yksinkertainen kieli.
/V
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Kävelen, en juokse, ei ole kiire minnekään. Ja minun päälle saa lenkkeilyvaatteet vasta kun olen kuollut, ja joku muu ne päälleni laittaa.iDock kirjoitti:Mutta "ettei muut näe"Tauvo kirjoitti:7-11km päivä, joka päivä on oikein loistava suoritus, jollei tosissaan harrasta kuntoilua.iDock kirjoitti:Eli tässäkö on liikuntasi?hatey kirjoitti:Oon joka päivä nyt muutaman viikon ajan ulkoillut salaa ja jalkaillut 7-11 km lenkkejä. Kukaan ei ole huomannu...Siviileissä ja nahkasissa kävelykengissä oon liikkunu enkä missään jumppavermeissä, niin satunnaiset vastaantulijatkaan eivät ole epäilleet mitään.....Pahuksen ovelaa.....khikhi....Tuota ihmettelen... Itse en ainakaan häpeä juosta lenkkeilyvaatteissa.
En kuntoile, ulkoilen. Siinä on eroa. Vähän niinkuin Matti ja Teppo, mutta eritavalla. tai jotain.....
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
e: ja kun sen ulkoilunkin tekee salaa, niin sehän tässä niin ovelaa onkin. Ei mene maine.
-
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mutta kuitenkin kerroit julkisella foorumilla, jossa kuka vaan pystyy pystyy lukemaan milloin lenkkeilet?hatey kirjoitti: …
e: ja kun sen ulkoilunkin tekee salaa, niin sehän tässä niin ovelaa onkin. Ei mene maine.

-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka