Huomasin itse että kosketusnäytön näppiksen kun splittaa, Send -nappi häviää. Aiheuttaisiko BT-näppiksen käyttö saman ongelman?sys64738 kirjoitti:tyhmä kysymys iPad2 ja FB sovelluksesta: miten saan kommentin lähetettyä? statuspäivityksen kommentit tulevat oikealta "välilehdelle", ylhäällä on Tykkää-painike ja alhaalla on tekstikenttä johon voi kirjottaa, mutta ei ole send namiskaa. BT näppäimistö käytössä, ja enterin painaminen vaan lisää rivinvaihdon
iPhone & Facebook
-
Re: iPhone & Facebook
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
-
Viesti Kirjoittaja sys64738 »
Joo näköjään siitä kysymys, jaettu norminäppäimistö tai BT näppäimistö kadottavat send painikkeen.Andreas66 kirjoitti:Huomasin itse että kosketusnäytön näppiksen kun splittaa, Send -nappi häviää. Aiheuttaisiko BT-näppiksen käyttö saman ongelman?sys64738 kirjoitti:tyhmä kysymys iPad2 ja FB sovelluksesta: miten saan kommentin lähetettyä? statuspäivityksen kommentit tulevat oikealta "välilehdelle", ylhäällä on Tykkää-painike ja alhaalla on tekstikenttä johon voi kirjottaa, mutta ei ole send namiskaa. BT näppäimistö käytössä, ja enterin painaminen vaan lisää rivinvaihdon
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Facebook-appissa on ainakin sellainen bugi, että ipadin "halkaistulla" virtuaalinäppäimistöllä send-nappi puuttuu (tavallisella virtuaalinäppiksellä se on). Taitaa sama bugi vaivata bt-näppäimistöä käytettäessä.sys64738 kirjoitti:tyhmä kysymys iPad2 ja FB sovelluksesta: miten saan kommentin lähetettyä? statuspäivityksen kommentit tulevat oikealta "välilehdelle", ylhäällä on Tykkää-painike ja alhaalla on tekstikenttä johon voi kirjottaa, mutta ei ole send namiskaa. BT näppäimistö käytössä, ja enterin painaminen vaan lisää rivinvaihdon
Oho, hidas.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Facebook 4.0 puski alussa itsellä ihan jees pusheja iOS 5:n kera, mutta jossain vaiheessa homma on mennyt täysin reisille. Välillä tulee jotain ja välillä ei sitten niin mitään. iPadiin sen sijaan tunkee välillä ilmoitusta, vaikka pushit on kytketty pois Facebookin omista asetuksista. Ainoastaan FB:n poistaminen myös notification centeristä esti ilmoitukset. Veikkaisin, että FB sekoilee enemmän tai vähemmän.E-W kirjoitti:iOS 5:n myötä push-ilmoitukset alkoivat toimia todella hyvin, mutta nyt parin viime vuorokauden aikana toiminta on jälleen muuttunut sattumanvaraiseksi. Ovatko muut huomanneet saman?
-
Viesti Kirjoittaja TPV »
-
Viesti Kirjoittaja micqo »
Mulla tulee jostain syystä 2x ilmoitusviesti, viestit on lähes identtiset paitsi ekassa viestissä on heittopilkut ton "Facebook iPhonelle" ja toisessa viestissä ei. Muuten kummatkin viestit ovat identtiset.
Eka ilmoitusviesti:
Näyttää siltä, että joku on kirjautunut Fackbook-käyttäjätililläsi sovellukseen 'Facebook iPhonelle'
toinen ilmoitusviesti:
Näyttää siltä, että joku on kirjautunut Fackbook-käyttäjätililläsi sovellukseen Facebook iPhonelle
S-postiviestin otsikoissa on myös toi sama eroavaisuus
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Kellään ei vastaavaa ongelmaa?micqo kirjoitti:Tuleeko muilla sisäänkirjautumis ilmoitusviestit tuplana? Mulla ei ole aiemmin tullut - nyt vasta alkoi tekee tätä...en tiedä sitten johtuisiko tämä tuosta FB:n muutoksista…
Mulla tulee jostain syystä 2x ilmoitusviesti, viestit on lähes identtiset paitsi ekassa viestissä on heittopilkut ton "Facebook iPhonelle" ja toisessa viestissä ei. Muuten kummatkin viestit ovat identtiset.
Eka ilmoitusviesti:
Näyttää siltä, että joku on kirjautunut Fackbook-käyttäjätililläsi sovellukseen 'Facebook iPhonelle'
toinen ilmoitusviesti:
Näyttää siltä, että joku on kirjautunut Fackbook-käyttäjätililläsi sovellukseen Facebook iPhonelle

-
iPhone Facebook app
Viesti Kirjoittaja thomas-96 »
Syy: Yhdistetty ketjuun
-
Re: iPhone Facebook app
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Ei ole itsellä moinen ominaisuus edes päällä, mutta tuntuu tosiaan siltä, että FB-sovellus kehittää itseensä milloin mitäkin vikoja sen mukaan, mitä vipuja toisessä päässä käännellään. Toiset korjaantuvat ehkä joskus itsestään, toiset päivityksillä ja toiset ei ehkä koskaanmicqo kirjoitti:Kellään ei vastaavaa ongelmaa?micqo kirjoitti:Tuleeko muilla sisäänkirjautumis ilmoitusviestit tuplana? Mulla ei ole aiemmin tullut - nyt vasta alkoi tekee tätä...en tiedä sitten johtuisiko tämä tuosta FB:n muutoksista…
Eka ilmoitusviesti:
toinen ilmoitusviesti:
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Joku feissaribugihan tää selkeesti onLegge kirjoitti:Ei ole itsellä moinen ominaisuus edes päällä, mutta tuntuu tosiaan siltä, että FB-sovellus kehittää itseensä milloin mitäkin vikoja sen mukaan, mitä vipuja toisessä päässä käännellään. Toiset korjaantuvat ehkä joskus itsestään, toiset päivityksillä ja toiset ei ehkä koskaanmicqo kirjoitti:Kellään ei vastaavaa ongelmaa?micqo kirjoitti:Tuleeko muilla sisäänkirjautumis ilmoitusviestit tuplana? Mulla ei ole aiemmin tullut - nyt vasta alkoi tekee tätä...en tiedä sitten johtuisiko tämä tuosta FB:n muutoksista…
Eka ilmoitusviesti:
toinen ilmoitusviesti:

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Edit. Ilmeisesti tulossa kun + sai juuri tuon päivityksen.
-
Viesti Kirjoittaja [js »

-
Viesti Kirjoittaja Julkero »

-
Viesti Kirjoittaja i4U »
Sama vika. En näy muille vaikka olen online-tilassa.Julkero kirjoitti:Huomasin seuraavanlaisen vian tässä pikkuhiljaa. Eli en näy facen keskusteluissa enää ollenkaan käyttäessäni facebookkia iphonella. Ongelma alko kun latasin facebook messenger sovelluksen. Aluksi se näytti että oon paikalla keskustelussa 24/7. Uloskirjauduin ja poistin sovelluksen. Nyt kukaan ei kuitenkaan enää nää minua ollenkaan paikalla. Vika on ärsyttävä. Onko muilla kokemuksia vastaanvanlaisesta tai osaisko joku auttaa?
-
Viesti Kirjoittaja Jaeson »
Kaverilla on iPhone4 (iOS4) ja häneltä löytyy myös iPad2. Kummallakaan laitteella hän ei näy online tilassa. iPhonessa ei ole asennettuna Facebook Messengeriä. Hän kokeili sitä joskus, mutta poisti sen tarpeettomana. En ole löytänyt tähän mitään ratkaisua.Julkero kirjoitti:Huomasin seuraavanlaisen vian tässä pikkuhiljaa. Eli en näy facen keskusteluissa enää ollenkaan käyttäessäni facebookkia iphonella. Ongelma alko kun latasin facebook messenger sovelluksen. Aluksi se näytti että oon paikalla keskustelussa 24/7. Uloskirjauduin ja poistin sovelluksen. Nyt kukaan ei kuitenkaan enää nää minua ollenkaan paikalla. Vika on ärsyttävä. Onko muilla kokemuksia vastaanvanlaisesta tai osaisko joku auttaa?
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
edit: bugi taitaa olla. Olin viime yönä FB clientillä onlinessa kuulemma..
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sähköpostiin nuo ilmoitukset tulevat ainakin heti, tekstareista en valitettavasti osaa sanoa.E-W kirjoitti:Oletteko saaneet Facebookin Login Approvals -toiminnon toimivaan luotettavasti? Minulle vahvistustekstarit tulevat aika ajoin, mutta sen verran randomisti, ettei ko. palvelua oikein voi valitettavasti käyttää. Pitäisi olla samanlainen appi kuin Googlella (eli Google Authenticator).
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Joo, niin minulla sähköpostiin. Tarkoituksena olisi kuitenkin saada Googlen tapaan vahvistuskoodi ennen kuin pystyy kirjautumaan uudelta koneelta.Anniel kirjoitti:Sähköpostiin nuo ilmoitukset tulevat ainakin heti, tekstareista en valitettavasti osaa sanoa.E-W kirjoitti:Oletteko saaneet Facebookin Login Approvals -toiminnon toimivaan luotettavasti? Minulle vahvistustekstarit tulevat aika ajoin, mutta sen verran randomisti, ettei ko. palvelua oikein voi valitettavasti käyttää. Pitäisi olla samanlainen appi kuin Googlella (eli Google Authenticator).
Compaq Prolinea 4/33.
-
-
Viesti Kirjoittaja iKirsikka »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nyt eilen vain tänään, kun appsin kautta päivitin tuon fb:n, niin mulla ei puhelin käännä fb sivua vaakaan ollenkaan. Onko tilanteelle tehtävissä jotain? Ihan vammasta käyttää puhelinta pystyssä kyseisessä(kin) paikassa.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja iKirsikka »

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka