Haluan ostaa OS 10.5 Leopard käyttiksen.
tarjoa.
O: OS X Leopard
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: OS X Leopard
Viesti Kirjoittaja santalahti »
Viimeksi muokannut santalahti, 7.11.2011 klo 13.05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Re: O: OS X Leopard
Viesti Kirjoittaja vinile »
kaikille Leopardia metsastaville:
soita apple-tukin puhelin numeroon 080096162 ja tila oman Leopardin hintaan nion 21euroa sis posttikulut, näin minä tein, viikon kesti ja paketti saapui Irlannista
mulle myös sanottin että huutokaupoista sitä vain enään on ja jossain Amazonissa ihan poskettomin hintoihin, ei ollut totta!
ja niistä käytetyistä oma koneesi ei vältämättä tykkä
soita apple-tukin puhelin numeroon 080096162 ja tila oman Leopardin hintaan nion 21euroa sis posttikulut, näin minä tein, viikon kesti ja paketti saapui Irlannista
mulle myös sanottin että huutokaupoista sitä vain enään on ja jossain Amazonissa ihan poskettomin hintoihin, ei ollut totta!
ja niistä käytetyistä oma koneesi ei vältämättä tykkä
Viimeksi muokannut vinile, 18.11.2011 klo 12.52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tapio Onnela »
Tämä ei valitettavasti enää onnistunut. Olen metsästänyt sitä kirottua 10.5 käyttistä myös, sillä ostin joululahjaksi kaksikin iPodia, joiden käyttöön vaaditaan iTunes 10, joka puolestaan ei toimi 10.4. systeemissä ja molemmat koneet joihin yritin iTunesi 10. asentaa ovat vanhempia G4 ja G5 prosessorin koneita. Aika törkeää politiikka Applelta.vinile kirjoitti:kaikille Leopardia metsastaville:
soita apple-tukin puhelin numeroon 080096162 ja tila oman Leopardin hintaan nion 21euroa sis posttikulut, näin minä tein, viikon kesti ja paketti saapui Irlannista mulle myös sanottin että huutokaupoista sitä vain enään on ja jossain Amazonissa ihan poskettomin hintoihin, ei ollut totta! ja niistä käytetyistä oma koneesi ei vältämättä tykkä
-
Viesti Kirjoittaja Lankku »
Mikä kone? Onko Intel-ropsutin? Tietääkseni 10.5. vaatii jo Intelin, tai muuten on edessä kikkailua = asentaa 10.5. Intel-pohjaiseen koneeseen ja siirtää systeemin sisältävä kovalevy vanhempaan ei-Intel-koneeseen. Toimii miten on toimiakseen. 10.5.- 10.6. -levyjä pyörii satunnaisesti foorumilla mutta pyytävät näköjään aika kovaa hintaa...
Olen itse saikannut ihan noiden samojen päivitysongelmien kanssa.
Olen itse saikannut ihan noiden samojen päivitysongelmien kanssa.
iMac Alu 24" 2.4 GHz 4 GB RAM
MacBook White 13,3" 2.2 GHz 4 GB RAM
iPod Nano 4 Gt
MacBook White 13,3" 2.2 GHz 4 GB RAM
iPod Nano 4 Gt
-
Viesti Kirjoittaja Tapio Onnela »
Sain sitten kuitenkin käsiini sen 10.5. Leopardin, joka siis on viimeinen käyttis ei-Intel prosessorille. Asensin sen G5 iMacciin, jossa se toimii ihan hyvin. Pitäisi toimia vielä myös G4 prosessorien kanssa, mutta sitä en ole vielä kokeillut. Latailin hädissäni jopa torrentteina tuota 10.5. käyttistä, mutta onneksi ei tarvinnut edes kokeilla sen toimivuutta, olis tainnut tulla ongelmia.
Kummallista toimintaa Applelta, kun edes rahalla ei saa vanhempaa käyttöjärjestelmää, jotta iPodit toimisi vanhemmissakin koneissa. Ei kuitenkaan kaikilla ole varaa ostaa aina uusimpia laitteita kun vanhatkin vielä toimii ihan hyvin kuten vaikkapa tämä 2005 ostettu iMac G5.
Kummallista toimintaa Applelta, kun edes rahalla ei saa vanhempaa käyttöjärjestelmää, jotta iPodit toimisi vanhemmissakin koneissa. Ei kuitenkaan kaikilla ole varaa ostaa aina uusimpia laitteita kun vanhatkin vielä toimii ihan hyvin kuten vaikkapa tämä 2005 ostettu iMac G5.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka