hatey kirjoitti:Sitten sinun pitää vaihtaa tuo Fredin kuva avattarestasi Yul Brunneriksi.Anghorn kirjoitti:Ajoin pääni kaliuks.

Viesti Kirjoittaja Anghorn »
hatey kirjoitti:Sitten sinun pitää vaihtaa tuo Fredin kuva avattarestasi Yul Brunneriksi.Anghorn kirjoitti:Ajoin pääni kaliuks.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sen siitä saa kun alkaa pitkin foorumia tölviä ylläpitoon kuuluvaa hyväntahtoista ja idearikasta ihmistä!KunkkuJ kirjoitti:Sen siitä sitten saa, kun erehtyy hakemaan täältä vertaistukea vaikeille päätöksille.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Myös kansantanssi ja se toinen?amanita kirjoitti:Ketjun aiheen tiimoilta ei ole mitään kerrottavaa, tähän ikään saavuttua on kaikki tullut tehtyä jo kerran... 8)
Suhtaudun asioihin joskus hieman suurpiirteisesti, jopa sanan "kaikki" merkitykseenkin...kiinnostavimmat asiat olen tietenkin pannut järjestykseen, ja niitä harrastan kernaasti mahdollisimman usein ja aiheeseen innokkaasti paneutuen.Lare kirjoitti:Myös kansantanssi ja se toinen?amanita kirjoitti:Ketjun aiheen tiimoilta ei ole mitään kerrottavaa, tähän ikään saavuttua on kaikki tullut tehtyä jo kerran... 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tuntui varmasti hurjalle? Kun on tottunut siihen vakioon skootteriin..tuomaril kirjoitti:Menin kaverin kanssa mopolla 80 km/h. 8)
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Rajotin vaan otettu pois. Muuten ihan vakio.vinouma kirjoitti:Taisi olla hieman viritelty malli?![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä olen ajanut Škoda kombilla 5 km/h päin betonipylvästä. Mieti millaista sellaisella autolla on ajaa yli 25 km/h, jos ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa, että noin hitaassa vauhdissakin tulee osumia.KunkkuJ kirjoitti:Minä olen ajanut bemarimopolla matkavarusteissa (laukut täynnä tavaraa) navigaattoriin jääneen lukeman mukaan 246km/h. Ei se nyt mitenkään niin hurjalta tuntunut. Jos 80km/h tuntuu hurjalta, mopossa täytyy olla jotain pahasti pielessä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Poliisia karkuun, koska laukut olivat täynnä kamaa?KunkkuJ kirjoitti:Minä olen ajanut bemarimopolla matkavarusteissa (laukut täynnä tavaraa) navigaattoriin jääneen lukeman mukaan 246km/h.
En vastaa tuohon julkisesti, enkä vapaaehtoisesti.Lare kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Poliisia karkuun, koska laukut olivat täynnä kamaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »