Kirjoittaja mahtaa olla ylpeä siitä ärsytyksestä minkä pystyy muille aiheuttamaanvinouma kirjoitti:http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f ... gs-901567/
Ensimmäinen viesti. Voi itku!![]()
/V

Viesti Kirjoittaja app13 »
Kirjoittaja mahtaa olla ylpeä siitä ärsytyksestä minkä pystyy muille aiheuttamaanvinouma kirjoitti:http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f ... gs-901567/
Ensimmäinen viesti. Voi itku!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Miklu »
En voinut vastustaa kiusausta. 8) Mikäs tässä menikään pieleen?Juh0` kirjoitti:Miksi Mikkeliläinen runkkasi Joensuulaisen baarin edessä? Koska portsari oli sanonut "Sie menet ulos"
Viesti Kirjoittaja darthmother »
"menet" tulisi olla määt? jolloin vitsistä katoaa pointtiMiklu kirjoitti:Lainattu vitsiketjusta:En voinut vastustaa kiusausta. 8) Mikäs tässä menikään pieleen?Juh0` kirjoitti:Miksi Mikkeliläinen runkkasi Joensuulaisen baarin edessä? Koska portsari oli sanonut "Sie menet ulos"
Viesti Kirjoittaja Lare »
"Meet". Ja pointti menee siinäkin.darthmother kirjoitti:"menet" tulisi olla määt? jolloin vitsistä katoaa pointtiMiklu kirjoitti:En voinut vastustaa kiusausta. 8) Mikäs tässä menikään pieleen?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Olen sanaton.iPadi kirjoitti:Himottaisi hommata Final Cut Pro X. Tosin on niin kallis (minulle), että jää App Storen palvelimelle. Kai mulle tässä FCP7kassa riittää hauskanpitoa.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No miten se muka sitten pitäisi olla?mercury kirjoitti:Olen sanaton.iPadi kirjoitti:Himottaisi hommata Final Cut Pro X. Tosin on niin kallis (minulle), että jää App Storen palvelimelle. Kai mulle tässä FCP7kassa riittää hauskanpitoa.
FCP7:ssäiPadi kirjoitti:No miten se muka sitten pitäisi olla?mercury kirjoitti:Olen sanaton.iPadi kirjoitti:Himottaisi hommata Final Cut Pro X. Tosin on niin kallis (minulle), että jää App Storen palvelimelle. Kai mulle tässä FCP7kassa riittää hauskanpitoa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
FCP7:ssäiPadi kirjoitti:No miten se muka sitten pitäisi olla?mercury kirjoitti:Olen sanaton.iPadi kirjoitti:Himottaisi hommata Final Cut Pro X. Tosin on niin kallis (minulle), että jää App Storen palvelimelle. Kai mulle tässä FCP7kassa riittää hauskanpitoa.
Mielestäni tuo on jotenkin vastemielisen näköistä/hankala lukea. No en tiedä. Harkitsen tuon kirjoittamista oikein, kun äidinkielen opettajani opettaa tuon minulle.amanita kirjoitti:FCP7:ssäiPadi kirjoitti:No miten se muka sitten pitäisi olla?mercury kirjoitti:Olen sanaton.iPadi kirjoitti:Himottaisi hommata Final Cut Pro X. Tosin on niin kallis (minulle), että jää App Storen palvelimelle. Kai mulle tässä FCP7kassa riittää hauskanpitoa.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Ootko ala-asteella?iPadi kirjoitti:Harkitsen tuon kirjoittamista oikein, kun äidinkielen opettajani opettaa tuon minulle.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mulle jäi vähän hämäräksi tuon tarkoitus.iPadi kirjoitti: FCP7kassa
En. Eikä ala-asteella edes opetettu tuollaista (ainakaan minun koulussani).richidi kirjoitti:Ootko ala-asteella?iPadi kirjoitti:Harkitsen tuon kirjoittamista oikein, kun äidinkielen opettajani opettaa tuon minulle.
Final Cut Pro seiskassaManiMicci kirjoitti:Mulle jäi vähän hämäräksi tuon tarkoitus.iPadi kirjoitti: FCP7kassa
Final Cut Pro Sevenkassa?
Final Cut Pro seitsemänkassa?
Final Cut Pro seiskakassa?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Rekisteröidyssä?Kain kirjoitti:Parisuhteessa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Muistin, että täällä oli Homppulaisten perhetapahtumia-ketju ja laitoin sen hakuun.Tauvo kirjoitti:Rekisteröidyssä?Kain kirjoitti:Parisuhteessa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuosta tuli mieleen Jacky makupalan keksijä: Jaakkima KupalaJamac kirjoitti:Hmm.. Luulinko vai luu linko?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
hei jätkät oikeesti! Kysyttiin JÄRKEVÄÄ vaihtoehtoa iTunekselle!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos Amaa ahdistaa kaiJutin niin mua ärsyttää toi retro-sanan väärinkäyttö. Retrohan tarkoittaa vanhan tavaran hengessä tai tyylillä tehtyä uutta tuotetta. Vintage tai antiikki on sitten sitä aitoa.Touho kirjoitti:Enivei, piristävän retrohenkistä keittiötarpeistoa hätsällä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
^Tässä taas huomaamme miten poikkeus vahvistaa säännön, jotkut vaan keloutuu.KunkkuJ kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Myös vanhat ihmiset ovat usein kauniita. Ja mikäs voisi olla lähempänä täydellistä, kuin alkujaankin fiksu ihminen, josta aika on hionut särmät pois ja antanut tilalle näkökulmaa, viisautta ja tyyneyttä kohdata kaikki eteen tuleva.