Vähän liian vähän. Tarkoitus olisi yhdellä munuaisella sen 2400€ ainakin.KunkkuJ kirjoitti:Otto tarjoaa 10€/kg!Aadee kirjoitti:Missä voisi myydä munuaisensa helposti ja nopeasti käteistä vastaan, olisiko kellään tietoa.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Vähän liian vähän. Tarkoitus olisi yhdellä munuaisella sen 2400€ ainakin.KunkkuJ kirjoitti:Otto tarjoaa 10€/kg!Aadee kirjoitti:Missä voisi myydä munuaisensa helposti ja nopeasti käteistä vastaan, olisiko kellään tietoa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?Aadee kirjoitti:Makselin laskuja.Kannatti olla vissiin koko syyslomatöissä kun jäi laskujen jälkeen 50€.
Pitäisi vaan ostaa piirtopöytä, mutta kun ei rahaa ole. Missä voisi myydä munuaisensa helposti ja nopeasti käteistä vastaan, olisiko kellään tietoa.
Ei huono idea sinänsä.Kain kirjoitti:Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?Aadee kirjoitti:Makselin laskuja.Kannatti olla vissiin koko syyslomatöissä kun jäi laskujen jälkeen 50€.
Pitäisi vaan ostaa piirtopöytä, mutta kun ei rahaa ole. Missä voisi myydä munuaisensa helposti ja nopeasti käteistä vastaan, olisiko kellään tietoa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt biologian tunneilla takaisin kipin kapin! Tiedät varmasti, että Aadee on mies?Kain kirjoitti: Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?
Siinä toinen tohelo! Ei se, että jalkovälissä on munat, tarkoita sitä, että sieltä löytyisi myös munasoluja. Pikemminkin päin vastoin.Aadee kirjoitti: Ei huono idea sinänsä.Paljonkohan siinä tienaisi.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mitäs sitten? Miehillähän ne munat on?KunkkuJ kirjoitti:Nyt biologian tunneilla takaisin kipin kapin! Tiedät varmasti, että Aadee on mies?Kain kirjoitti: Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?
No sinä kieltämättä näytät nykyään siltä, kuin olisit kehittynyt miehen munasolusta.Tauvo kirjoitti:Mitäs sitten? Miehillähän ne munat on?
Olenkin osittain nestemäinen. Pikkuhiljaa palautumassa kohti alkuperäistä koostumustani...KunkkuJ kirjoitti:No sinä kieltämättä näytät nykyään siltä, kuin olisit kehittynyt miehen munasolusta.Tauvo kirjoitti:Mitäs sitten? Miehillähän ne munat on?
Olet siis ns. vetäytymässä kuoreesi?Tauvo kirjoitti:Olenkin osittain nestemäinen. Pikkuhiljaa palautumassa kohti alkuperäistä koostumustani...
Totta, varsinkin kun vissiin munasolun luovutuksesta voi tienata joku 700€/kerta. On se julmaa, kun ei mies kykene tuollaisiin tienauskeinoihin.KunkkuJ kirjoitti:Siinä toinen tohelo! Ei se, että jalkovälissä on munat, tarkoita sitä, että sieltä löytyisi myös munasoluja. Pikemminkin päin vastoin.Aadee kirjoitti: Ei huono idea sinänsä.Paljonkohan siinä tienaisi.
Eikös sulla ole tyttöystävä? Lainaat häneltä muutaman munasolun. Ei se mitään huomaa.Aadee kirjoitti:
Totta, varsinkin kun vissiin munasolun luovutuksesta voi tienata joku 700€/kerta. On se julmaa, kun ei mies kykene tuollaisiin tienauskeinoihin.Suomi on epätasa-arvon maa.
Tällä hetkellä tuntuu siltä. Silmäpussit alkaa olemaan jo sellaiset, ettei näe niitä toisia pusseja. Taitaa olla parempi vaan yrittää nukkua. Ihan viimeisillä voimilla vielä tämä viikko ja sitten voi miettiä mihin se syksy meni...KunkkuJ kirjoitti:Olet siis ns. vetäytymässä kuoreesi?Tauvo kirjoitti:Olenkin osittain nestemäinen. Pikkuhiljaa palautumassa kohti alkuperäistä koostumustani...
No, tässä ois yksi jobi, mihinkä sinäkin pystyt letkuines.Aadee kirjoitti:Totta, varsinkin kun vissiin munasolun luovutuksesta voi tienata joku 700€/kerta. On se julmaa, kun ei mies kykene tuollaisiin tienauskeinoihin.KunkkuJ kirjoitti:Siinä toinen tohelo! Ei se, että jalkovälissä on munat, tarkoita sitä, että sieltä löytyisi myös munasoluja. Pikemminkin päin vastoin.Aadee kirjoitti: Ei huono idea sinänsä.Paljonkohan siinä tienaisi.
Suomi on epätasa-arvon maa.
Kauhea hiki tuollaisessa tulee vaan... Ja siivoaminen... Esineet ja huonekalut hajoaa jne...Kain kirjoitti:No, tässä ois yksi jobi, mihinkä sinäkin pystyt letkuines.Aadee kirjoitti:Totta, varsinkin kun vissiin munasolun luovutuksesta voi tienata joku 700€/kerta. On se julmaa, kun ei mies kykene tuollaisiin tienauskeinoihin.KunkkuJ kirjoitti:Siinä toinen tohelo! Ei se, että jalkovälissä on munat, tarkoita sitä, että sieltä löytyisi myös munasoluja. Pikemminkin päin vastoin.Aadee kirjoitti: Ei huono idea sinänsä.Paljonkohan siinä tienaisi.
Suomi on epätasa-arvon maa.
KunkkuJ kirjoitti:Nyt biologian tunneilla takaisin kipin kapin! Tiedät varmasti, että Aadee on mies?Kain kirjoitti: Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?
KunkkuJ ei vissiin ole käynyt Albaniassa, jossa naiset ovat kovin karvaisia ja viiksekkäitä.Kain kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Nyt biologian tunneilla takaisin kipin kapin! Tiedät varmasti, että Aadee on mies?Kain kirjoitti: Eikö olisi helpompaa tapa tienata kuukausittain, että myyt oman munasolusi geenitutkimuksiin?En usko, että Aadee on mies.
Tarvitsen vähän miehekkäämpiä todisteita siitä.
Väärin. Tuossa pari kuvaa todisteeksi:Aadee kirjoitti: KunkkuJ ei vissiin ole käynyt Albaniassa, jossa naiset ovat kovin karvaisia ja viiksekkäitä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Tossu.Erño kirjoitti:Tulin kaupasta. Kämppis järjesteli jääkaappia, pudotti kaljapullon lattialle ja sehän särkyi. Kämppis lähti treeneihin, joihin, itse en sattuneesta syystä voi lähteä, ja tokaisi minulle, että siivoa tuo. FFFUUUuuuu! Minä siis jalkavammaisena konttailin lattialla siivoilemassa kaljaläiskää ja lasinsiruja.
Tuohan on vielä pientä.Erño kirjoitti:Tulin kaupasta. Kämppis järjesteli jääkaappia, pudotti kaljapullon lattialle ja sehän särkyi. Kämppis lähti treeneihin, joihin, itse en sattuneesta syystä voi lähteä, ja tokaisi minulle, että siivoa tuo. FFFUUUuuuu! Minä siis jalkavammaisena konttailin lattialla siivoilemassa kaljaläiskää ja lasinsiruja.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Erño kirjoitti:Tulin kaupasta. Kämppis järjesteli jääkaappia, pudotti kaljapullon lattialle ja sehän särkyi. Kämppis lähti treeneihin, joihin, itse en sattuneesta syystä voi lähteä, ja tokaisi minulle, että siivoa tuo. FFFUUUuuuu! Minä siis jalkavammaisena konttailin lattialla siivoilemassa kaljaläiskää ja lasinsiruja.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Erño kirjoitti:...Minä siis jalkavammaisena konttailin lattialla siivoilemassa kaljaläiskää ja lasinsiruja.![]()
V!tut. Muuten en olis tuohon hommaan ryhtynyt, mutta reenit on aina reenit. Kämppis tekee ruuan, tiskaa ja vaihtaa kissanhiekat tänään. Minä makaan sängyllä polvi jääpussissa, ainakin töihin lähtöön asti.The raconteur kirjoitti:Tossu.Erño kirjoitti:Tulin kaupasta. Kämppis järjesteli jääkaappia, pudotti kaljapullon lattialle ja sehän särkyi. Kämppis lähti treeneihin, joihin, itse en sattuneesta syystä voi lähteä, ja tokaisi minulle, että siivoa tuo. FFFUUUuuuu! Minä siis jalkavammaisena konttailin lattialla siivoilemassa kaljaläiskää ja lasinsiruja.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Onko tämä Erno nainen? Puhuu ainakin siten. Jos mies pieksää, niin "oli se kiva joskus kuitenkin".Erño kirjoitti:V!tut. Muuten en olis tuohon hommaan ryhtynyt, mutta reenit on aina reenit. Kämppis tekee ruuan, tiskaa ja vaihtaa kissanhiekat tänään. Minä makaan sängyllä polvi jääpussissa, ainakin töihin lähtöön asti.
En. Yritä ymmärtää, että treeni on pyhä asia. Pitää tuo kämppis päästää treenaamaan. Parin viikon päästä lähdetään kisaamaan, joten pitää olla iskussa.Lare kirjoitti:Onko tämä Erno nainen? Puhuu ainakin siten. Jos mies pieksää, niin "oli se kiva joskus kuitenkin".Erño kirjoitti:V!tut. Muuten en olis tuohon hommaan ryhtynyt, mutta reenit on aina reenit. Kämppis tekee ruuan, tiskaa ja vaihtaa kissanhiekat tänään. Minä makaan sängyllä polvi jääpussissa, ainakin töihin lähtöön asti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tunnutte treenaavan oikein tosissaan. Kämppiksellä ainakin tuntuu olevan rajut mentaaliharjoitukset viikonloppuisin, joissa varmaankin käydään suorituksia läpi. Moderaattoriainesta suorastaan. Itse joudun viikonloppuna lähtemään huonekaluostoksille emnnän seuraksi. Iskussa pitää silloin olla minunkin.Erño kirjoitti:En. Yritä ymmärtää, että treeni on pyhä asia. Pitää tuo kämppis päästää treenaamaan. Parin viikon päästä lähdetään kisaamaan, joten pitää olla iskussa.