![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Paitti kahveeta ensteks. Hörps.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei korjaa. Mutta yritetään...Kain kirjoitti:Huomenia,
Tuli valvottua viime yö pari tuntia pidempään kuin oli tarkoitus.
Iso kuppi mokkaa korjaa senkin asian pois päiväjärjestyksestä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kuule, kokeiltaiskos tänä iltana ihan sillai havaintoesityksenä, miten tuo onnistuu? Vielä ehtisin hyvin sinne illaksi...amanita kirjoitti: Ihme jengiä, kun ei uni maistu. Illalla pitää vaan irrotella kaikki kireet piuhat päästä, tehdä vaikka pieni kierros ulkosalla ja sytyttää sitten kyntsyjä palamaan, mukavaa rauhallista musaa tai joku gangsteriton leffa liikkeelle. Ehtoo kun siittä etenee, alkaa mukavasti raukasta, eikuvvaan petiin ja unten maille. Eikös olekin helppoa?
Äläkä laitakkaan, kun Kunkun kääreet syttyy palamaan.KunkkuJ kirjoitti:Kuule, kokeiltaiskos tänä iltana ihan sillai havaintoesityksenä, miten tuo onnistuu? Vielä ehtisin hyvin sinne illaksi...amanita kirjoitti: Ihme jengiä, kun ei uni maistu. Illalla pitää vaan irrotella kaikki kireet piuhat päästä, tehdä vaikka pieni kierros ulkosalla ja sytyttää sitten kyntsyjä palamaan, mukavaa rauhallista musaa tai joku gangsteriton leffa liikkeelle. Ehtoo kun siittä etenee, alkaa mukavasti raukasta, eikuvvaan petiin ja unten maille. Eikös olekin helppoa?
PS. Kynttilöitä sinä et kyllä tarvi, jos minä olen siellä.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikael K. kirjoitti:Täällähän on hilpeä tunnelma siinä missä Svängilläkin.
No tuossahan on oivaa iltamusaa noille öisille ikiliikkujille. Jos tuohon jytkeettömyyteen ei nukahda, ei sitten mihinkään.Mikael K. kirjoitti:Täällähän on hilpeä tunnelma siinä missä Svängilläkin. Vai luenko vain liikaa rivien välistä rivien sijaan? Joka tapauksessa kahvi piristää päivää. Muistakaa paloturvallisuus.
Minä puolestani en kaipaa vanhaa tavaraa kotiooni nykyistä enempää, jotta pysy siellä omassa kotimuseossasi heiluttelemassa iltaisin käärinliinojasi vaikkapa tuon Míksun linkittämän ääntelyn tahdissa.KunkkuJ kirjoitti: Kuule, kokeiltaiskos tänä iltana ihan sillai havaintoesityksenä, miten tuo onnistuu? Vielä ehtisin hyvin sinne illaksi...
PS. Kynttilöitä sinä et kyllä tarvi, jos minä olen siellä.
Muista sinä tyttö kuule, että ylpeys käy lankeemuksen edellä! Vielä jonakin päivänä tajuat, mitä olet menettänyt...amanita kirjoitti: Minä puolestani en kaipaa vanhaa tavaraa kotiooni nykyistä enempää, jotta pysy siellä omassa kotimuseossasi heiluttelemassa iltaisin käärinliinojasi vaikkapa tuon Míksun linkittämän ääntelyn tahdissa.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuo tunne on minulle todellakin tuttu. Liikaa hommia yhdelle päivälle ja sehän ei ole alkuunkaan hyvä juttu. Postissa pitäisi kohta käydä, mutta juodaan sitä ennen kaakaota ja otetaan päikkärit. Toisaalta minähän heräsin 15.30 ja sen jälkeen ei ole nukuttu.Peitsamo kirjoitti:Sumppi vedetty ja kohta varmaan pitäisi lähteä kauppaankin. Liikaa asioita tehdä yhdelle aamulle