Moi,
Bongasin tälläisen tuotteen kun Padlette, iPad kahva http://www.greensens.fi, onko kellään kokemuksia? Jenkkien kokemukset Amazonissa pääasiassa hyviä, mutta onko kellään täällä vielä Padlettea?
Ei paha hinta jos tekee mitä lupaa
/mm
Padlette iPad handle -kokemuksia?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Padlette iPad handle -kokemuksia?
Viesti Kirjoittaja MikroMikko »
-
Re: Padlette iPad handle -kokemuksia?
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Ei ole omassa omistuksessa, mutta tuollaista nopeasti kokeilleena vaikuttaa kyllä toimivalta vehkeeltä.
-
Viesti Kirjoittaja Pegre »
Hei, Vaimoni toimii maahantuojana, Suomi + Pohjoismaat täööe Padlette:lle.
Aivan loistava värkki vaikka itse sanommekin. En tulisi enään mitenkään toimeen ilman sitä, ollut nyt yli puoli vuotta käytössä. Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa Humac tai Varimport (Hki, Tku, Tre) ja Core Lifestyle Lappeenrannassa!
Tai maahantuojan verkkokauppa www.greensens.fi
Mutta siis vaikka hieman puolueellinen olenkin, niin aivan rehellisesti voi sanoa että tekee sen minkä lupaa ja enemmänkin!
/g![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aivan loistava värkki vaikka itse sanommekin. En tulisi enään mitenkään toimeen ilman sitä, ollut nyt yli puoli vuotta käytössä. Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa Humac tai Varimport (Hki, Tku, Tre) ja Core Lifestyle Lappeenrannassa!
Tai maahantuojan verkkokauppa www.greensens.fi
Mutta siis vaikka hieman puolueellinen olenkin, niin aivan rehellisesti voi sanoa että tekee sen minkä lupaa ja enemmänkin!
/g
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Miten tuo skulaa Smart Coverin kanssa?
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
On kyllä niin typerän näköinen viritys että ei voi kuin ihmetellä jos joku oikeasti tuollaista viitsii käyttää. 

-
@mäksä, toimii ihan ok SmartCoverin kanssa, varsinkin jos tekee niin että ottaa Padletten pois kun sulkee (tai avaa) Coverin, silloin suojaa myös Padin takaosaa. Ja kun se on päällä (coveri auki, esim taitettuna taakse) niin suojaa lasia jos vaikka laskee pöydälle lasi alaspän (jotkut laskee:)
@nokiastream, nii, mun mielestä ihan hauskan näköinen (ja värinen, mulla vihree) iPadissa, ja ennenkaikkea tekee iPadista helpon ja turvallisen käsitellä... Mutta ajelee jengi typerännäköisillä autoillakin, jonkun mielestä ainakin
. Millainen puhelin slla on?
Anyway, kantsii käydä tsekkaamassa livenä vaikka Humac:issa tai Varimport:issa (Turku, Tampere, Helsinki) ja kohta varmaan muitakin (esim. Androidit) Tabletteja myyvissä kaupoissa.
/pete
@nokiastream, nii, mun mielestä ihan hauskan näköinen (ja värinen, mulla vihree) iPadissa, ja ennenkaikkea tekee iPadista helpon ja turvallisen käsitellä... Mutta ajelee jengi typerännäköisillä autoillakin, jonkun mielestä ainakin

Anyway, kantsii käydä tsekkaamassa livenä vaikka Humac:issa tai Varimport:issa (Turku, Tampere, Helsinki) ja kohta varmaan muitakin (esim. Androidit) Tabletteja myyvissä kaupoissa.
/pete
-
Testissä Padlette – ja iPad pysyy hyppysissä via @macmaa http://macmaa.com/2011/11/23/testissa-p ... yppysissa/
-
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
Gelaskinsin tarrat maksaa saman verran, näyttää ehkä jonkun mielestä fiksummalta ja ajaa ainakin näilläl kourilla saman asian. (tarpeeksi grippiä iPad2:een)
-emmäosaasanoamitään-
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka