Älä kuvittelekaan, että uuden kuvan saisit. Keksisit siitäkin jonkun tekosyyn, miksi se ei kelpaisi.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Tuosta taitaa riittää teidän suurperheeseen jokaiselle oma laite?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Sukulaisnaperot kiittävät kyläillessään, joten vastaus on: Kyllä. Minulla ei ole telkkaria, joten tuo iMac on lähinnä sen korvike ja muutoinkin viihdekeskus, MB on vanha ja virtavammainen, toimii vain piuhan päässä, nököttää varikolla varakoneena vanhan Amilon kanssa.
Minnuu himottaa kovasti isompi iMac, ja joskus sen vielä ostankin, mikäli Apple ei tuuppaa tyrkylle ihan uudenlaista telkkua, jossa olisi yksissä kuorissa telkku ja tietsikka, ja ties mitä muutakin.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ja jätkä vielä ihmettelee, ettei ole päässyt modeksi!
Niin mutta.... kun se oli vain väliaikainen tilanne... oli minulla ennen... tai siis...Äh!
No nyt on joka tapauksessa Air ja Pro ja Time Capsule ja näppis ja kosketuslevy ja vanhempi näppäimistä ja hiiri (jolla ei tee yhtään mitään) ja... ja...
Että kelpaanko jo modeksi?
Minä, mutta on parempi etten pääse. Jossain vaiheessa joku kirjoittaisi, että "kaverina M.P.T on mukava, mutta modena täysi pissipää" Mistähän saisi toisen Shufflen itselleen, että voisi kuunnella töissä musiikkia katkotta. Radio pätkii näissä olosuhteissa. Peltoreihin saisi tuon Shufflen hyvin kiinni klipsillä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
MacBook Air 13" (tänään hankittu uus ihanuus )
Mac Mini Late 2009 (hankittu 2010)
MacBook 13" 2008
iPhone 4 Black
iPhone 4S White
iPod nano 6th generation, 2kpl
iPod nano 3rd generation
Tossa taitaa kaikki toistaiseksi olla..
Nyt olisi pikkuhiljaa aika hankkia uusi tietokone, eli tänä keväänä kun ilmestyy uusi iMac niin löytää tiensä tähän ketjuun
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
arttula kirjoitti:Niin, tuohon listaan pitää nyt lisätä vielä yksi MacMini. Eli 3 x MacMini
Ei yhtään Mac Proota? Harrastelija!