Onhan tuo noita yhtiä kuuluisimpia viimeisiä sanoja.KunkkuJ kirjoitti:Tiedätkö, että leikit tulella? Olemassa olosi täällä hompussa on parhaillaan vaakalaudalla.richidi kirjoitti:Kaijuttimet

Viesti Kirjoittaja richidi »
Onhan tuo noita yhtiä kuuluisimpia viimeisiä sanoja.KunkkuJ kirjoitti:Tiedätkö, että leikit tulella? Olemassa olosi täällä hompussa on parhaillaan vaakalaudalla.richidi kirjoitti:Kaijuttimet
Viesti Kirjoittaja app13 »
Ehdotan Homppuun uutta sääntöä: sanan kaiutin väärin kirjoittamisesta ikuinen bänni.richidi kirjoitti:Kaijuttimet
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Ehdotan uskovaisille ikibannia.app13 kirjoitti: Ehdotan Homppuun uutta sääntöä: sanan kaiutin väärin kirjoittamisesta ikuinen bänni.
Uskontokeskustelun lopettamista kehotettiin jo aiemmin. Jatkamisesta saat varoituksen.The raconteur kirjoitti:Ehdotan uskovaisille ikibannia.app13 kirjoitti: Ehdotan Homppuun uutta sääntöä: sanan kaiutin väärin kirjoittamisesta ikuinen bänni.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja hipics »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Siri Maciinapp13 kirjoitti:Siri iPad kakkoseentuomaril kirjoitti:Siri iPhone neloseen. 8)
Siri PC..... tai ei mitääniPadi kirjoitti:Siri Maciinapp13 kirjoitti:Siri iPad kakkoseentuomaril kirjoitti:Siri iPhone neloseen. 8)
Viesti Kirjoittaja richidi »
Siiri…app13 kirjoitti:Siri PC..... tai ei mitääniPadi kirjoitti:Siri Maciinapp13 kirjoitti:Siri iPad kakkoseentuomaril kirjoitti:Siri iPhone neloseen. 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja janosh »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mikä tekee tästä bion? Sekö, että siinä poltetaan teollisesti tuotettua alkoholia, joka on valmistettu maissista, jota kasvatetaan toisella puolella maapalloa alueella, jolta sademetsä on hakattu matalaksi? 2000-luvun kitschiä nämä spriitakat.jjari kirjoitti:Biotakka
Ihan sama miksi sitä kutsutaan. Ei ole mun keksimä nimi. Tuollaisen haluaisin kuitenkin.Maza kirjoitti:Mikä tekee tästä bion? Sekö, että siinä poltetaan teollisesti tuotettua alkoholia, joka on valmistettu maissista, jota kasvatetaan toisella puolella maapalloa alueella, jolta sademetsä on hakattu matalaksi? 2000-luvun kitschiä nämä spriitakat.jjari kirjoitti:Biotakka
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Oletko itse ottanut kuvan? Tossa on kaikki ne jutut mille nauraa aina kaupassa, "Jakorasia" ja "Hehe, 420". Voittoa!Tauvo kirjoitti:no mulla varmaan tuollainen sitten...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh.. Ei ole itse otettu. En muista tuliko aikanaan joltain kaverilta mailiini, vai mistä lie. Onneksi kuitenkin säästin sen...valokalle kirjoitti:Oletko itse ottanut kuvan? Tossa on kaikki ne jutut mille nauraa aina kaupassa, "Jakorasia" ja "Hehe, 420". Voittoa!Tauvo kirjoitti:no mulla varmaan tuollainen sitten...
Tee pahvista uudet. Minä joskus tein pahvisia rekisterilappuja joihinkin rihvanoihin, joissa ei ollut niitä peltisiä. Ne peltiset olisi tulleet niin kalliiksi, kun katsastussetä olisi halunnut jotain ihmeellisiä remontreja tehtäväksi. Halvempia oli ne pahvilaput.janosh kirjoitti:Rekisterikilvet autoon... Mä en ymmärrä, eiks valtio vois ostaa poliiseille tarpeeks kilpiä, ettei niitten tartteis repii niitä irti viattomien sivullisten kaaroista?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitä tuollaisella edes tekee? Käyttötarkoitus on minulle ihan vieras. Ymmärtäisin, jos tahtoisi kunnon uunin. Eihän biotakka edes lämmitä. Itse tahtoisin isomman uunin.jjari kirjoitti:Ihan sama miksi sitä kutsutaan. Ei ole mun keksimä nimi. Tuollaisen haluaisin kuitenkin.Maza kirjoitti:Mikä tekee tästä bion? Sekö, että siinä poltetaan teollisesti tuotettua alkoholia, joka on valmistettu maissista, jota kasvatetaan toisella puolella maapalloa alueella, jolta sademetsä on hakattu matalaksi? 2000-luvun kitschiä nämä spriitakat.jjari kirjoitti:Biotakka
Ei tänne 55m2 kerrostalokaksioon oikein kunnon uunia helpolla saa. Toi ois vähän niinku sisustuselementti ilman mitään muuta funktiota.M.P.T kirjoitti:Mitä tuollaisella edes tekee? Käyttötarkoitus on minulle ihan vieras. Ymmärtäisin, jos tahtoisi kunnon uunin. Eihän biotakka edes lämmitä. Itse tahtoisin isomman uunin.jjari kirjoitti:Ihan sama miksi sitä kutsutaan. Ei ole mun keksimä nimi. Tuollaisen haluaisin kuitenkin.Maza kirjoitti:Mikä tekee tästä bion? Sekö, että siinä poltetaan teollisesti tuotettua alkoholia, joka on valmistettu maissista, jota kasvatetaan toisella puolella maapalloa alueella, jolta sademetsä on hakattu matalaksi? 2000-luvun kitschiä nämä spriitakat.jjari kirjoitti:Biotakka
Himonkohteena olisi 2000kg vuolukiviuuni, mutta lattia ei kestäisi. Pitää sitten katsella 1200kg uunia tuon 800kg tilalle. Ellei sitten pellettipoltinta hommaisi uunin viereen ja näin voisi poltella molempia yhtäaikaa. Nyt tekisi myös mieli kaikkea hyvää ja epäterveellistä. Eikös kaikki hyvä ole epäterveellistä?
Viesti Kirjoittaja arttula »