Erño kirjoitti:En. Yritä ymmärtää, että treeni on pyhä asia. Pitää tuo kämppis päästää treenaamaan. Parin viikon päästä lähdetään kisaamaan, joten pitää olla iskussa.
Tunnutte treenaavan oikein tosissaan. Kämppiksellä ainakin tuntuu olevan rajut mentaaliharjoitukset viikonloppuisin, joissa varmaankin käydään suorituksia läpi. Moderaattoriainesta suorastaan. Itse joudun viikonloppuna lähtemään huonekaluostoksille emnnän seuraksi. Iskussa pitää silloin olla minunkin.
Kortti kotiin ja vain käteistä mukaan + se etukortti. Emännykset on sellaisia, että ne pistää rahat haisemaan. Eikös tämä pitäisi laittaa vuodatustopic alueelle
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Heräsin ja pukeuduin, että pystyisin käymään kaupassa. Noh. En sitten muistanut ostaa yhtään mitään ja näin ollen tuli tehtyä turha reissu keskustaan omalta kannaltani. Noh. Hain kaverin pyörän sitten sieltä kaupanpihalta ja heitin sen hänen pihaansa, mutta en kirjaimellisesti. Ihan nätisti sen otin kyydistäkin pois. Nyt on paleltanut jo pidemmän aikaa, joten nappuloita uuniin.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Kiinnitin uuteen Airiin suojakuoret, jotka saapuivat tunnin Airin kotiutumisen jälkeen. Mukavasti matkasivat kolmessa päivässä Amerrikasta kotiovelle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 10.11.2011 klo 14.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:Kiinnitin uuteen Airiin kiinni suojakuoret, jotka saapuivat tunnin Airin kotiutumisen jälkeen. Mukavasti matkasivat kolmessa päivässä Amerrikasta kotiovelle.
Hmmm... See thru satin Airille.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
KunkkuJ kirjoitti:Kiinnitin uuteen Airiin kiinni suojakuoret, jotka saapuivat tunnin Airin kotiutumisen jälkeen. Mukavasti matkasivat kolmessa päivässä Amerrikasta kotiovelle.
Tauvo kirjoitti:
RUHAHAAAHAA...
Onko Amerriikassakin Lindex-kauppaketju?
Turha siellä on rähähdellä. Kateellinen olet kuitenkin.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Katsoin mailia missä ulkomaankaverini on lomalla. Hienot vesiputokset jossain päin maailmaa. Pitänee kysyä, että missä päin ne on kuvattu. Ei typysessäkään vikaa ole. Tämä kuuluisi kyllä hehkutus topic alueelle,
Tilasin katkarapu-ananas-pekoni-aurajuustopizzan kotiinkuljetuksella lievittämään krapulaa ja palkitakseni itseni siitä ettei baarissa mennyt kauheasti rahaa. 8)
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
Aadee kirjoitti:Tilasin katkarapu-ananas-pekoni-aurajuustopizzan kotiinkuljetuksella lievittämään krapulaa ja palkitakseni itseni siitä ettei baarissa mennyt kauheasti rahaa. 8)
Olen kateellinen. Olisikin pizzeria jolla olisi kotiinkuljetus. Aurajuusto on pahaa ja sitä saisi ilmaiseksi niin paljon kuin haluaisi. Kaveri on töissä aurajuustotehtaalla ja Suomessahan on vain yksi paikka jossa tehdään tuota aurajuustoa. Se löytyypi keski-suomesta.
Aadee kirjoitti:Tilasin katkarapu-ananas-pekoni-aurajuustopizzan kotiinkuljetuksella lievittämään krapulaa ja palkitakseni itseni siitä ettei baarissa mennyt kauheasti rahaa. 8)
Olen kateellinen. Olisikin pizzeria jolla olisi kotiinkuljetus. Aurajuusto on pahaa ja sitä saisi ilmaiseksi niin paljon kuin haluaisi. Kaveri on töissä aurajuustotehtaalla ja Suomessahan on vain yksi paikka jossa tehdään tuota aurajuustoa. Se löytyypi keski-suomesta.
Voi luoja, kesäkuussa kuule justiin pellosta haettuja uusia perunoita reippaalla Aurajuustonokareella ja kymmenen minuuttia sitten omasta penkistä haettua salaattiia Pookin kastikkeella voi jumalaaaaaare se on kuule hyväääää momosmoms..!!
Viimeksi muokannut Jamac, 10.11.2011 klo 16.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pesin ikkunat. Kansantarujen mukaan niitä ei oltu pesty 16 vuoteen. Nyt pesin. Hämmästys olikin melkoinen, nyt kun katsoo akkunasta mäellen, niin maailma ei olekaan harmaan mustavalkoinen, vaan värillinen.
Ihme hommaa kyllä, kukaan muu täällä ei eväänsäkään heilauta siivoamisen puolesta, pelkästään sotketaan. Minä saan aina yksin siivota.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:
Ihme hommaa kyllä, kukaan muu täällä ei eväänsäkään heilauta siivoamisen puolesta, pelkästään sotketaan. Minä saan aina yksin siivota.
Se on se perheenäidin osa.