Just kaatu 2,5 desiä maitokahvia, osa pöydälle ja osa näppäimistölle, joka vielä toimii. Macbookkia olisi tällä hetkellä kiertämässä kuivaksi ja kohta tekemässä vakuutuspapereita. Nyt selviää max 70 eurolla.
Ei mulla muuta...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Kimble »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Mahdotonta. Sitähän varten koneet on...lisää harjoitusta ja keskittymistä, huolellinen pitää olla!iPadi kirjoitti:Ei saa juoda kahvia kun on koneen ääressä.
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja hatey »
iPadi kirjoitti:Ei saa juoda kahvia kun on koneen ääressä.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hetkinen hetkinen…vihjailetko että voi syödä ilman tietokonetta???hatey kirjoitti:iPadi kirjoitti:Ei saa juoda kahvia kun on koneen ääressä.![]()
Minä syönkin koneen ääressä. Tällä MBP:lla saa ruuan pidettyä lämpimänä. Tämä on hyvä lämpölevy.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Se yrittää huijata. Täysin mahdotontahan moinen on.kallekilponen kirjoitti:Hetkinen hetkinen…vihjailetko että voi syödä ilman tietokonetta???hatey kirjoitti:iPadi kirjoitti:Ei saa juoda kahvia kun on koneen ääressä.![]()
Minä syönkin koneen ääressä. Tällä MBP:lla saa ruuan pidettyä lämpimänä. Tämä on hyvä lämpölevy.
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Ei se mitään mahdotonta ole. Tai ehkä teille.paulaw kirjoitti:Se yrittää huijata. Täysin mahdotontahan moinen on.kallekilponen kirjoitti:Hetkinen hetkinen…vihjailetko että voi syödä ilman tietokonetta???hatey kirjoitti:iPadi kirjoitti:Ei saa juoda kahvia kun on koneen ääressä.![]()
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Mutta ei iMac ole täysin turvassa. Jos vaikka pelästyy ja heittää lasin kattoonRooivalk kirjoitti:Aloittajalla on pointti, jota olen itsekin välillä vunteerannut, iMac on turvassa kaikenlaisilta lasien kaatumisilta ja hyvä niin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »