valokalle kirjoitti:
Pisti kanssa silmään että kuka hel.. lentää yksityissuihkarilla mutta skagkaako se minulle kuuluu...
Mutta Arttula, kävikö pahasti, tuliko sanktiota siitä?
Ei käynyt pahasti: "DON'T EVER DO THIS AGAIN !!!!", "No, SIR !"
Vähän sama fiilis oli kun minut saatettiin Lakslevista Norjasta Suomen rajalle joskus 90 luvulla. Edessä ja takana ajoi NATO-maasturit Karigasniemen raja-asemalle asti. Taisin olla hetken aikaa persona non grata.
...suomalaiset lasketteluturistit...
Ei, en laskettele. Jäin nalkkiin kun valokuvasin 1100mm peilitelellä kuvauskieltoalueella tutka-asemaa. Ohi ajoi juuri silloin jokin armeijasaattue, joten toisella järkällä otin siitä kuvia.... Ehkä se oli huono idea....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Minulla oli joskus nuorena vinha fiilis Itävallassa käydessäni. Olin kassajonossa ja auto parkkipaikalla. Muu jengi lastautui autoon ja lähti. Minä jumitin kassajonossa. Taisin muutaman kerran nielaista. Ostokset maksettuani kävelin ulos ja mietin missä olen. Kauppa oli jossakin keskellä peltoa ja lähistöllä näkyi kirkontorni. Kävelin sitä kohti, kun arvelin siellä olevan jonkinlaisen keskustan. Lähelle päästyäni huomasin paikan olevan tutun. Siitä ei jäänyt enää kuin vain noin viisi kilometriä käveltäväksi majapaikkaan. Siinä vaiheessa oli usko loppua omaan olemassaoloon, kun kukaan ei edes huomannut minun saapuvan ovesta sisälle ja istuvan ruokapöytään.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Itse viihdyn Saksassa, mutta aasia kiinnostaa. Siellä on hymyileviä neitoja vaikka hymyt ei aina aito ole. Saksassa olen ollut 3krt ja aina viihtynyt. Pitänee ensi vuonna yrittää taas käydä saksassa. Se vaatisi vaan sen 99€ lisäksi 50€ polttoaineet ja autovuokran lentokentälle.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Mikael K. kirjoitti:Minulla oli joskus nuorena vinha fiilis Itävallassa käydessäni. Olin kassajonossa ja auto parkkipaikalla. Muu jengi lastautui autoon ja lähti. Minä jumitin kassajonossa. Taisin muutaman kerran nielaista. Ostokset maksettuani kävelin ulos ja mietin missä olen. Kauppa oli jossakin keskellä peltoa ja lähistöllä näkyi kirkontorni. Kävelin sitä kohti, kun arvelin siellä olevan jonkinlaisen keskustan. Lähelle päästyäni huomasin paikan olevan tutun. Siitä ei jäänyt enää kuin vain noin viisi kilometriä käveltäväksi majapaikkaan. Siinä vaiheessa oli usko loppua omaan olemassaoloon, kun kukaan ei edes huomannut minun saapuvan ovesta sisälle ja istuvan ruokapöytään.
Milllasen porukan kanssa olit oikeen liikenteessä kun tolla tavalla feidasivat?
Itävalta on muuten mainio maa. Kaunis ja mielenkiintonen, ei lopu ihan heti historia kesken.
arttula kirjoitti:Kävin kerran USAssa, ja poistuin sieltä pienellä yksityissuihkarilla. Ei sillä pienellä kentällä mitään rajamuodollisuuksia ollut, eikä tullut mieleenikään hankkia exit -leimaa passiini.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
arttula kirjoitti:Kävin kerran USAssa, ja poistuin sieltä pienellä yksityissuihkarilla. Ei sillä pienellä kentällä mitään rajamuodollisuuksia ollut, eikä tullut mieleenikään hankkia exit -leimaa passiini.
Yöks ! Ei tuo minua esitä. En polta tupakkia !
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
valokalle kirjoitti:
Milllasen porukan kanssa olit oikeen liikenteessä kun tolla tavalla feidasivat?
Itävalta on muuten mainio maa. Kaunis ja mielenkiintonen, ei lopu ihan heti historia kesken.
Itävalta on todella kaunis maa. Minulla on sieltä yksi kuva, joka kuuluu vieläkin yhteen parhaimmista valokuvistani. Ihastuin erityisesti Salzburgiin. Siellä kahvilakulttuuri oli aivan eri tasoista kuin Suomessa.
Olin köh köh herätysliikkeen populan kanssa matkalla. Väkeä oli pakettiautollinen ympäri Suomea. Minä oikeastaan hengailin itävaltalaisten tuttujen luona ja muu porukka olikin liikkeellä herätysmielellä. Ehkä osittain tästä syystä karsastan joitakin poppoita, kun jäin matkasta.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Mikael K. kirjoitti:
Olin köh köh herätysliikkeen populan kanssa matkalla. Väkeä oli pakettiautollinen ympäri Suomea. Minä oikeastaan hengailin itävaltalaisten tuttujen luona ja muu porukka olikin liikkeellä herätysmielellä. Ehkä osittain tästä syystä karsastan joitakin poppoita, kun jäin matkasta.
Voihan se olla, että heräsivät yhtäkkiä ja siksi unohtivat sinut?
Mikael K. kirjoitti:
Voihan se olla, että heräsivät yhtäkkiä ja siksi unohtivat sinut?
Olen ehkä näkymätön. Kuvatessani esimerkiksi häitä minua kuulemma ei erota seinäpaperista. Hmmm...
arttula kirjoitti:
Ettäkö on jonkinlainen huume/päihde, mitä sinä et käytä? Miten olisi nuuska?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
arttula kirjoitti:
Ettäkö on jonkinlainen huume/päihde, mitä sinä et käytä? Miten olisi nuuska?
Nuuskaa myydään ruotsin lisäksi myös Yhdysvalloissa! Meinasin ostaa mutta muistin etten juurikaan tykkää nuuskasta.
Australiassa asuessani kuulin tutulta hurrilta että Sydneyssä sijaitsevan luterilaisen kirkon ruotsalainen jaosto on diilannut nuuskaa tiskin alta mutta toiminta oli kuulemma loppunut jo kun sitä menin tiedustelemaan.
Voisin ottaa kuvan laukustani tossa eteisen lattialla. Siinä se odottaa kun huomenna siirryn parin kaverin sohvan kautta lopulta itsenäisyyspäivänä kodittomaksi espanjaan