Tommosta vois sitkaampikin Apple-fani vaikka kokeillakin.arttula kirjoitti:Tämä Nokialainen olisi aika makea !Katsokaa tuo video.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tommosta vois sitkaampikin Apple-fani vaikka kokeillakin.arttula kirjoitti:Tämä Nokialainen olisi aika makea !Katsokaa tuo video.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hieno. Mutta mitä ihmettä tapahtuu Nokian innovaatiokeskuksen ja tuotannon välillä, kun tällaisia pökäleitä tekevät?amanita kirjoitti:Tommosta vois sitkaampikin Apple-fani vaikka kokeillakin.arttula kirjoitti:Tämä Nokialainen olisi aika makea !Katsokaa tuo video.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tuo on aivan loistava puhelin jos vaan soittelee, tekstailee ja synkkaa kalenterin PC:lle.Maza kirjoitti:Hieno. Mutta mitä ihmettä tapahtuu Nokian innovaatiokeskuksen ja tuotannon välillä, kun tällaisia pökäleitä tekevät?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuten jo olen kertonut, minulla on vielä parempi nokialainen. Paitsi, ettei siinä ole kalenteritoimintoa. Tuossa kuvan laitteessa on liikaa näppäimiä.Lare kirjoitti:Tuo on aivan loistava puhelin jos vaan soittelee, tekstailee ja synkkaa kalenterin PC:lle.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja app13 »
Onnistuisikohan tuolla talviajelu vähemmillä maastoutumisilla?Maza kirjoitti:Mua rupes ihan mahottomasti himottamaan uusi polkupyörä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei kannata autoa ostaa jos ei osaa parkkeerata.hatey kirjoitti: se osaisi itse peruuttaa parkkiruutuun
Kyllä sellaisillakin ihmisillä tuntuu autoja olevan. Jopa homppulaisilla.Hieno kirjoitti:Ei kannata autoa ostaa jos ei osaa parkkeerata.hatey kirjoitti: se osaisi itse peruuttaa parkkiruutuun
Mulle voisi olla tuosta hyötyä viimeaikaisten tapahtumien valossa. Mutta eihän nuo sulje toisiaan pois? Voihan sitä osata solmia kengännauhatkin, vaikka olisi nauhattomat kengät.Hieno kirjoitti:Ei kannata autoa ostaa jos ei osaa parkkeerata.hatey kirjoitti: se osaisi itse peruuttaa parkkiruutuun
Viesti Kirjoittaja amanita »
Toihan on rollaattorisänky!Maza kirjoitti:Mua rupes ihan mahottomasti himottamaan uusi polkupyörä. Tämmönen:
Saisikohan sitä sellaisena vatsallaan maattavana mallina? Voisi olla aika rouhea näky tulla pää edellä Kaskenmäkeä autojen seassa.amanita kirjoitti:Toihan on rollaattorisänky!Maza kirjoitti:Mua rupes ihan mahottomasti himottamaan uusi polkupyörä. Tämmönen:
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Peruuttaminen on vaikeeta, kun auto menee siinä ikäänkuin väärään suuntaan. Siksipä en koskaan peruuta ruutuun, pakko löytää parkki, johna pääsee etuperin, ja mielellään etuperin poiskin. Miksi ajaa takaperin, jos ei ole pakko.Hieno kirjoitti:Ei kannata autoa ostaa jos ei osaa parkkeerata.hatey kirjoitti: se osaisi itse peruuttaa parkkiruutuun
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vai kinkkua, sitähän nyt aina saa mutta henkilökohtaisesti haluaisin kuopata kunkun...Tauvo kirjoitti:Tekee mieli kinkkua! Hyvää kuorrutettua joulukinkkua.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Omiasiko meinaat rei'ittää?Aadee kirjoitti:Nänni- ja kielilävistys houkuttelee suuresti ja olisi mukava saada vasen sleeve valmiiksi. Mutta ei rahaa.
Näin kyllä ajattelin.Tauvo kirjoitti:Omiasiko meinaat rei'ittää?Aadee kirjoitti:Nänni- ja kielilävistys houkuttelee suuresti ja olisi mukava saada vasen sleeve valmiiksi. Mutta ei rahaa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tarvii vaan poskilävistyksen, kielilävistyksen ja astetta pidemmän industrialin tyylisen korun. Voila!Jamac kirjoitti:Koskakohan ne keksii niitata vaikka kielen poskeen! Ihan uusi muotijutska!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itseä on moinen himottanut jo vuosia. Ehkä vielä joku päivä raaskii hankkiakin.Maza kirjoitti:Mua rupes ihan mahottomasti himottamaan uusi polkupyörä. Tämmönen: