Minähän olen vanhempi?valokalle kirjoitti:...
vuoden nuori tulokas ois kyllä tuomaril, yllätyin kun ilmeni jäbänderin ikä, yllättävän viksu juniorija kain myös, tosin luulin häntä vanhemmaksi!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minähän olen vanhempi?valokalle kirjoitti:...
vuoden nuori tulokas ois kyllä tuomaril, yllätyin kun ilmeni jäbänderin ikä, yllättävän viksu juniorija kain myös, tosin luulin häntä vanhemmaksi!
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Eiköhän tässä jo ilmennyt ketä tulisi valita Vuoden Homppulaiseksi 2011 - niin hellyyttävä setä <3KunkkuJ kirjoitti:Höh, nuo kaksi kuvaavat väärän merkkisellä kameralla. Sellaisia ei voi ikinä valita vuoden kuvaajaksi!valokalle kirjoitti:- Vuoden kuvaaja. En ole tällä saralla asiantuntija mutta Hatey ja Tauvo ovat ahkerasti kuvia lähetelleet ketjuihin joita seuraan.Tauvon takia tätä foorumia ei voi näyttää lapsille eikä heikkohermoisille naisille. Siitäkö palkittaisiin?valokalle kirjoitti:- Vuoden paras avatar. TAUVO!! TAUVO!!
Sinä olet korkeintaan takarivin herrasmies, eikä sellaisia kukaan huomaa.valokalle kirjoitti:- Vuoden Herrasmies. Minä.Amanitasta on tullut yllättävän kylmäkiskoinen ja etäinen. Ei ole aikoihin kutsunut minua esimerkiksi saunomaan kanssaan.valokalle kirjoitti:- Vuoden Mode. (Amanita Trophy) Amanita on kyllä lemppari
Ai mie vai? Kenelle muka? Minä en ole sellainen, ja jos et heti peru sanojasi, senkin ylimielinen tyhmä pojan nulkki, saat vielä katua!valokalle kirjoitti:- Vuoden V-mäisin vois olla toi KunkkuJ joka aika hyvin on aukonut päätä tässä kaikille tasapuolisesti.
Noinko sinä suhtaudut nuorisorikollisen alkuun?valokalle kirjoitti:vuoden nuori tulokas ois kyllä tuomaril, yllätyin kun ilmeni jäbänderin ikä, yllättävän viksu juniorija kain myös, tosin luulin häntä vanhemmaksi!
![]()
Mitä enemmän tätä asiaa mietin, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että selvin ja oikeudenmukaisin ratkaisu olisi valita minut voittajaksi kaikilla kriteereillä. Vaatimattomuuttani en vaan viitsi itseäni ehdottaa.
katos! luulin nääs sua alun alkaen että keikkuisit täällä 20 tienoilla mutta tästä ketjusta bongasin "nuori tulokas" niin hämmennyinKain kirjoitti:Minähän olen vanhempi?valokalle kirjoitti:...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinulla on kieltämättä kovat näytöt siinä suhteessa.vinouma kirjoitti:Mulle sitten kuuluu vuoden hörhö -palkinto, ettäs tiedätte!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ehdottomasti. Olet auttanut todella paljon ihmisiä joilla on JB ongelmia.tuomaril kirjoitti:"Vuoden Jailbreak-auttaja", voisi olla myös yksi vaihtoehto.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kiitos!valokalle kirjoitti: vuoden nuori tulokas ois kyllä tuomaril, yllätyin kun ilmeni jäbänderin ikä, yllättävän viksu juniori
Viesti Kirjoittaja hatey »
Paitsi että on nuorisokriminaali ja ajelee mopetilla ilman ajolupaa. hyi hyi.tuomaril kirjoitti:Kiitos!valokalle kirjoitti: vuoden nuori tulokas ois kyllä tuomaril, yllätyin kun ilmeni jäbänderin ikä, yllättävän viksu juniori
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ehdotin samaa jo edellisellä sivulla, kannatusta tuntuu olevan... ja oikeaan osoitteeseen taitaavinouma kirjoitti:Tuomarillille vuoden nuorisorikollinen -pysti!
/V
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Älähän innostu, ei kaikille pysty antamaan, jos ei ole mitään annettavaa.M.P.T kirjoitti: Monelle muullekkin voisi napsia noita nimikkeitä. Kerabit, MacFinn, Arttula, Tuomaril ja moni muuMoni on mielestäni kunnostautunut tänävuonna erityisesti.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Asiaton tai ei... Voin olla myös väsynyt, mutta komeasti lensi pisaroita näytölle tuon lukiessani.valokalle kirjoitti:Ehdotukseni: vuoden juutalainen - Adolf Hitler Trophy (kauppapaikan aktiivi)
Samalla kertaa taisi tulla vuoden asiattomin kommentti-titteli tähän osoitteeseen :s
Paras idea koskaan, myönnän, mutta en usko että saa suuren yleisön kannatusta :STauvo kirjoitti:Asiaton tai ei... Voin olla myös väsynyt, mutta komeasti lensi pisaroita näytölle tuon lukiessani.valokalle kirjoitti:Ehdotukseni: vuoden juutalainen - Adolf Hitler Trophy (kauppapaikan aktiivi)
Samalla kertaa taisi tulla vuoden asiattomin kommentti-titteli tähän osoitteeseen :s![]()
M.P.T:lle kovasti kiitoksia kuvien arvostamisesta, mutta mielestäni tuollaisen asian voisi ratkaista ainoastaan kilpailu. Erittäin mielelläni tulisin siihen kilpailuun raadin jäseneksi, osanottamisen sijasta. Täällähän on vaikka kuinka paljon hyviä kuvia/kuvaajia (hatey, harritku, Kunkku, anghorn, jomppeli, jomppa, amanita, muffe, MikaelK, janio, ZeiEizh, Isippu jne.. ihan muutaman sivun selauksella tuli vastaan.) + ne, jotka eivät edes ole laittaneet kuviaan sinne.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ai kuvaaks Hateykin? Täytyy kai vilkaista Hompun Päivänsäteen kuviakin. Mut Tauvon kuvat ovat kyllä upeita - hmmm paitsi tuo avatar, mutta se kai onki jonkun muun ottama...?valokalle kirjoitti:- Vuoden kuvaaja. En ole tällä saralla asiantuntija mutta Hatey ja Tauvo ovat ahkerasti kuvia lähetelleet ketjuihin joita seuraan.
Kyllä se on ihan itse otettu aikalaukaisimella.Citruuna kirjoitti:...paitsi tuo avatar, mutta se kai onki jonkun muun ottama...?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Huudat tietysti kameralle "ota jo se kuva!"Tauvo kirjoitti:Kyllä se on ihan itse otettu aikalaukaisimella.
Ei kun sellainen korkealta ja kovaa tuleva rentoutuskirkaisu...Lare kirjoitti:Huudat tietysti kameralle "ota jo se kuva!"Tauvo kirjoitti:Kyllä se on ihan itse otettu aikalaukaisimella.
Mitä muuten huudat? "Äiti!" ? Tekee varmaan naisiin lähtevän vaikutuksen...Tauvo kirjoitti:Ei kun sellainen korkealta ja kovaa tuleva rentoutuskirkaisu...
Omaa nimeäni huudan, eikös se ole yleinen käytäntö? 8)Lare kirjoitti:Mitä muuten huudat? "Äiti!" ? Tekee varmaan naisiin lähtevän vaikutuksen...Tauvo kirjoitti:Ei kun sellainen korkealta ja kovaa tuleva rentoutuskirkaisu...
Lausu sitten nimi selvästi. Pelkkä "Auvo, auvo, auvo" aiheuttaisi typyköissä hämmennystä ja venähdyksiä. Tai "Tauko, tauko, tauko", vaikkakin reaktio olisi haluttu.Tauvo kirjoitti:Omaa nimeäni huudan, eikös se ole yleinen käytäntö? 8)