ToFi ladattu ja pitäisi sitten hakea se itse päivitysfile. Linkkiä klikkaamalla aukeaa kryptisenä tekstifilenä selaimeen. Kokeilin myös "lataa linkki" keinoa ja poistin sen .txt päätteenkin perästä joten file on tällä hetkellä muotoa TF5100PVRc-MP-1486-2008Jan09-v3.17.tfd
ToFi ei tuota kuitenkaan tunnista eikä suostu sitä myöskään lataamaan.
Joutuuko tässä Mac -mies nöyrtymään ja menemään huomenna Kaapeli TV:n konttoriin digiboxi kädessä kun ei itse osaa??
### kyseessä oli selainongelma. Safari ei tuota saanut ladattua, Chromella tuli nätisti. Kiitos avuista
Viimeksi muokannut Nemo, 16.11.2011 klo 22.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nemo kirjoitti:ToFi ladattu ja pitäisi sitten hakea se itse päivitysfile. Linkkiä klikkaamalla aukeaa kryptisenä tekstifilenä selaimeen. Kokeilin myös "lataa linkki" keinoa ja poistin sen .txt päätteenkin perästä joten file on tällä hetkellä muotoa TF5100PVRc-MP-1486-2008Jan09-v3.17.tfd
Joutuuko tässä Mac -mies nöyrtymään ja menemään huomenna Kaapeli TV:n konttoriin digiboxi kädessä kun ei itse osaa??
Älä hitossa nöyrry
Kokeilin tuota ToFI:a ja minulla se kyllä löysi tuon päivitystiedoston.
Tallensin tiedoston ja käynnistin ToFI:n ja klikkasin Upload firmware, jolloin pääsin hakemaan tallettamani tiedoston. ToFI latasi tiedoston ja oli valmiina uploadaamaan sen Toppyyn.
Viimeksi muokannut TupeN, 16.11.2011 klo 21.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac mini 2.0 GHz + Dell U2410, MacBook Pro 15,4", iPhone 4S, PC 2.8GHz (Ubuntu 12.04), iPad-mini
Nemo kirjoitti:ToFi ladattu ja pitäisi sitten hakea se itse päivitysfile. Linkkiä klikkaamalla aukeaa kryptisenä tekstifilenä selaimeen. Kokeilin myös "lataa linkki" keinoa ja poistin sen .txt päätteenkin perästä joten file on tällä hetkellä muotoa TF5100PVRc-MP-1486-2008Jan09-v3.17.tfd
Käyttis? ToFI ei taida toimia Lionissa?
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
eli siis edelleen; En saa päivityslistalta "ladattua" mitään vaan selain avaa nuo linkit tekstimuotoisena ruudulle. Painamalla CTRL pohjaan ja klikkaamalla/ tallenna linkki / saan kyllä tuon "kikkailtua" fileksi mutta jotain siinä varmaan tapahtuu matkalla koska ToFi näyttää filen harmaana (ei voi valita) vaikka siinä on se .tdf -pääte.