Navigon-päivityksistä keskustelua
-
Navigon-päivityksistä keskustelua
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Syy: Otsikko nykytilannetta kuvaavammaksi/otsikon hienosäätöä
-
Re: Navigon 2.0
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-

Tuon kun olisi etukäteen tiennyt. (Ja miten pirun vaikeaa voi olla säästää ne päivitettäessä, ei muistaakseni edes eka kerta.)
-
Viesti Kirjoittaja ramses »
Tuntuu hyvälle, ja se että säästää muisti tilaa luurissa...
R
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Mitä ihmettä!? Minulla tyhjentyivät tyystin!amanita kirjoitti:kyllä nuo suosikit ja aiemmat kohteet siellä edelleenkin ovat
-
- Ylläpitäjä
Latasin pitkään ja hartaasti osan noista maista ja osavaltioista, sen jälkeen vielä Panorama Viewin ja Live trafficin. Kohteeni-kohdassa sijaitsivat suosikit ja jokunen muu kohde.kallekilponen kirjoitti:Mitä ihmettä!? Minulla tyhjentyivät tyystin!amanita kirjoitti:kyllä nuo suosikit ja aiemmat kohteet siellä edelleenkin ovat
-
-
- Ylläpitäjä
Pidin iPadin koko ajan koneessa kiinni latauksen aikana, se kai kuitenkaan ei vaikuttanut tuon taivaallista hommaan. iPhonea en ole vielä ehtinyt päivittää, voin kertoa huomenna, miten siinä kävi...ai joo, siis tänään hieman aamummalla.kallekilponen kirjoitti:Saman latailuhomman tein itsekin, mutta suosikit ja äskeiset kohteet olivat tiessään.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja eeroj »
Map manager ilmoittaa, että "Yhteys NAVIGON-palvelimeen ei voitu muodostaa. Käynnistä App uudestaan."
Internet-yhteys toimii varmasti, ping 24 ms ja download n. 20 mbps ja upload 6 mbps.
Eli ohjelma ei enää toimi - kallis ostos. Meniköhän 80 eur Kankkulan kaivoon.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kyllä se minulla ainakin sen kautta sitä tarjosi.arttula kirjoitti:Täh ?? Mistä tuon päivityksen saa ? Ei ainakaan löydy App Storen "Päivitykset" -listalta.
-
Cathi777 kirjoitti:Kyllä se minulla ainakin sen kautta sitä tarjosi.arttula kirjoitti:Täh ?? Mistä tuon päivityksen saa ? Ei ainakaan löydy App Storen "Päivitykset" -listalta.
Eipä vaan tule minulle. Asennettuna tällä hetkellä versio 1.8.2. Mitäs jos "ostan" tuon uudelleen. Mahtaako silti ymmärtää, että olen jo aiemmin maksanut sen, vai veloittaako "uudesta" ohjelmasta ?
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Eilen päivitin omani ja kans oli kaikki tyhjää. Tänään sitten käynnistin softan uusiksi (olin siis sulkenu sen kokonaan eilen) ja kaikki edelliset kohteet ja suosikit oli tullu takaskallekilponen kirjoitti:Mitä ihmettä!? Minulla tyhjentyivät tyystin!amanita kirjoitti:kyllä nuo suosikit ja aiemmat kohteet siellä edelleenkin ovat

-
- Ylläpitäjä
Juuri noinhan se ohjelma pyysikin tekemään, ja kurkistin itse noita suosikkeja vasta tuon uudelleen avaamisen jälkeen. Tuo se varmaankin on syynä tähän suosikki-juttuun. Olisihan ihan järjetöntä deletoida päivityksellä siihenastiset kerätyt kohteet, no, onhan noita bugeja, tuo olisi ollut aika paha. Kaikki lataukset tein varmuuden vuoksi puhelin iTunesissa kiinni.Marbo kirjoitti:Eilen päivitin omani ja kans oli kaikki tyhjää. Tänään sitten käynnistin softan uusiksi (olin siis sulkenu sen kokonaan eilen) ja kaikki edelliset kohteet ja suosikit oli tullu takaskallekilponen kirjoitti:Mitä ihmettä!? Minulla tyhjentyivät tyystin!amanita kirjoitti:kyllä nuo suosikit ja aiemmat kohteet siellä edelleenkin ovat
Aika fiksu idis voida ladata erikseen vain haluamansa maat ja osavaltiot, puhelimeen ilmestyi nyt tilaa vaikka kuinka paljon, kun en minä kauhean monia maita siinä kerralla tarvitse. Reissuun lähtiessä voi sitten päivittää sisään tarvitsemansa kartat.
-
Fiksu ajatus varmaan, mutta luulen, että perimmäisenä ajatuksena on se, että jatkossa noita karttoja aletaan myymään erikseen. Eli aina saa maksaa hieman ylimääräistä, kun haluaa uuden maan kartan. Tai päivityksen olemassaolevaan. Noh, ehkä olen vaan liian kyyninen jälleen...amanita kirjoitti: Aika fiksu idis voida ladata erikseen vain haluamansa maat ja osavaltiot, puhelimeen ilmestyi nyt tilaa vaikka kuinka paljon, kun en minä kauhean monia maita siinä kerralla tarvitse. Reissuun lähtiessä voi sitten päivittää sisään tarvitsemansa kartat.

-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Eiköhän ne euroopan kartat pysy siellä ilmasene niille ketkä on euroopan jos maksaneet. Muutenhan tuo erikseen myynti on hyvä idea, ostaa kympillä itse Navigonin ja sitten muutama euro per maa. Mitä huonoa siinä vois olla?arttula kirjoitti:Fiksu ajatus varmaan, mutta luulen, että perimmäisenä ajatuksena on se, että jatkossa noita karttoja aletaan myymään erikseen. Eli aina saa maksaa hieman ylimääräistä, kun haluaa uuden maan kartan. Tai päivityksen olemassaolevaan. Noh, ehkä olen vaan liian kyyninen jälleen...amanita kirjoitti: Aika fiksu idis voida ladata erikseen vain haluamansa maat ja osavaltiot, puhelimeen ilmestyi nyt tilaa vaikka kuinka paljon, kun en minä kauhean monia maita siinä kerralla tarvitse. Reissuun lähtiessä voi sitten päivittää sisään tarvitsemansa kartat.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Hmm.. Enpäs tiedä. Siellä oli myynnissä se joku map päivitys jolla sai 44 maan kartat puhelimeen. Maksoko se nyt joku 24e? Jossain tais lukee, että se on voimassa vähintään 2 vuotta?arttula kirjoitti:Fiksu ajatus varmaan, mutta luulen, että perimmäisenä ajatuksena on se, että jatkossa noita karttoja aletaan myymään erikseen. Eli aina saa maksaa hieman ylimääräistä, kun haluaa uuden maan kartan. Tai päivityksen olemassaolevaan. Noh, ehkä olen vaan liian kyyninen jälleen...amanita kirjoitti: Aika fiksu idis voida ladata erikseen vain haluamansa maat ja osavaltiot, puhelimeen ilmestyi nyt tilaa vaikka kuinka paljon, kun en minä kauhean monia maita siinä kerralla tarvitse. Reissuun lähtiessä voi sitten päivittää sisään tarvitsemansa kartat.

-
Varmaan ne pysyvätkin, mutta veikkaanpa, että tulevaisuudessa mennään siihen, että uusi asiakas ostaan sovelluksen, ja saa siihen yhden maan kartan. Muut maksavat sitten. Samoin, jos haluaa päivittää kartan tuoreempaan.jjari kirjoitti:Eiköhän ne euroopan kartat pysy siellä ilmasene niille ketkä on euroopan jos maksaneet. Muutenhan tuo erikseen myynti on hyvä idea, ostaa kympillä itse Navigonin ja sitten muutama euro per maa. Mitä huonoa siinä vois olla?
Mutta tämä on vaan kyyninen veikkaukseni.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mut sehän on maanalaisen paikan hyvä. Ei tarvitse maksaa siitä mitä ei tarvitse.arttula kirjoitti:Varmaan ne pysyvätkin, mutta veikkaanpa, että tulevaisuudessa mennään siihen, että uusi asiakas ostaan sovelluksen, ja saa siihen yhden maan kartan. Muut maksavat sitten. Samoin, jos haluaa päivittää kartan tuoreempaan.jjari kirjoitti:Eiköhän ne euroopan kartat pysy siellä ilmasene niille ketkä on euroopan jos maksaneet. Muutenhan tuo erikseen myynti on hyvä idea, ostaa kympillä itse Navigonin ja sitten muutama euro per maa. Mitä huonoa siinä vois olla?
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Noh, optimisti ajattelee noin. Minä olen aina pessimistisistä pessimistisin.jjari kirjoitti:Mut sehän on maanalaisen paikan hyvä. Ei tarvitse maksaa siitä mitä ei tarvitse.arttula kirjoitti:Varmaan ne pysyvätkin, mutta veikkaanpa, että tulevaisuudessa mennään siihen, että uusi asiakas ostaan sovelluksen, ja saa siihen yhden maan kartan. Muut maksavat sitten. Samoin, jos haluaa päivittää kartan tuoreempaan.jjari kirjoitti:Eiköhän ne euroopan kartat pysy siellä ilmasene niille ketkä on euroopan jos maksaneet. Muutenhan tuo erikseen myynti on hyvä idea, ostaa kympillä itse Navigonin ja sitten muutama euro per maa. Mitä huonoa siinä vois olla?
Mutta kertokaas, miten saan tuon Navigonin päivitettyä ?
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja eeroj »
Minulle toi Map Manger teki temput. Siitä pääsi eroon vain, kun poistin NAVIGONIN iPhonesta ja latasin sen uudestaan. Tietenkin menetin suosikit yms., mutta ei haittaa. Pääasia, että alkoi toimia.Omituinen tapaus, kaikki muut päivitykset hoituivat, mutta iPhonessa USA:n Map Manager väittää samaa kuin tuolla aiemmin joku kertoi, jotta ei voi muodostaa yhteyttä Navigon-palvelimeen? iPadilla tuo sujui ongelmitta viime yönä. Tarkistin kaikki asetukset kummassakin laitteessa samoiksi, joten siitä ei ole kiinni. Omituinen tapaus! Pitää kokeilla sitkeästi hieman myöhemmin, tai kenties ohjelman lataaminen uudelleen jelppaa. Tuota en kuitenkaan ihan heti tee.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka