villeh kirjoitti:Onko iPad1 ja 5.0.1 vielä jailbreakkia vai onko nuo kaikki uutiset vain fake. Kun redsnow ainakin ilmoittaa että senkun download softa macille ja klik firmis sinne ja se on siinä niin ainakin minulla uusin softa sanoo ihan suoraan ettei tämmöstä tueta vielä.
Sn0wbreezellä pystyy ainakin jailbreikkaamaan iPad ykkösen missä on iOS 5.0.1.
villeh kirjoitti:Onko iPad1 ja 5.0.1 vielä jailbreakkia vai onko nuo kaikki uutiset vain fake. Kun redsnow ainakin ilmoittaa että senkun download softa macille ja klik firmis sinne ja se on siinä niin ainakin minulla uusin softa sanoo ihan suoraan ettei tämmöstä tueta vielä.
On! Kuten tossa yllä olevassa vietissä "tuomaril" on vastannut, että Tethered (iPad käynnistettävä koneen avulla) jailbreakki on jo olemassa ja toimii moitteettomasti itsellä iPad1 32 kanssa.
Edit: Olin hidas!
Viimeksi muokannut Darckey, 13.11.2011 klo 17.31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iMac27 Mid 2010
iPhone 13 256GB
iPhone XS Max 256GB
Apple Watch 42 S2 Nike
AirPods 2
Time Capsule 2TB
Onko 5.0:n unlockista kuulunut edes mitään huhuja? Kannattaako odotella, vai ottaa Soneralta joku halpisluuri kytkylle ja sitä kautta purkee iPhonen lukitus?
schrute kirjoitti:Onko 5.0:n unlockista kuulunut edes mitään huhuja? Kannattaako odotella, vai ottaa Soneralta joku halpisluuri kytkylle ja sitä kautta purkee iPhonen lukitus?
Kyllähän Ultrasn0w on jo iOS 5 yhteensopiva, kunhan sopiva baseband sisällä.. Ainahan voi iPadin basebandinkin asentaa..
Juuba kirjoitti:Tässä olisi nyt yön pimeinä tunteina hyvää aikaa Jailbreikata iPhone 4s...mutta kukaan ei taida edes huhuilla että olisi mahdollisesti tulossa.
Ja ohan tuo vissiin jo Jailbreikattu, mutta eipä sitä varmaan vielä vähään aikaa julkasta kun oli niin alkuvaiheissa vielä..
schrute kirjoitti:Onko 5.0:n unlockista kuulunut edes mitään huhuja? Kannattaako odotella, vai ottaa Soneralta joku halpisluuri kytkylle ja sitä kautta purkee iPhonen lukitus?
Kyllähän Ultrasn0w on jo iOS 5 yhteensopiva, kunhan sopiva baseband sisällä.. Ainahan voi iPadin basebandinkin asentaa..
Vaan ei ole yhteensopiva baseband. Tuota iPadin basebandiakään ei vissiin saa asennettua 04.11.08 basebandilla olevaan iOS5.0?
Vaan ei ole yhteensopiva baseband. Tuota iPadin basebandiakään ei vissiin saa asennettua 04.11.08 basebandilla olevaan iOS5.0?
Onko sulla vai iPhone 4? Siihen ei saa asennettua iPadin basebandia mutta sen voi unlockata Geveyllä.
Onko sulla vai iPhone 4? Siihen ei saa asennettua iPadin basebandia mutta sen voi unlockata Geveyllä.
Joo iPhone 4 siis kyseessä. Ei vaan taida Geveykään pärjätä tälle 04.11.08 basebandille käsittääkseni.
Ja ilmoitelkaa onnistuiko ja millä simmillä yritit.
Onko tuo pelkästään iPhone 4S mallille, (ei iPhone 4)?
Tuo jäbähän on kirjoittanut tuohon videoon että toimii myös iPhone nelosen kanssa.
"Same method as 4 and 3GS.
unlocked iphone 4s i used the same method for the iphone 4 on 4:11:08
you can skip to the end to see the result. or watch and try on iphone 3gs, 4, and 4s"
No ei Suomessa ainakaan paljon AT&T:n asiakaspalvelunumeroon soitella.
EDIT: Kokeilin Saunalahden kortilla kahdesti, niin että soitin ensimmäisellä yrityksellä 611 ja toisella yrityksellä Soneran aspan numeroon. (Yllättäen) kumpikaan tapa ei tuottanut tulosta. Ainoa ero minkä huomasin aikaisempiin kokeiluihin oli, että iPhone ei ilmoita SIM-lukittu (tms.) vaan yläkulmassa lukee suoraan "Ei verkkoa".
Viimeksi muokannut schrute, 18.11.2011 klo 16.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moro! Olen uusi foorumilla, ja olen ajatellut ostavani iPhone 4S/iPhone 4:n. Minulla on vielä saunalahden Nopsaa vuosi jäljellä 2 euron kuukausihinnalla.
Huomasin, että Soneralla ainakin iPhone 4s:ää saa halvimmillaan 408 euroa (16 gigan versio) ja iPhone 4:ää 300 euroon (8 gigan versio), eli kysymys kuuluukin, saako tuolle 4S:älle tai 4:älle sim-unlockkia? Ei tekisi mieli ottaa Soneran liittymää, kun on nopsa vielä jäljellä ja Soneran liittymäpaketit todella kalliita. Olen ymmärtänyt ketjua lukiessa, että ainakin iPhone 4:ään saisi jo unlockin. Olen myös katsonut noita gevey:itä ebaysta, mutta mikähän niistä olisi järkevin vaihtoehto? Olen saamassa ilmaisen suojan 4S:ään, joten senkin takia se olisi parempi vaihtoehto, jos vain on Unlockkaus mahdollisuus tulossa.
Ensimmäinen viesti, hieman sekava, mutta toivotaan että tämä tästä.
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
pretz kirjoitti:Moro! Olen uusi foorumilla, ja olen ajatellut ostavani iPhone 4S/iPhone 4:n. Minulla on vielä saunalahden Nopsaa vuosi jäljellä 2 euron kuukausihinnalla.
Huomasin, että Soneralla ainakin iPhone 4s:ää saa halvimmillaan 408 euroa (16 gigan versio) ja iPhone 4:ää 300 euroon (8 gigan versio), eli kysymys kuuluukin, saako tuolle 4S:älle tai 4:älle sim-unlockkia? Ei tekisi mieli ottaa Soneran liittymää, kun on nopsa vielä jäljellä ja Soneran liittymäpaketit todella kalliita. Olen ymmärtänyt ketjua lukiessa, että ainakin iPhone 4:ään saisi jo unlockin. Olen myös katsonut noita gevey:itä ebaysta, mutta mikähän niistä olisi järkevin vaihtoehto? Olen saamassa ilmaisen suojan 4S:ään, joten senkin takia se olisi parempi vaihtoehto, jos vain on Unlockkaus mahdollisuus tulossa.
Ensimmäinen viesti, hieman sekava, mutta toivotaan että tämä tästä.
iPhone 4S:ää ei saa vielä unlockattua millään keinolla. Jos ostat iPhone nelosen, siinä on tod.näk. iOS 5 jonka mukana tulevaa basebandia ei voi unlockata. Eli ei kannata ostaa iPhonea unlockin varassa....
Hui hai - onko mitään villejä veikkauksia millon tulee JB 5.01selle - untethered? Vai mikä näille Jampolle on oikeen mennyt... pitääkö rupee tähyilee muille leireille...
IIIMacci kirjoitti:Hui hai - onko mitään villejä veikkauksia millon tulee JB 5.01selle - untethered? Vai mikä näille Jampolle on oikeen mennyt... pitääkö rupee tähyilee muille leireille...
5.0.1:llehän on jo tethered jailbreak. Untetherediä sille tuskin tulee ihan heti, mutta veikkaan että 5.0:lle voi tulla melko pian senhän takia varoiteltiin, että ei kannata 5.0.1:lle päivittää jos oottaa untethered jailbreikkiä
No on menny hommat hitaiksi... tarvitaan uutta verta. Eiköhän perusteta joku kamppis newblood-to-jb-scene ja voittaja saa miljoona euroa... vähänkun milliondollar-homesite mut kerätään rahaa jailbreakkaajille....
IIIMacci kirjoitti:No on menny hommat hitaiksi... tarvitaan uutta verta. Eiköhän perusteta joku kamppis newblood-to-jb-scene ja voittaja saa miljoona euroa... vähänkun milliondollar-homesite mut kerätään rahaa jailbreakkaajille....
Hommathan ei ole menneet hitaaksi vaan nytkin koitetaan seurata mitä Apple tuo, että jb ei enää onnistu koska jos nämä reiät julkaistaan liian aikaseen Apple paikkaa niitä tuosta vain.
IIIMacci kirjoitti:No on menny hommat hitaiksi... tarvitaan uutta verta. Eiköhän perusteta joku kamppis newblood-to-jb-scene ja voittaja saa miljoona euroa... vähänkun milliondollar-homesite mut kerätään rahaa jailbreakkaajille....
Hommathan ei ole menneet hitaaksi vaan nytkin koitetaan seurata mitä Apple tuo, että jb ei enää onnistu koska jos nämä reiät julkaistaan liian aikaseen Apple paikkaa niitä tuosta vain.
Jaa jaa - kyllä se Apple on paikkaillu niitä versiosta 1.0 asti mutta koskaan näin hidasta tahtia ollut... saati että joutuu vemputtaa jollain Untetheredillä vanhoillakin laitteilla.... joko homma on mennyt tolkuttoman vaikeaksi tai sitten voimavarat tältä alustalta on siirtynyt - jakaantunut muihin juttuihin.
Nm. Jailbreaker since v.1.0
Viimeksi muokannut IIIMacci, 22.11.2011 klo 12.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yritin tossa googlata, mutta ei vastausta tuntunu löytyvän, niin käännyn tähän suuntaan. Eli iPhone 4 ios 5.0.1 ja BB 04.11.08 ja soneran lukko. Tarvis saada unlockattuu, niin toimiiko joku Gevey jo uusimmalla basebandilla?? Ja kun en ole ennen joutunut unlockkia käyttämään, niin milläköhän aikataululla unlockki on yleensä valmistunut, eli millonkahan sitä voi tähän odottaa vai voiko odottaa tähän versioon ollenkaan? Ja onko muita tapoja saada futaamaan muilla sim:eillä kun Gevey tai Unlock, esim Basebandin Downgrade:lla tms.??
Yritin tossa googlata, mutta ei vastausta tuntunu löytyvän, niin käännyn tähän suuntaan. Eli iPhone 4 ios 5.0.1 ja BB 04.11.08 ja soneran lukko. Tarvis saada unlockattuu, niin toimiiko joku Gevey jo uusimmalla basebandilla?? Ja kun en ole ennen joutunut unlockkia käyttämään, niin milläköhän aikataululla unlockki on yleensä valmistunut, eli millonkahan sitä voi tähän odottaa vai voiko odottaa tähän versioon ollenkaan? Ja onko muita tapoja saada futaamaan muilla sim:eillä kun Gevey tai Unlock, esim Basebandin Downgrade:lla tms.??