KunkkuJ kirjoitti:^^
Älä selitä! Mitäs luulet, jos haluaisit armeijassa pitää puvussasi Venäjän lippua, tykkäiskö toiset? Oikein, eivät tykkäis. Saattaisivat viedä nurkan taakse ja ampua. Joko ymmärsit vihjeen?

Viesti Kirjoittaja Jamac »
KunkkuJ kirjoitti:^^
Älä selitä! Mitäs luulet, jos haluaisit armeijassa pitää puvussasi Venäjän lippua, tykkäiskö toiset? Oikein, eivät tykkäis. Saattaisivat viedä nurkan taakse ja ampua. Joko ymmärsit vihjeen?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tai sitten se vaan laittelee naamaansa vääntävän työkaverin kuvia tänne.iDock kirjoitti:Minen tänne kuvaani laita ku olen ihan tavallisen suomalaisen näkönen. Mutta tauvo rakastaa linssiluteena olemista. Sen juuri huomasin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vinouma saman saunan taakse kuin Jamakkikin!vinouma kirjoitti:Mulla on seinällä äiteen tuoma Neuvostoliiton lippu...KunkkuJ kirjoitti:Älä selitä! Mitäs luulet, jos haluaisit armeijassa pitää puvussasi Venäjän lippua, tykkäiskö toiset?![]()
/V
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Syy?darthmother kirjoitti:Minulla on Saksan demokraattisen tasavallan lippu seinällä
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Arvaan syyn olevan se, että Deutsche Demokratische Republik, DDR, oli kulttuurin, kehityksen, tieteen ja teknisten innovaatioiden edelläkävijämaa, jonka ahkeraa ja työtätekevää kansaa ohjasi isällinen Erich Honecker.iDock kirjoitti:Syy?darthmother kirjoitti:Minulla on Saksan demokraattisen tasavallan lippu seinällä
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mikäs sen tukan vei? Armeija? Ja miksi sulla on pyörä sisällä?Fakap kirjoitti:Lokakuussa mulla oli vielä hiukset.
Ette ole lainkaan sellaisen pitkäpartaisen motoristin näköinen, jollaiseksi teidät kuvittelin.hatey kirjoitti:Cessna Pilots do it better <- amerikan kieltä
Niin, missä on hampputukka?KunkkuJ kirjoitti:^ Toi kuva on törkeä väärennös! Siinähän näyttäisi olevan joku ihan tavallisen näköinen ihminen.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Sanoit sen niin kauniistihatey kirjoitti:Arvaan syyn olevan se, että Deutsche Demokratische Republik, DDR, oli kulttuurin, kehityksen, tieteen ja teknisten innovaatioiden edelläkävijämaa, jonka ahkeraa ja työtätekevää kansaa ohjasi isällinen Erich Honecker.iDock kirjoitti:Syy?darthmother kirjoitti:Minulla on Saksan demokraattisen tasavallan lippu seinällä
Tuon hienon ja demokraattisen työtä tekevää kansaa kunnioittavan valtion muistoksi?
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
"Ennen oli kunnollista. Nytten ei oo kunnollista. Ei saa edes kunnollista kahvia. Ennen oli maailma kivasti, nytten on maailma huonosti. Huumeita on kaikkialla, terroristit vihaisia!"
Kyllä tuossa on kokonaisuus kiteytetty niin osuvasti, ettei voi muuta kuin nyökytellä mukana. Mihin tämä maailma on oikein menossa?valokalle kirjoitti:Rauno Repomiestä siteeratakseni
"Ennen oli kunnollista. Nytten ei oo kunnollista. Ei saa edes kunnollista kahvia. Ennen oli maailma kivasti, nytten on maailma huonosti. Huumeita on kaikkialla, terroristit vihaisia!"
Viesti Kirjoittaja hatey »
Repomieheltä on kyllä tullut paljon hyvää ja asiallista juttua. Ja muutenkin Pasilan käsikirjoittajilla on järjenjuoksu melko ihailtavaa...KunkkuJ kirjoitti:Kyllä tuossa on kokonaisuus kiteytetty niin osuvasti, ettei voi muuta kuin nyökytellä mukana. Mihin tämä maailma on oikein menossa?valokalle kirjoitti:Rauno Repomiestä siteeratakseni
Viesti Kirjoittaja arisel »
Olen ajatellut ettet aina tiedä mitenpäin sitä Leicaa käsissä pidetään.Tauvo kirjoitti:Tai sitten se vaan laittelee naamaansa vääntävän työkaverin kuvia tänne.iDock kirjoitti:Minen tänne kuvaani laita ku olen ihan tavallisen suomalaisen näkönen. Mutta tauvo rakastaa linssiluteena olemista. Sen juuri huomasin.
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Tukan vei Philishave ja äkillinen halu tuntea alkutalven viima paljaalla päänahalla. Ja pyörää ei pöllitä niin helposti omasta olkkarista.vinouma kirjoitti:Mikäs sen tukan vei? Armeija? Ja miksi sulla on pyörä sisällä?Fakap kirjoitti:Lokakuussa mulla oli vielä hiukset.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja The raconteur »