Missä korjataan iPhonejä Helsingissä? Olen normaalisti aina käyttänyt MacHoultoa ruoholahdenkadussa, mutta ilmoitti ettei ne korjaa puhelimia.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja bayerische »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja bayerische »
On, mutta putosi lattialle ja takakannen lasi murtui.MasBe kirjoitti:Onko takuu voimassa?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Eli ei ole enäänbayerische kirjoitti:On, mutta putosi lattialle ja takakannen lasi murtui.MasBe kirjoitti:Onko takuu voimassa?
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja janio »
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Minkäs verran homma maksoi? Kiinnostaa, kun itse suoritin kotona samaisen operaation muutama kuukausi takaperin.janio kirjoitti:mCaressa käytin oman nelosen kun piti aux-liitin vaihtaa. Vein puhelimen maanantaina viimeisenä asiakkaan minuutin enne sulkemista, ja takaisin sain keskiviikkona iltapäivästä. Sama aika olis mennyt lasinkin vaihdossa, kun puhelinhan vaihdettiin.
Viesti Kirjoittaja janio »
En kyllä tarkkaa hintaa muista, koska Pohjola maksoi leikin. Olisko ollut suunnillee 280€... Sama hinta olis kumminkin ollut myös lasinvaihdolla yms.Trollaaja kirjoitti:Minkäs verran homma maksoi? Kiinnostaa, kun itse suoritin kotona samaisen operaation muutama kuukausi takaperin.janio kirjoitti:mCaressa käytin oman nelosen kun piti aux-liitin vaihtaa. Vein puhelimen maanantaina viimeisenä asiakkaan minuutin enne sulkemista, ja takaisin sain keskiviikkona iltapäivästä. Sama aika olis mennyt lasinkin vaihdossa, kun puhelinhan vaihdettiin.
Viesti Kirjoittaja tihu »
Viesti Kirjoittaja MiinusMerkki »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja fonum »
Viesti Kirjoittaja strong »
Niin, mCaren-takuuvaihto ei ehkä kannata melko kalliiden kulujen vuoksi jos kyseessä ei ole uudehko puhelin (kuten iPHone 5S tai 5 tai 4S)? MCarelle on hinnastossaan myös akunvaihto 129 e, joten saattaa löytyä jotain muitakin laitevaihtoa edullisempia korjaushintoja?janio kirjoitti:mCaressa käytin oman nelosen kun piti aux-liitin vaihtaa. Vein puhelimen maanantaina viimeisenä asiakkaan minuutin enne sulkemista, ja takaisin sain keskiviikkona iltapäivästä. Sama aika olis mennyt lasinkin vaihdossa, kun puhelinhan vaihdettiin.
Viesti Kirjoittaja duh »
Viesti Kirjoittaja Ouzi »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”