iPhone 4S käyttökokemukset
-
Re: iPhone 4S käyttökokemukset
Viesti Kirjoittaja ju-mahana »
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Toinen on mikrofoni, ei ole kahta kaiutinta ;-)ju-mahana kirjoitti:Huomasin just, että kaikki äänet kuuluvat vain oikeanpuoleisesta kaiuttimesta. Peleissä, musiikissa ja soittoäänissä. Huomaa, kun peittää sormella toisen kaiutinaukon. Onkohan rautavika?
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja kompakti »
Eli on siis rautavikaDelli kirjoitti:Toinen on mikrofoni, ei ole kahta kaiutinta ;-)ju-mahana kirjoitti:Huomasin just, että kaikki äänet kuuluvat vain oikeanpuoleisesta kaiuttimesta. Peleissä, musiikissa ja soittoäänissä. Huomaa, kun peittää sormella toisen kaiutinaukon. Onkohan rautavika?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iMac 27"
iPad 16gb 3rd gen. Wifi white
iPad pro 12,9 Wifi gold
Apple tv 4k 32gb
-
Viesti Kirjoittaja ju-mahana »
Ok, rautavika siis tosiaan!kompakti kirjoitti:Eli on siis rautavikaDelli kirjoitti:Toinen on mikrofoni, ei ole kahta kaiutinta ;-)ju-mahana kirjoitti:Huomasin just, että kaikki äänet kuuluvat vain oikeanpuoleisesta kaiuttimesta. Peleissä, musiikissa ja soittoäänissä. Huomaa, kun peittää sormella toisen kaiutinaukon. Onkohan rautavika?![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
-
Viesti Kirjoittaja RoL »
Heh...olisko sulta vaan vaikut karisseet pois ja puheääni kirkastunut?
Huonoimpia kaiutin / mikki viritelmiä mihin olen törmännyt ovat nuo androidpohjaiset ZTE painajaiset joita myös puhelimiksi kutsutaan
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Minun kohdallani on näin että ero 3GS:n ja 4S:n välillä puheäänen kuuluvuudessa suuntaan jos toiseen on merkittävä. 4S:ssä siis parempi ja ääni kirkkaampi. Voihan toki olla taas että näissä luureissa on eronsa ollut, ja nyt toisilla tuntuu 4S:ssä ääni kuuluvan paremmin kuin kolmosessa. Mene ja tiedä.RoL kirjoitti:" enkä tykkää huonoa siitäkää, että käytössä on nyt iPhone, jonka luuriääni on kelvollista sekä omaan korvaan että vastaanottajalle (aiemmat Apple-verrokit 3G ja 3GS, joissa molemmissa tämä osasto on kussut). "
Heh...olisko sulta vaan vaikut karisseet pois ja puheääni kirkastunut?Mulla on muutamia 3gs malleja ja nyt 4s ja ei ole koskaan kukaan valittanut äänenlaadusta vaan päinvastoin kehuneet. Ovat siis olleet äänentoistoltaan parasta a ryhmää.
Huonoimpia kaiutin / mikki viritelmiä mihin olen törmännyt ovat nuo androidpohjaiset ZTE painajaiset joita myös puhelimiksi kutsutaan
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Tässä +-vertailu:
+ Siri
+ Kamera (mitä olen kuvia ottanut
+ Nopeus
+ Death grib poistunut
+ Sijaintimuistutus
- Siri ei toimi karttojen kanssa
-
Viesti Kirjoittaja RikuLonn »
Ennen tätä omasin sony ericsson xperia x10 i:n, minun ensimmäisen kosketusnäytöllisen puhelimen ja ehtisin vuoden katua ostoani ja menetin uskoni kosketusnäyttö puhelimiin. 4s nosti uskoni ihan uudelle tasolle ja nyt en muuta voi tehdä kun nauttia ja räplätä uutta ihastustani. Uskokaa että vaimoa ärsyttää uusi puhelimeni ja minun pakkomielteeni tähän jatkuvaan räpläämiseen.
Alkuun oli vähän akkuongelmaa itsellänikin mutta kun hetken maltto käyttää akun sammumis pisteeseen ja ladata täyteen uusiksi ni rupes akun kestoaikaiin jo paranemaan, hidas syttymään? Niin mitä yritän sanoa on että on tä vaan aivan MAHTAVA puhelin ja nautin joka kerta kun sen kätösiin otan. 4s avasi silmäni uudelle aikakaudelle ja sony sai kenkää kuin vanhat kalsarit. Käyttö on helppoa ja mukavaa ja nopean netin kanssa ei vaan malta olla tarkistamatta pienintäkin seikkaa mikä vastaan tulee.
Lopullinen arvio minulta: there is only one word for it, amazing.
-
Viesti Kirjoittaja salminenka »
-
-
Viesti Kirjoittaja VonWillebrand »
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Löytyiapple_fani kirjoitti:Mistäs tuo dictation löytyy?
-
Viesti Kirjoittaja Warlord »
Minä olen.VonWillebrand kirjoitti:Onko kukaan muu havainnut sellaista, että 4S:llä puhelun alussa vastapuoli ei kuulisi omaa puhetta 1-2 sekuntiin? Taitaa käydä nimenomaan silloin kun itse vastaan puheluun, ei joka kerta mutta välillä. Soneran valkoinen 32gb.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Nelosella huomannut joskus saman, kun on oikein räväkästi vastannut.Warlord kirjoitti:Minä olen.VonWillebrand kirjoitti:Onko kukaan muu havainnut sellaista, että 4S:llä puhelun alussa vastapuoli ei kuulisi omaa puhetta 1-2 sekuntiin? Taitaa käydä nimenomaan silloin kun itse vastaan puheluun, ei joka kerta mutta välillä. Soneran valkoinen 32gb.
-
Viesti Kirjoittaja VonWillebrand »
En muista kävikö itsellä nelosen kanssa vastaavaa. Kovin herkästi ei jaksaisi huoltoon viedä kun lukittujen iPhonejen kanssa vaivalloista hommaa.
-
Viesti Kirjoittaja mäkmään »
Plussaa:
- paljon nopeampi käyttöjärjestelmä
- nopeampi netti sekä 3g että wlan
- aivan sairaan paljon tarkempi näyttö, etenkin wlanissa
Ensi alkuun tosin tuli sellainen fiilis, että menikö rahat hukkaan kun vaikutti niin samanlaiselta kuin 3gs, ulkokuorta lukuunottamatta. Olen kyllä aina pitänyt nelosen muotoilusta, joten siinä mielessä tuli tyylissäkin parannus.
Nyt muutaman päivän jälkeen voin todeta, että ei mennyt.
Akunkestosta sen verran, että ei kannata vissiin ensimmäisen muutaman latauskerran jälkeen vielä sanoa mitään. Eilen yritin tappamalla tappaa akun loppuun katsomalla pitkiä youtube pätkiä. Kun akun varaustila näytti 1 % olin varman että kohta loppu mutta tila säilyi 1%:ssa varmaan 5 minuuttia, kun aikaisemmin oli pudonnut noin %-yksikön minuutissa.
Ongelma mulla on se, että kentät pätkii täydestä tolpasta nollaan ihan yks kaks. Vaikka luuri olisi vain kädessä tai pöydällä. Tämä toistuu etenkin puhelimen ollessa kiinni kotona wlan yhteydessä. Onko muilla vastaavaa?
Huoltoon meinaan kyllä viedä kunhan ehdin. Tuskin tuo mikään softa vika on, kun en ole nähnyt muiden valittavan vastaavaa vikaa..
-
Viesti Kirjoittaja heluna90 »
Kuuluuko näytön olla hieman kellertävämpi kuin nelosessa?
-
Viesti Kirjoittaja 1keppana »
heluna90 kirjoitti:Hei.
4S mallissa on kellertävämpi/lämpimämpi sävy näytössä kuin pelkässä nelosessa.
-
-
Viesti Kirjoittaja jpjk »
Valkoinen puhelin?heluna90 kirjoitti:Hei.
-
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Millä tapaa WLAN liittyy näytön tarkkuuteen?mäkmään kirjoitti:- aivan sairaan paljon tarkempi näyttö, etenkin wlanissa
-
Viesti Kirjoittaja teidon »
Itsellä päinvastoin. 4S:n näyttö värilämmöltään neutraali, eli valkoinen kun taasen 4:sen näyttö oli jopa epämiellyttävän keltainen.1keppana kirjoitti:heluna90 kirjoitti:Hei.
4S mallissa on kellertävämpi/lämpimämpi sävy näytössä kuin pelkässä nelosessa.
-
Viesti Kirjoittaja mäkmään »
Millä tapaa WLAN liittyy näytön tarkkuuteen?[/quote]nokiastream kirjoitti:mäkmään kirjoitti:- aivan sairaan paljon tarkempi näyttö, etenkin wlanissa
Lähinnä siten, kun katsoo YouTubesta HD videoita. 3G:ssä suttua ja wlanilla kirkas ku mikä!
Syy: lainaus kuntoon
-
Viesti Kirjoittaja pretz »
Taitaa sittenkun tulla se omenaluuri kätöseen. Löysin telefinlandilta ihan OK liittymän, ja puhelinkaan ei ole kallis. Enää vaan ongelmana : Ei löydy tuota valkoista heidän valikoimistaan.. Ja valkoinen olisi juuri se minkä haluaisin. Onko mahdollista ottaa sieltä liittymä ja soneralta puhelin, ilman että ottaa soneralta liittymää? En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta en tiennyt minne muualle tämän voisin laittaa.
E: Eikait tuokaan ole mahdollista.. Kai se on pakko ottaa se musta, vaikka valkoinen olisikin ollut raikkaampi.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka