En minä ole mitään tehnyt! Viaton kuin pieni lapsi.Kain kirjoitti: Teille kummallekin, joka houkuttelit arttulan pahuuden tielle.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En minä ole mitään tehnyt! Viaton kuin pieni lapsi.Kain kirjoitti: Teille kummallekin, joka houkuttelit arttulan pahuuden tielle.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hei, siis kuka on sanonut, että käyttäisin PC-konetta. Tarjouduin vaan ostamaan tuon piraattiKunkkuJ kirjoitti: Siis mies, joka on toiminut täällä modenakin, onkin oikeasti Windows-miehiä! Eikö mikään ole enää pyhää? Toimiko hän täällä modena vain tarkoituksena murentaa ihmisten uskoa Appleen ja sen tuotteisiin? Millaisilla viekkauksilla ja vääryyksillä ko. henkilö on aikanaan päässyt modeksi?
Valelääkärit vielä jotenkin ymmärrän, mutta että tämäkin!?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ahaa... Eli ihan puhtaasti myötätunnosta ja kunnioituksesta Adobea kohtaan yrität ostaa pois mahdollisimman monta piraattiphotaria? Polttamallako ne tuhoat?arttula kirjoitti:Hei, siis kuka on sanonut, että käyttäisin PC-konetta. Tarjouduin vaan ostamaan tuon piraattiversion...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kiitos, kiitos ! Elämäntyöni piratisminvastaisessa taistelussa saa vihdoinkin kiitosta.KunkkuJ kirjoitti:Ahaa... Eli ihan puhtaasti myötätunnosta ja kunnioituksesta Adobea kohtaan yrität ostaa pois mahdollisimman monta piraattiphotaria? Polttamallako ne tuhoat?arttula kirjoitti:Hei, siis kuka on sanonut, että käyttäisin PC-konetta. Tarjouduin vaan ostamaan tuon piraattiversion...
Kunnioitettavaa!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Siis tarkoitin App13 ja arttulaa.KunkkuJ kirjoitti:En minä ole mitään tehnyt! Viaton kuin pieni lapsi.Kain kirjoitti: Teille kummallekin, joka houkuttelit arttulan pahuuden tielle.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pitteekö tulla iha sua lämmittämään?hatey kirjoitti:Minä olen ihan jääzä, palentaa. Tämä on poikkeuksellista.
Yleensä kehoni on powerplant, eli minulla on kuuma.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ettei suinkaan kuume iskemässä?hatey kirjoitti:Kyllä kohta tarvii lisälämppäriä peiton alle, oon ihan kohmeessa, mikä nyt on kun powerplant ei kehitä lämpöä?En muista olisiko ikuna ennen ollut tämmönen, että palentaa ilman syytä?
Viesti Kirjoittaja app13 »
Se mikään piraatti ooarttula kirjoitti:Hei, siis kuka on sanonut, että käyttäisin PC-konetta. Tarjouduin vaan ostamaan tuon piraattiKunkkuJ kirjoitti: Siis mies, joka on toiminut täällä modenakin, onkin oikeasti Windows-miehiä! Eikö mikään ole enää pyhää? Toimiko hän täällä modena vain tarkoituksena murentaa ihmisten uskoa Appleen ja sen tuotteisiin? Millaisilla viekkauksilla ja vääryyksillä ko. henkilö on aikanaan päässyt modeksi?
Valelääkärit vielä jotenkin ymmärrän, mutta että tämäkin!?version...
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Vaihdevuodethatey kirjoitti:^Onneksi ei, se oli jokin hetkellinen häiriö.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja amanita »
En tunnusta.amanita kirjoitti:Sullon vaihdevuodet, erilaiset kuin useimmilla.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En kiistä hänen hyvyyttä, mutta ainakin aina Habseja vastaan pelatessaan valittaa ja parkuu tuomareille kokoajan ja saa myös aika paljon erityskohtelua. Vähän sellainen jääkiekon C. Ronaldo siinä mielessä. Hyvä kuitenkin, että toipui kuntoon, sillä laji kuin laji tarvitsee tuollaisia "yli-ihmisiä".carrbon kirjoitti:Sidney Crosby jaksaa kyllä hämmästyttää aina. 321 päivää taukoa peleistä ja paluuottelussa tehot 2+2. Kuka vielä kehtaa väittää, ettei kundi osaa hommaansa?
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Samaa mieltä, tuo osa Crosbyn peliä raivostuttaa meikäläistäkin suuresti.Tauvo kirjoitti:En kiistä hänen hyvyyttä, mutta ainakin aina Habseja vastaan pelatessaan valittaa ja parkuu tuomareille kokoajan ja saa myös aika paljon erityskohtelua. Vähän sellainen jääkiekon C. Ronaldo siinä mielessä. Hyvä kuitenkin, että toipui kuntoon, sillä laji kuin laji tarvitsee tuollaisia "yli-ihmisiä".carrbon kirjoitti:Sidney Crosby jaksaa kyllä hämmästyttää aina. 321 päivää taukoa peleistä ja paluuottelussa tehot 2+2. Kuka vielä kehtaa väittää, ettei kundi osaa hommaansa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Anniel kirjoitti:Men: WFT happened?
Viesti Kirjoittaja Jamac »