Puh sijaitsee Tampereella, mieluiten noutona face to face kaupat, mutta postikin kulkee jos ny niin hankalaks menee.
HintaPyyntö 350e/TARJOUS!!
Tiedustelut 0443182258 tai tony.hakovirta 2 gmail.com
Kuvaa laitan vielä tänään.
Tony
Viesti Kirjoittaja Tony80 »
Viesti Kirjoittaja paitsijos »
moi!! elikkäs 10.11.2013paitsijos kirjoitti:Mihin asti lukitus kestää?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viestit jäävät "Lähtevät"-kansioon kun ne odottavat vastaanottajalla lukemista. Kun vastaanottaja on lukenut viestin, menee viesti "Lähetetyt"-kansioon.Tony80 kirjoitti:Tarjouksia tullu YV:nä. Jostain syystä olen niin käsi tän kanssa että eivät vastaukset lähe eteenpäin, vaan menevät lähteviin viesteihin oopee17 otatko yhteyttä puhelinitse tai sähköpostilla.
Kiitos Ja Antteekstuomaril kirjoitti:Viestit jäävät "Lähtevät"-kansioon kun ne odottavat vastaanottajalla lukemista. Kun vastaanottaja on lukenut viestin, menee viesti "Lähetetyt"-kansioon.Tony80 kirjoitti:Tarjouksia tullu YV:nä. Jostain syystä olen niin käsi tän kanssa että eivät vastaukset lähe eteenpäin, vaan menevät lähteviin viesteihin oopee17 otatko yhteyttä puhelinitse tai sähköpostilla.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viestikentän alapuolella on "Liitetiedostot"-toiminto. Kuvien pitää olla alle megaisia.Tony80 kirjoitti:Kiitos Ja Antteekstuomaril kirjoitti:Viestit jäävät "Lähtevät"-kansioon kun ne odottavat vastaanottajalla lukemista. Kun vastaanottaja on lukenut viestin, menee viesti "Lähetetyt"-kansioon.Tony80 kirjoitti:Tarjouksia tullu YV:nä. Jostain syystä olen niin käsi tän kanssa että eivät vastaukset lähe eteenpäin, vaan menevät lähteviin viesteihin oopee17 otatko yhteyttä puhelinitse tai sähköpostilla.Neuvvoppas miten saan kuvät tähän ilmoon, ei muista enään
Kiitostuomaril kirjoitti:Viestikentän alapuolella on "Liitetiedostot"-toiminto. Kuvien pitää olla alle megaisia.Tony80 kirjoitti:Kiitos Ja Antteekstuomaril kirjoitti:Viestit jäävät "Lähtevät"-kansioon kun ne odottavat vastaanottajalla lukemista. Kun vastaanottaja on lukenut viestin, menee viesti "Lähetetyt"-kansioon.Tony80 kirjoitti:Tarjouksia tullu YV:nä. Jostain syystä olen niin käsi tän kanssa että eivät vastaukset lähe eteenpäin, vaan menevät lähteviin viesteihin oopee17 otatko yhteyttä puhelinitse tai sähköpostilla.Neuvvoppas miten saan kuvät tähän ilmoon, ei muista enään
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”