Esitän eriävän mielipiteen...hatey kirjoitti:Herätyskello on myös aamuisin hämmästyttävän toimiva.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Esitän eriävän mielipiteen...hatey kirjoitti:Herätyskello on myös aamuisin hämmästyttävän toimiva.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Yhdyn mercuryn kanssa samaan mielipiteeseen, siinä on vain semmoinen hassu nappi, jos sitä painaa niin se ei pärise enää uudelleen vaikka kuinka odottaisit vaakatasossa sängyssä.mercury kirjoitti:Esitän eriävän mielipiteen...hatey kirjoitti:Herätyskello on myös aamuisin hämmästyttävän toimiva.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Juu, olen varovainen. Onko siellä miinuksen puolella ilma jos on liukasta kerta?Hieno kirjoitti:Kävin mopolla kaupassa. Oli toooosi liukasta![]()
Ja tuomarilin kannattaa varoa siellä liikenteessä kun on ihan überhappy siitä kortista!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kerro ihmeessä meillekkin mikä on käyttäjänimesi YouTubessa...M.P.T kirjoitti:Muokkasin videoitteni hakusanoja youtubessa ja järjestelin soittolistojani. Nyt vaan odottamaan katsojia kaikelle typerälle
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
En viitsi mainostaa, mutta voin kertoa jossain vaiheessa kun saan sinne enemmän katsomisen arvoista.tuomaril kirjoitti:Kerro ihmeessä meillekkin mikä on käyttäjänimesi YouTubessa...M.P.T kirjoitti:Muokkasin videoitteni hakusanoja youtubessa ja järjestelin soittolistojani. Nyt vaan odottamaan katsojia kaikelle typerälle
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla toimii ainakin ihan hyvin: Kun kello soi, niin pitää nousta ylös. Muunlainen toiminta (torkkunappi) herätyskellon kanssa on hapatusta ja itsekurin puutetta..Kain kirjoitti:Yhdyn mercuryn kanssa samaan mielipiteeseen, siinä on vain semmoinen hassu nappi, jos sitä painaa niin se ei pärise enää uudelleen vaikka kuinka odottaisit vaakatasossa sängyssä.mercury kirjoitti:Esitän eriävän mielipiteen...hatey kirjoitti:Herätyskello on myös aamuisin hämmästyttävän toimiva.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juuh, hyvä laite. Valitettavasti oma alkaa hajoamaan (volume pomppii miten sattuu), joten Joulupukki tuonee uuden.kallekilponen kirjoitti:Sarastuslamppu aamuherätyksenäkin auttaa kummasti.Anniel kirjoitti:Virittelin kirkasvalolampun tähän koneen viereen, josko siitä olis apua viime aikaiseen zombiuteeni
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sellaisen, jota voi kuljettaa mukana ja jossa olisi LEDejä?tosikko kirjoitti:Juuh, hyvä laite. Valitettavasti oma alkaa hajoamaan (volume pomppii miten sattuu), joten Joulupukki tuonee uuden.kallekilponen kirjoitti:Sarastuslamppu aamuherätyksenäkin auttaa kummasti.Anniel kirjoitti:Virittelin kirkasvalolampun tähän koneen viereen, josko siitä olis apua viime aikaiseen zombiuteeni
Viesti Kirjoittaja mercury »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=143136M.P.T kirjoitti:Tännehän pitäisi perustaa tuon "näytä valokuvasi" ketjun rinnalle "näytä omat videosi"
-3 asteen paikkeilla koko ajan ja lunta on jo jonkun verran. Eli liukasta varsinkaan kun ei ole nastoja.tuomaril kirjoitti:Juu, olen varovainen. Onko siellä miinuksen puolella ilma jos on liukasta kerta?Hieno kirjoitti:Kävin mopolla kaupassa. Oli toooosi liukasta![]()
Ja tuomarilin kannattaa varoa siellä liikenteessä kun on ihan überhappy siitä kortista!
Onneksi täällä ollaan vielä plussan puolella. Tulevalle viikollekkin on luvattu +8 astetta. 8)Hieno kirjoitti:-3 asteen paikkeilla koko ajan ja lunta on jo jonkun verran. Eli liukasta varsinkaan kun ei ole nastoja.tuomaril kirjoitti:Juu, olen varovainen. Onko siellä miinuksen puolella ilma jos on liukasta kerta?Hieno kirjoitti:Kävin mopolla kaupassa. Oli toooosi liukasta![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikös ne korvaan tungettavat jouluvalot ole nykyään kovasti muotia ja tuo kirkasvalolamppu (normi loisteputki valkoisen pleksikuoren sisällä) ala olemaan jo aika passé?Tauvo kirjoitti:Sellaisen, jota voi kuljettaa mukana ja jossa olisi LEDejä?tosikko kirjoitti:Juuh, hyvä laite. Valitettavasti oma alkaa hajoamaan (volume pomppii miten sattuu), joten Joulupukki tuonee uuden.kallekilponen kirjoitti:Sarastuslamppu aamuherätyksenäkin auttaa kummasti.Anniel kirjoitti:Virittelin kirkasvalolampun tähän koneen viereen, josko siitä olis apua viime aikaiseen zombiuteeni
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Täsmälleen sama vika omassa aina satunnaisesti. Philips? Taitaa olla tyyppivika…on vaan jo sen ikäinen laite ettei takuuta enää ole saati kuittia...tosikko kirjoitti:Juuh, hyvä laite. Valitettavasti oma alkaa hajoamaan (volume pomppii miten sattuu), joten Joulupukki tuonee uuden.kallekilponen kirjoitti:Sarastuslamppu aamuherätyksenäkin auttaa kummasti.Anniel kirjoitti:Virittelin kirkasvalolampun tähän koneen viereen, josko siitä olis apua viime aikaiseen zombiuteeni
Jos onnistut nukkumaan siten, taitaa unihormonin erityksesi olla poikkeuksellista laatua.hatey kirjoitti:Tuo sarastusvalo ei taida toimia, kun minä nukun miltei aina valot päällä?
Viesti Kirjoittaja iDock »
No kyllähän tuo onnistuu; ei ole temppu eikä mikään.kallekilponen kirjoitti:Jos onnistut nukkumaan siten, taitaa unihormonin erityksesi olla poikkeuksellista laatua.hatey kirjoitti:Tuo sarastusvalo ei taida toimia, kun minä nukun miltei aina valot päällä?
Niin, mikä siinä muka on vaikeaa?iDock kirjoitti:No kyllähän tuo onnistuu; ei ole temppu eikä mikään.kallekilponen kirjoitti:Jos onnistut nukkumaan siten, taitaa unihormonin erityksesi olla poikkeuksellista laatua.hatey kirjoitti:Tuo sarastusvalo ei taida toimia, kun minä nukun miltei aina valot päällä?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja app13 »
^ Ei juma, hätsii onkin luolamieshatey kirjoitti:^Ei koskaan ole vaikuttanut onko valoisaa vai ei, minun nukkumiseen tai heräämiseen. Mainosmiesten myyntipuheita moiset kirkasvalot tahi taskulamppuherätyskellot, humpuukia, sanon minä.