Tuo on hyvä tietää, koska en tiennyt noita lentokorkeuksia. Itse erotan lentäjän monesti kun lentävät talon ylitse. Muutama Hornet on vetänyt niin matalalta, että kuskin kypäränkin erotti. Korkeutta on vaikea sanoa, mutta ei paljoa pihan isoja mäntyjä korkeammalla. Armeijan potkurikoneet pörräävät tuossa monesti myös, mutta niillä on korkeutta jo ihan reippaasti. Pitäisi katsoa nuo lentoreitit jostain, koska ihan isompaakin kalustoa tuolla taivaalla lentelee. Loppuviikosta menee jokin postikone (naapurien mukaan) pohjoiseen. Sitä ei enää erota kuin vanasta.hatey kirjoitti:^Jos siinä oli Rajan tunnukset ja se oli kiinteäsiipinen ilma-alus so. lentokone, se oli DO 228-212, koska muu lentävä kalusto on pyöriväsiipisiä: AS332, AB/B-412, AB-206 sekä AW 119
Nuo lentominimit koskevat lähinnä siviilipuolen kalustoa, Kaupunkien ym asutustaajamien ja tehdasalueitten minimi on lentokoneilla 1000 ft, poislukien poikkeukset: esm Hell-sink, siellä minimi on 2000 ft. Mutta nämä asutuskeskusminimit ovat "suosituksia", yleinen minimi on 500 ft esteistä. Viranomaislennot ovat erikseen.
Pojat on tämmösiä lentokonehalleilla puhuneet....
Matalista yölennoista en tykkää. Viimeksi meinasi päästä pissi housuun kun aamuyöstä alkaa jumalaton tärinä kuulumaan ja herätyskellokin tärisi pöydällä. Sekuntti pari sen jälkeen korvia vihlova tuhahdus kuuluu kun hornet pyyhältää taloni ylitse. Kerran olen nähnyt F14 Tomacat koneenkin tässä ja koneesta ei voi erehtyä. Silloin oli jokin ilmailunäytös jossain päin ja oli oletettavasti sieltä tulossa. Jenkkien tunnuksetkin pystyi erottamaan. Koneella oli 3 muuta kaveria myös ilmassa. Niitä en ehtinyt tunnistamaan kun jäin tapittamaan tom cat konetta. Olisikohan muualla mahdollista päästä kokeilemaan hävittäjiä kuin venäjällä? 15k€ maksaisi lennot Mig-29 koneella.
Pakkasin juuri äsken kaakaota töihin mukaan ja se olikin viimeinen annos.