O: OS 9.2.2
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: OS 9.2.2
Viesti Kirjoittaja jri »
Ostan 9.2.2 suomi tai englanti. Lisenssiä en välttämättä tarvitse. Jos joku muu tarvitsee ko. versiota "minimikäyttöjärjestelmänä" esim. OS X rinnalle, niin minulta löytyy kyllä ruotsinkielinen täysversio.
-
-
Re: O: OS 9.2.2
Viesti Kirjoittaja jri »
Edelleenkin tarvetta! Huom: eBay:ssä ei ole tarjolla retail versioita, vaan pelkästään jollekin koneelle viritettykä 9.2.2 versioita!
Viesti Kirjoittaja keke68 »
9.04 olisi saakohan sen päivitettyä? On tommonen 9.21:n mutta en myy, lainata voin.
-
Viesti Kirjoittaja jri »
Kiitos avuntarjonnasta, keke. Minulla on kyllä 9.0 ja se toimii sinällään. Olen polttanut jatkopäivitykset (muistaakseni 3 kpl:n ketju) 9.2.2:een, mutta lopputulos ei toimi. Kone on Powerbook 500 MHz Pismo. Olen kuullut, että noissa myöhemmissä ohjelmaversioissa on paljon bugeja, mistä syystä kannattaisi käyttää viimeisintä versiota. Uusimmat koneet eivät myöskään boottaa kuin vain noilla ihan viimeisimmillä Classics versioilla. Noista syistä johtuen haen Full retail-versiota.
Terveisin: jari
-
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Anteeksi että taas poikkean palstan aiheesta[:$]jri kirjoitti:Kiitos avuntarjonnasta, keke. Minulla on kyllä 9.0 ja se toimii sinällään. Olen polttanut jatkopäivitykset (muistaakseni 3 kpl:n ketju) 9.2.2:een, mutta lopputulos ei toimi. Kone on Powerbook 500 MHz Pismo. Olen kuullut, että noissa myöhemmissä ohjelmaversioissa on paljon bugeja, mistä syystä kannattaisi käyttää viimeisintä versiota. Uusimmat koneet eivät myöskään boottaa kuin vain noilla ihan viimeisimmillä Classics versioilla. Noista syistä johtuen haen Full retail-versiota.
Olisi kiinnostavaa tietää, miten koneesi ei toimi. Eikö käyttis "pyöri" vai hylkiikö jotain ohjelmia. Itse olen tähän iMaciin tehnyt samoin, Os 9.0 - 9.2.2 ja mielestäni tämä toimii.
Tuollainen kannettava on minulla "unelmana", onko ne jotenkin "krantumpia" käyttiksen suhteen.
Jos siitä tykkää, nii se on hyvä.
-
Viesti Kirjoittaja jri »
Muistaakseni kone ei vain suostunut käynnistymään kolmen päivitysasennusken peräkkäin asentamisen jälkeen (olikohan ensin 9.1 => 9.2, sitten => 9.2.1 ja lopuksi => 9.2.2). Tuplasti koitin, sitten kyllästyin ajan hukkaan.
Ei ole kranttu käyttiksen tai minkään muunkaan suhteen (minulla on myös B&W 300 MHz pöytäkone). Ainoa rajoite, joka tuli vastaan ja joka kyllä pätee ilmeisesti (vielä) kaikkiin Macceihin, on se että ne eivät boottaa (käynnisty) itsepoltetuilta DVD+R levyiltä - vaan vaativat DVD-R levyn.
Ei ole kranttu käyttiksen tai minkään muunkaan suhteen (minulla on myös B&W 300 MHz pöytäkone). Ainoa rajoite, joka tuli vastaan ja joka kyllä pätee ilmeisesti (vielä) kaikkiin Macceihin, on se että ne eivät boottaa (käynnisty) itsepoltetuilta DVD+R levyiltä - vaan vaativat DVD-R levyn.
-
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Kiitos vastauksesta.
Itse hain päivitykset tuolta
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75288
jokaisen jälkeen käynnistin koneen uudestaan.
Aika työläs homma, mutta hyvin on toiminut.
Itse hain päivitykset tuolta
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75288
jokaisen jälkeen käynnistin koneen uudestaan.
Aika työläs homma, mutta hyvin on toiminut.
Jos siitä tykkää, nii se on hyvä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka