Näinpä, eli sehän olis melkein hehkutustopiikin paikka, jee!tuomaril kirjoitti:+5 tällä hetkellä eikä lumesta tietoakaan.

Viesti Kirjoittaja Touho »
Näinpä, eli sehän olis melkein hehkutustopiikin paikka, jee!tuomaril kirjoitti:+5 tällä hetkellä eikä lumesta tietoakaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Ainoastaan vastaantulijoiden pitkät häikii. Onneksi on niin vähän täällä väkeä;)Lare kirjoitti:Ei häikäse!
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Heehee.jakkumasa kirjoitti:Ainoastaan vastaantulijoiden pitkät häikii. Onneksi on niin vähän täällä väkeä;)Lare kirjoitti:Ei häikäse!
Ai niin. Unohdin tuon näkökulman kokonaan, kun tulee usein liikuttua suht' ryhdikkäästi...Kain kirjoitti:Heehee.jakkumasa kirjoitti:Ainoastaan vastaantulijoiden pitkät häikii. Onneksi on niin vähän täällä väkeä;)Lare kirjoitti:Ei häikäse!
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Liian tuttu tilanne..... Jos joku ajaa noin takapuskurissa kiinni, niin yleensä mä vedän jarrut pohjaa ja ajan siinä edessä sitä n. 30km/h kun sellasella alueella asun, että täällä ei niin vaan lähetä ohittelemaan noitten mutkien takia. Siinä sinä joku salkkumies siellä yleensä pää punasena tööttäilee, mutta mihinkäs mulla on kiireKain kirjoitti:Heehee.jakkumasa kirjoitti:Ainoastaan vastaantulijoiden pitkät häikii. Onneksi on niin vähän täällä väkeä;)Lare kirjoitti:Ei häikäse!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minua ärsyttää kun valot eivät näytä minnekkään. Erotan kyllä 1.2km (testattiin suoralla) päässä kävelevän lenkkeilijän heijastinliiveistä, mutta ei se riitä. Tahtoisin, että ne pirun valot valaisisivat yli 300m asfalttia. Muutenkin valokuvio on liian kapea. Entisissä Hella:n valoissa kuvio oli leveä, muttei näyttänyt kovin pitkälle. Muutenkin ärsyttää kun rekka-autoon saa laittaa noita valoja rivikaupalla. Tahtoisin itsekkin 6kpl noita 37,5ref valoja tuohon keulaan.jakkumasa kirjoitti:Ainoastaan vastaantulijoiden pitkät häikii. Onneksi on niin vähän täällä väkeä;)Lare kirjoitti:Ei häikäse!
Viesti Kirjoittaja redhat »
Missä? Tänne ja!Hieno kirjoitti:Nyt ulkona on taas talvi!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mielellään jatkuvasti plussalla. Joku vuosi sitten kun oli, niin ei yhtään häirinnyt lumen puuttuminen enkä kaivannut lumen tuomaa valaisua. Ei tarvinnut talvisaappaita, töihin oli mukava lähteä kengät jalassa.paulaw kirjoitti:Suunnilleen samoin täälläkin. Saisi olla vaikka ympäri vuoden, ei haittaisi. Kunnon talvi siis tähän saakka. Kumpa vain mun marraskuuta ei pilattattaisikaan lumella.Pomzzi kirjoitti:Mittari nollassa eikä yhtään lunta. Näin sen talven kuuluu olla.
Sama täällä. Tulisi nyt yksi täysin lumeton talvi edes Etelä-Suomessa, niin voisi vähän ottaa tosissaan näitä juttuja. Nyt vielä aste plussan puolella, mutta taivas on kirkas ja ilma kuiva - saattaa käännähtää pakkasen puolelle yöllä; ei siihen missään tapauksessa kauaa enää mene.Citruuna kirjoitti:Mulla on petetty olo kun sitä luvattua kasvihuoneilmiötä ja lumetonta talvea vaan ei kuulu.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hyi saakutti. Aurinko tulee vain hetkeksi muistuttamaan olemassaolostaan. Kaikki muu on kuollut. Partikkelien interaktiotkin hidastuvat. Vain "kuolleista heränneet" liikkuvat hitaasti maisemassa.hatey kirjoitti:Kuva viime talvelta. Tälläistä sen kuuluu olla, eikä mitään nappaskenkäsohjoa.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hyi hélvetti, kevätCitruuna kirjoitti:Enää kuukausi, ja sitten alkaa päivä pitenee ja tulee KEVÄT!Mää mikään eskimo ole, jos ihmiset olis tarkoitettu elämään pakkasessa, meillä olis turkki!
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Itse toivon aina, ettei kevättä ja kesää tulisi koskaan. Tai jos tulee, niin pysyisi pakkasella lämpötilat ja ilma pilvisenä.Citruuna kirjoitti:Menen nukkumaan ja toivon etten enää herää
ennen kuin kevätaurinko tekee säteillään terää...
ei ehkä kaikkein kaunein kevätruno, mutta oikeesti toivoisin että voisin mennä syksyllä muumien lailla talviunille ja herätä vasta keväällä