Kunhan aikuistut, niin tullee tutuksi tuo yleinen terminologia.iDock kirjoitti:No mistä minä tuollaisia käsitteitä olisin voinut tietää?Tauvo kirjoitti:4x9 vuotta + 4vuotta...iDock kirjoitti:Tyhmä kysyy: mitä tuolla tarkoitetaan?

Viesti Kirjoittaja hatey »
Kunhan aikuistut, niin tullee tutuksi tuo yleinen terminologia.iDock kirjoitti:No mistä minä tuollaisia käsitteitä olisin voinut tietää?Tauvo kirjoitti:4x9 vuotta + 4vuotta...iDock kirjoitti:Tyhmä kysyy: mitä tuolla tarkoitetaan?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei ristus, en minä noin vanha ole. Ennemminkin 4*9-1 vuotta.Tauvo kirjoitti:4x9 vuotta + 4vuotta...iDock kirjoitti:Tyhmä kysyy: mitä tuolla tarkoitetaan?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei ikää tarvitse hävetä. Kaikista meistä tulee jonakin päivänä neljäkymmentäviisivuotiaita.Maza kirjoitti:Ei ristus, en minä noin vanha ole. Ennemminkin 4*9-1 vuotta.Tauvo kirjoitti:4x9 vuotta + 4vuotta...iDock kirjoitti:Tyhmä kysyy: mitä tuolla tarkoitetaan?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuskin se pitkään uudelta näyttää tai tuntuu, kun se teidän uroksen puutteessa oleva koiranne on maistanut siitä palasia penkeistä ja verhoiluista.arttula kirjoitti:Uusi auto !
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iOnnittelut!Maza kirjoitti:Siirryin ikämiesluokkaan. Nautin lasillisen huokeaa valkoviiniä sen kunniaksi.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Khyl se olisi tarkoitus pitää ehjänä. Hankitaan semmoinen kunnon koiravankila takakonttiin.KunkkuJ kirjoitti:Tuskin se pitkään uudelta näyttää tai tuntuu, kun se teidän uroksen puutteessa oleva koiranne on maistanut siitä palasia penkeistä ja verhoiluista.arttula kirjoitti:Uusi auto !
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Erño kirjoitti:Oli kysymys mikä tahansa viinalitkukyssäri, kirjoita näin: "Alkoholi on keskushermostoa lamauttava myrkky, johon ei tule koskea pitkällä pillilläkään."tuomaril kirjoitti:Ihanaa kun huomenna koulu loppuu jo klo 13. Jää koko päivä aikaa ajella ympäriinsä kavereitten kanssa, ja metsästää sitä öljyä skobaan. Tosin huomenna on terveystiedon koe. Tuskin se kovin vaikee on kun ollaan lähinnä käyty alkoholi asioita läpi.
Sain kympin terveystiedosta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Missäpäin suomea? Turussako?amanita kirjoitti:Lunta tupruaa taivaan täydeltä, lunta oli ennestäänkin, liikalumikäsitettä en edes tunne. Ihanaa TALVI!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Lapin perukoissa, muistaakseni?iDock kirjoitti:Missäpäin suomea? Turussako?amanita kirjoitti:Lunta tupruaa taivaan täydeltä, lunta oli ennestäänkin, liikalumikäsitettä en edes tunne. Ihanaa TALVI!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Täällä tuulee, sataa vettä ja on +10〫C lämmintä.amanita kirjoitti:Lunta tupruaa taivaan täydeltä, lunta oli ennestäänkin, liikalumikäsitettä en edes tunne. Ihanaa TALVI!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kaukana Lapissa.iDock kirjoitti:Missäpäin suomea? Turussako?amanita kirjoitti:Lunta tupruaa taivaan täydeltä, lunta oli ennestäänkin, liikalumikäsitettä en edes tunne. Ihanaa TALVI!
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Jaiks !!!paulaw kirjoitti:Ette vielä ole huomanneet että kuukauden kuluttua on joulu. Joulujoulujoulu jee!
Haluat piileskellä joulun ajan, koska tiedät, ettei kukaan halua antaa sinulle lahjoja?arttula kirjoitti:Jaiks !!!Onneksi saan olla töissä silloin kolme vuorokautta putkeen.
Pitää paikkansa. Ja olenkin varmuuden vuoksi ilmoittanut, etten edes halua lahjoja. Minulla on jo kaikkea riittävästi.KunkkuJ kirjoitti:Haluat piileskellä joulun ajan, koska tiedät, ettei kukaan halua antaa sinulle lahjoja?arttula kirjoitti:Jaiks !!!Onneksi saan olla töissä silloin kolme vuorokautta putkeen.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Sinä olet sairas. Kenelläkään nykyihmisellä ei koskaan ole riittävästi kaikkea. Onko sinulla huono itsetunto? Koet syyllisyyttä jostakin?arttula kirjoitti: Ja olenkin varmuuden vuoksi ilmoittanut, etten edes halua lahjoja. Minulla on jo kaikkea riittävästi.
Oletko lukenut raamattua ?? Halut ja himot ovat saakutti. Niin siellä sanotaan. En halua joutua maanalainen paikka !KunkkuJ kirjoitti:Sinä olet sairas. Kenelläkään nykyihmisellä ei koskaan ole riittävästi kaikkea. Onko sinulla huono itsetunto? Koet syyllisyyttä jostakin?arttula kirjoitti: Ja olenkin varmuuden vuoksi ilmoittanut, etten edes halua lahjoja. Minulla on jo kaikkea riittävästi.
Mene hyvä mies lääkäriin ja hoidata itsesi kuntoon. Tiedä vaikka saisit halusi vielä takaisin.