Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kaikki nämä huippuartistit käyttivät tai käyttävät huumeita, montako hyvää biisiä tai levyä olisi jäänyt tekemättä ilman huumeita?
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tai voitassiinhan sitä ajatella toisinpäin.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
Kaikki nämä huippuartistit käyttivät tai käyttävät huumeita, montako hyvää biisiä tai levyä olisi jäänyt tekemättä ilman huumeita?
Montako hyvää biisiä tai levyä olisi jäänyt tekemättä ilman huumeita?
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kyllähän huumeet voivat auttaa luovassa ilmaisussa. Vähän kuin dopingia.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Veikkaan, että esimerkiksi Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandia ei olisi tullut ilman kannabista ja LSD:tä.redhat kirjoitti:Monasti ne huumeet ovat tulleet kuvioihin vasta menestyksen myötä, joten ei voi sanoa että huumeet olisivat edesauttaneet hyvien kappaleiden teossa.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Heh, mulla soi just toi levy. Piti vain odotella että laavalampun laava liikkuu kunnolla. Jotenkin sopii tuon levyn kuunteluun.Thoth kirjoitti:Veikkaan, että esimerkiksi Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandia ei olisi tullut ilman kannabista ja LSD:tä.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nevö höörd.Thoth kirjoitti:Veikkaan, että esimerkiksi Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandia ei olisi tullut ilman kannabista ja LSD:tä.redhat kirjoitti:Monasti ne huumeet ovat tulleet kuvioihin vasta menestyksen myötä, joten ei voi sanoa että huumeet olisivat edesauttaneet hyvien kappaleiden teossa.
Deep Purplen keikalla oli hupaisaa, kun Gillan oli ihan känässä ja laulu sammalsi. Eihän se tietenkään menoa haittaa, kun kuuntelijoistakin suurin osa on päissään. Selväpäiset saivat sitten nauttia vähemmän hyvää laulantaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Yleisesti ottaen kuitenkin juuri ne huumeet ovat tuhonneet monen lahjakkaan artistin uran, ja varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina.Thoth kirjoitti:Kyllähän huumeet voivat auttaa luovassa ilmaisussa. Vähän kuin dopingia.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Sulla on joku(nen) levyimage "mountattu".Kain kirjoitti:Tietääkseni minulla on vain yksi DVD-asema.
Asemat.png
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
"varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina" <- Tuossa kyllä keksit jotain ihan omia sääntöjä, ilman mitään todisteita.theinonen kirjoitti:Yleisesti ottaen kuitenkin juuri ne huumeet ovat tuhonneet monen lahjakkaan artistin uran, ja varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina.Thoth kirjoitti:Kyllähän huumeet voivat auttaa luovassa ilmaisussa. Vähän kuin dopingia.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
-
Enpä ole vielä yhtään haastattelua lukenut tai katsonut, jossa olisi kehuttu päihteitä ja niiden positiivisia vaikutuksia kenenkään urakehitykseen.Thoth kirjoitti:"varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina" <- Tuossa kyllä keksit jotain ihan omia sääntöjä, ilman mitään todisteita.theinonen kirjoitti:Yleisesti ottaen kuitenkin juuri ne huumeet ovat tuhonneet monen lahjakkaan artistin uran, ja varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina.Thoth kirjoitti:Kyllähän huumeet voivat auttaa luovassa ilmaisussa. Vähän kuin dopingia.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
Tupakalla ja viinalla sun muilla päihteillä saa myös helposti pilattua oman äänensä.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
En usko että tämäkään on syntynyt kovin selvin päin...Thoth kirjoitti:"varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina" <- Tuossa kyllä keksit jotain ihan omia sääntöjä, ilman mitään todisteita.theinonen kirjoitti:Yleisesti ottaen kuitenkin juuri ne huumeet ovat tuhonneet monen lahjakkaan artistin uran, ja varsinainen hyvä musiikki on syntynyt selvinä kausina.Thoth kirjoitti:Kyllähän huumeet voivat auttaa luovassa ilmaisussa. Vähän kuin dopingia.Salamijakk kirjoitti:Pink floyd, Aeroshmit, Jim Hendriks, Jim Morrison, Janish Joplin, Elvis Presley, Beatles, Elton John, Neil Young, Nirvana, Hanoi Rock, Oasis...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No johan nimi sen kertoo...hatey kirjoitti: En usko että tämäkään on syntynyt kovin selvin päin...
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Itse en usko huumeilla olevan mitään tekemistä varsinaisen luovuuden kanssa.Jamac kirjoitti:Mä kyllä luulen niin, että niin kauan kuin luova artisti on hyvässä kunnossa mentaalisesti ja ruumiillisesti – kuten nuoret alle kolmekymppiset ihmiset melkein väistämättä ovat ilman synnynnäistä vaivaa – huumeillä on taiteelliseen luomiseen buustaava vaikutus. Mutta sitten kun syntyy riippuvuus ja/tai kun psyykkinen/fyysinen kunto heikkenee, niin hommat on sitten tehty. Ihmisen kroppa ja pääkoppa vaan ei käsittääkseni kestä pitkäaikaista huumeiden käyttöä ilman rapistumista ja degeneroitumista.
Pikemminkin luovat ihmiset ovat yleensä tavallista ujompia ja herkempiä ihmisiä, ja lähinnä siksi tarvitsevat päihteitä selviytyäkseen julkisuudesta ja sen mukanaan tuomista paineista.
-
Viesti Kirjoittaja Jaskak »
Et sitten ole kuullut kaikkienaikojen kovimmasta journalististatheinonen kirjoitti:Itse en usko huumeilla olevan mitään tekemistä varsinaisen luovuuden kanssa.Jamac kirjoitti:Mä kyllä luulen niin, että niin kauan kuin luova artisti on hyvässä kunnossa mentaalisesti ja ruumiillisesti – kuten nuoret alle kolmekymppiset ihmiset melkein väistämättä ovat ilman synnynnäistä vaivaa – huumeillä on taiteelliseen luomiseen buustaava vaikutus. Mutta sitten kun syntyy riippuvuus ja/tai kun psyykkinen/fyysinen kunto heikkenee, niin hommat on sitten tehty. Ihmisen kroppa ja pääkoppa vaan ei käsittääkseni kestä pitkäaikaista huumeiden käyttöä ilman rapistumista ja degeneroitumista.
Pikemminkin luovat ihmiset ovat yleensä tavallista ujompia ja herkempiä ihmisiä, ja lähinnä siksi tarvitsevat päihteitä selviytyäkseen julkisuudesta ja sen mukanaan tuomista paineista.
http://www.orangejuiceblog.com/wp-conte ... ompson.png
Hunter kyllä avoimesti kertoi kuinka douppi jeesaa häntä kirjoittaan ja tekeen työtään...
-
Jopa Steve Jobs kertoi, kuinka tärkeää LSD:n kokeilu oli hänelle. Sen voi lukea hänen uudesta biografistaan.theinonen kirjoitti:Itse en usko huumeilla olevan mitään tekemistä varsinaisen luovuuden kanssa.Jamac kirjoitti:Mä kyllä luulen niin, että niin kauan kuin luova artisti on hyvässä kunnossa mentaalisesti ja ruumiillisesti – kuten nuoret alle kolmekymppiset ihmiset melkein väistämättä ovat ilman synnynnäistä vaivaa – huumeillä on taiteelliseen luomiseen buustaava vaikutus. Mutta sitten kun syntyy riippuvuus ja/tai kun psyykkinen/fyysinen kunto heikkenee, niin hommat on sitten tehty. Ihmisen kroppa ja pääkoppa vaan ei käsittääkseni kestä pitkäaikaista huumeiden käyttöä ilman rapistumista ja degeneroitumista.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Nii'in, en aiheesta tiedä mitään, kun "huumekultuuri" ei kiinnosta eikä houkuta. Mitä nyt olen nähny narkkareita ja juoppoja ja kuunnellu jotain haastatteluja.theinonen kirjoitti:Itse en usko huumeilla olevan mitään tekemistä varsinaisen luovuuden kanssa.Jamac kirjoitti:Mä kyllä luulen niin, että niin kauan kuin luova artisti on hyvässä kunnossa mentaalisesti ja ruumiillisesti – kuten nuoret alle kolmekymppiset ihmiset melkein väistämättä ovat ilman synnynnäistä vaivaa – huumeillä on taiteelliseen luomiseen buustaava vaikutus. Mutta sitten kun syntyy riippuvuus ja/tai kun psyykkinen/fyysinen kunto heikkenee, niin hommat on sitten tehty. Ihmisen kroppa ja pääkoppa vaan ei käsittääkseni kestä pitkäaikaista huumeiden käyttöä ilman rapistumista ja degeneroitumista.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
En usko sillä jos ne kummatkin "levyt" olivat juuri äskeittäin rippaamia musiikki CD-levyjä.tosikko kirjoitti:Sulla on joku(nen) levyimage "mountattu".Kain kirjoitti:Tietääkseni minulla on vain yksi DVD-asema.
Asemat.png
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Japsu-Tonttuli2 »
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Sopii kyllä hyvin tähän ihmettelyketjuun.Japsu-Tonttuli2 kirjoitti:Rakastan hiihtämistä ja pitsinnypläystä!

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ystäviä?Japsu-Tonttuli2 kirjoitti:Olen innokkas Apple-poika Oulusta, ja liityin tänne saadakseni uusia ystäviä!

-
Viesti Kirjoittaja iFooni »
KunkkuJ kirjoitti:Ystäviä?Japsu-Tonttuli2 kirjoitti:Olen innokkas Apple-poika Oulusta, ja liityin tänne saadakseni uusia ystäviä!Täältä? Oletko sinä nyt edes selvin päin, kun noin kummallisia haastelet?
Tuli kyllä pieni naurahdus päästettyä tälle, mutta kuka tosiaan liittyy apple-foorumille saadakseen uusia ystäviä?
No kaikki tavallaan :>
-
Viesti Kirjoittaja Japsu-Tonttuli2 »
liityn Joulun taikaa-foorumille
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka