Tyylikkäitä ratkaisuja iPhone 4 antenniongelmiin
-
Re: Tyylikkäitä ratkaisuja iPhone 4 antenniongelmiin
Viesti Kirjoittaja maufarang »
http://www.mytrendyphone.fi/shop/iphone ... 1173p.html
hintaa 40 €
Tollasen ostin rajuun ylihintaan, näyttäs samalta paitsi että oma täysin sininen
Mukana oli vielä kotelo, takakanteen sellanen liimattava vähän kuin lasikuitu-suojatarra sekä näyttöön suojakalvo noiden vararuuvien, ruuvarin lisäksi
-
Viesti Kirjoittaja huzak »
Kiitos! Kaikki tietenkin myytymistoheki kirjoitti:Tässä linkki josta löysin
http://www.mytrendyphone.fi/shop/iphone ... 1173p.html
hintaa 40 €
Tollasen ostin rajuun ylihintaan, näyttäs samalta paitsi että oma täysin sininen
Mukana oli vielä kotelo, takakanteen sellanen liimattava vähän kuin lasikuitu-suojatarra sekä näyttöön suojakalvo noiden vararuuvien, ruuvarin lisäksi

-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
-
Viesti Kirjoittaja maufarang »
No voihan.... olem ihmetellyt miksi paikoitus on alkanut heittelemään minne sattuu, eikä aina toimi ollenkaan. Eli johtuisiko just Vaporin kuorista ??McKorhone kirjoitti:Tosta vaporista vielä sen verran että itsekin olin hommaamassa kun on mielestäni tyylikäs mutta kun luin useista arvosteluista (esim. Ilounge.com) että tuo metallikuori on ihan murhaa signaalitasoille puhelinkäytössä niin jäi ostamatta. Mutta on se tyylikäs.
-
Viesti Kirjoittaja HarriPod »
Todennäköisesti, itselläkin oli just ongelmaa sen paikoituksen kanssa, kun Vaporeita käytin.mistoheki kirjoitti:No voihan.... olem ihmetellyt miksi paikoitus on alkanut heittelemään minne sattuu, eikä aina toimi ollenkaan. Eli johtuisiko just Vaporin kuorista ??McKorhone kirjoitti:Tosta vaporista vielä sen verran että itsekin olin hommaamassa kun on mielestäni tyylikäs mutta kun luin useista arvosteluista (esim. Ilounge.com) että tuo metallikuori on ihan murhaa signaalitasoille puhelinkäytössä niin jäi ostamatta. Mutta on se tyylikäs.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja The96 »
-
Viesti Kirjoittaja Keranha »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sinney »
Kaipailisin bumperia, jossa olisi seuraavat ominaisuudet:
- väriltään musta
- sopii hyvin/tiiviisti puhelimen ympärille, ei hölsky tai muuten heilu käytössä (olen valmis keittämään bumperia mikäli tilanne sen vaatii..)
- on laadukkaan oloinen/tuntuinen
- bumperi saisi suojata puhelinta myös puhelimen ollessa pöydällä, eli suoja saisi olla vähän kohollaan molemmin puolin
- yhteensopiva GelaSkinsien kanssa
- hintaa mielellään vähemmän kuin Applen omalla 29 euron bumperilla
Kaikenlaisia kepulibumpereita kyllä löytyy, mutta kunnollista versiota en ole ainakaan minä onnistunut löytämään - vielä.
Olisiko kukaan löytänyt tällaista toiveitteni bumperia mistään..? Kaikki vinkit/nettilinkit otetaan ilolla vastaan!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPad2 WiFi+3G 32GB
MacBook
iPod Nano 6th Gen
-
Viesti Kirjoittaja AlExiter »

Mulla on nyt tässä joku Incipion kovamuovinen kaksosanen case, joka sinänsä on hyvän näkönen ja suojaa hyvin, mutta on ehkä vähän liian tuhti mun käteen. Varsinkin reunat on niin korkeat, että haittaa kirjottamista.
-
Kurkkaa Gear4. Heillä näytti olevan kyseisenlainen kuori kun etsin yllämainitsemaani bumperiaAlExiter kirjoitti:Mikä kuori sopisi kuvaukseen: bumper-tyylinen, mutta lisäksi läpinäkyvällä "takakuorella"?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPad2 WiFi+3G 32GB
MacBook
iPod Nano 6th Gen
-
Viesti Kirjoittaja AlExiter »
Kiitos tästä, sieltä löytyy! Icebox pro vaikuttaa mielenkiintoselta, mitenköhän mahtaa toimia toi näytönpuoleinen suoja? Siinä olis vähän niinku kaks kärpästä yhellä iskulla.Sinney kirjoitti:Kurkkaa Gear4. Heillä näytti olevan kyseisenlainen kuori kun etsin yllämainitsemaani bumperiaAlExiter kirjoitti:Mikä kuori sopisi kuvaukseen: bumper-tyylinen, mutta lisäksi läpinäkyvällä "takakuorella"?
E: Nävinkin ostamassa Belkinin läpinäkyvän Shield micran. Tuntuu hyvältä kädessä ja on tyylikkään näkönen. Tosi ohut myöskin. Mitenköhän tämän saa puhelimesta pois rikkomatta mitään?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Itse itselleni vastaten. Tilasin mytrendyphone.fi:stä Gear4:n Band -bumperin ja olen ainakin näin yhden päivän käytön jälkeen tyytyväinen. Bumper istuu tiiviisti, ei hölsky, näyttää hyvältä ja antaa nostoa molemmin puolin puhelinta. Ainoana miinuksena sleep/wake -nappi, jota saa painaa pariin kertaan jotta näyttö lukittuu, on nimittäin melkoisen napakka näppäin.Sinney kirjoitti:Käännyn puoleenne arvon homppulaiset. Olen muutaman päivän surffaillut ympäri nettiä ja yrittänyt löytää sopivaa mustaa bumperia iPhone 4:seeni mutta tehtävä tuntuu olevan mahdoton (?).
Kaipailisin bumperia, jossa olisi seuraavat ominaisuudet:
- väriltään musta
- sopii hyvin/tiiviisti puhelimen ympärille, ei hölsky tai muuten heilu käytössä (olen valmis keittämään bumperia mikäli tilanne sen vaatii..)
- on laadukkaan oloinen/tuntuinen
- bumperi saisi suojata puhelinta myös puhelimen ollessa pöydällä, eli suoja saisi olla vähän kohollaan molemmin puolin
- yhteensopiva GelaSkinsien kanssa
- hintaa mielellään vähemmän kuin Applen omalla 29 euron bumperilla
Kaikenlaisia kepulibumpereita kyllä löytyy, mutta kunnollista versiota en ole ainakaan minä onnistunut löytämään - vielä.
Olisiko kukaan löytänyt tällaista toiveitteni bumperia mistään..? Kaikki vinkit/nettilinkit otetaan ilolla vastaan!
Jahas, nyt huomasin toisen, vielä suuremman miinuksen: orkkis laturinpiuha ei pysty lataamaan puhelinta bumperin ollessa paikallaan: laturin aukko on sen verran pieni, ettei liitin mahdu perille asti kiinni! Melkoinen miinus, etten sanoisi. Täytyy ilmeisesti vähän viilailla aukkoa suuremmaksi - ei hyvä ollenkaan.
iPad2 WiFi+3G 32GB
MacBook
iPod Nano 6th Gen
-
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Tänään ostin itse tuollaisen kuoren ihan heräteostoksena.AlExiter kirjoitti:Mikä kuori sopisi kuvaukseen: bumper-tyylinen, mutta lisäksi läpinäkyvällä "takakuorella"? Ei mitään silikonivirityksiä ja mielellään ohkanen yleisolemukseltaan. Jonkun tämän tyylisen näin jossain, mutta en muista tuotteen nimeä![]()
Mulla on nyt tässä joku Incipion kovamuovinen kaksosanen case, joka sinänsä on hyvän näkönen ja suojaa hyvin, mutta on ehkä vähän liian tuhti mun käteen. Varsinkin reunat on niin korkeat, että haittaa kirjottamista.

-
Viesti Kirjoittaja appleama »
-
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Silloin kun mulla oli iP4, niin mielestäni ehdottomasti fiksuin suoja oli Applen oma Bumper Case. Se kiertää vain puhelimen ulkoreunoilla, eikä peitä etu- ja takalaseja kuin vain pari milliä reunoilta. Silti nostaa puhelimen litteän takakuoren irti pöydästä niin, ettei uusia naarmuja synny. Hyvän otteenkin saa luurista. Tollaset takalasin peittävät kuoret keräävät pölyä kuoren ja lasin väliin ja aiheuttavat lisää naarmuja.appleama kirjoitti:Ehdottoman tyhmä kysymys (mutta pakko silti jakaa kaikille tyhmyyteni..) mutta jos on takalasissa näkyvä naarmu, niin ei varmaan hyödytä ostaa tuollasta kuorta jossa takaosa on läpinäkyvä?:D Kun harmittaa jotenkin mennä pilaamaan valkonen luuri tollasilla suojakuorilla..
Plus (alati pienenevä) läjä eri kilpailijoiden kamaa.
-
Viesti Kirjoittaja Lelluth »
Työnnä muovinen viivotin tai muu vastaava puhelimen ja kuoren väliin puhelimen sivulta ja varovasti työnnä kuori pois paikoiltaan. Itse olen käyttänyt tuota tapaa, kun on joutunut tappelemaan vastaavan kuoren kanssa.AlExiter kirjoitti:E: Nävinkin ostamassa Belkinin läpinäkyvän Shield micran. Tuntuu hyvältä kädessä ja on tyylikkään näkönen. Tosi ohut myöskin. Mitenköhän tämän saa puhelimesta pois rikkomatta mitään?Kovin tuntuu olevan tiukassa, hyvä vaan.
-
Mutta siis: pitkän etsinnän ja monien bumper-testausten jälkeen olen löytänyt itselleni sopivimman bumperin mustaan iPhone neloseen. Se on tällainen; edestä musta, takaa kirkas, slimmi kuin mikä ja kaikki liittimet ja nappulat toimivat ongelmitta, hintaa tuli eBaysta hommattuna muutama euro ja värivaihtoehtojakin löytyy vaikka kuinka.
Tätä ennen testasin myös paria alumiinista bumperia: tällaista tummanharmaa/punaista sekä tällaista oranssia. Parin päivän testin jälkeen nuo eivät vaan tuntuneet sopivilta omaan käteen.
Muoks: oranssi bumper myyty, harmaa-punainen myyntipalstalla.
iPad2 WiFi+3G 32GB
MacBook
iPod Nano 6th Gen
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka