Just!Peitsamo kirjoitti:Köyhän naisen Leicaa siis
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Just!Peitsamo kirjoitti:Köyhän naisen Leicaa siis
Viesti Kirjoittaja hatey »
Voi, kuvaaminen on hyvin helppoa.Peitsamo kirjoitti:.....en ole koskaan kuvannut eläessäni mitään, enkä tajua kuvaamisesta hevon kakkaa. Olen harkinnut monesti harrastuksen aloittamista, mutta en ole vain koskaan saanut aikaiseksi
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Millaisia kuvia tuon näppäimen painamisen jälkeen syntyy? Onko niitä näytettäväksi asti?hatey kirjoitti:
e: Paitsi jos et elänyt 70 luvulla, et tiedä mikä on Agfan punainen Sensor™-näppäin.
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Veit jalat suustani. Loistamavallistisia kuvia.hatey kirjoitti:^^Mahtihienoa maisemaa, ja nää muutamat sohjovellin ja vesisateen rakastajat ei tajua lumen kauneudesta mitään. Ihannoivat vaan kuravellitienpientareista ja suolasössösta kengänpohjissa.
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Usein osan vuodesta. Viimevuonna alkusyksystä Juoulukuulle ja alkuvuodesta. Siellä on ikäänkuin toinen koti. Ihminen viihtyy kaukana betonkista, asvaltista, katuvaloista ja rumista ihmisistä: Luonnonkeskellä.Barkkis kirjoitti:Just joo. Onko kukaan asunu siellä kauempaa ? Kaukana poissa missä sudet juoksee. Mä oon ja se riitti mulle, kiitti. Ei ollu kotokulmia.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kauniita kuvia, vaikka niissä onkin tuota valkoista. Mulla vaan on vaikeuksia totutella jalustan käyttöön. Se on vähän kuin salama, en tykkää käyttää kumpaakaan mutta molempia tarvitaan...amanita kirjoitti:Reilu 10 astetta pakkasta, näpit jäässä pilkkopimeässä ja välillä valojenkin ulottuvissa eka kertaa stat...jalustan kanssa kuvaamassa. On tää hienoa hommaa, ja jännää on tarkastella lopputuloksia, sekä leikitellä edit...muokkauksen kanssa.
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Oisit käskenyt ton avata suunsa, oltais nähty kitarisat...jestas mikä kuva!harri_tku kirjoitti:Hei!
Ilmasto muuttuu, minä en.
Kärpänen marraskuussa!
http://www.flickr.com/photos/harrivayry ... otostream/
t :Harri
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Toivottavasti, ja paljon tänne etelään ja mielummin heti!eskofot kirjoitti:^ Ei kai tota lunta ole vain tulossa tänne.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »